Dell Precision 6600 i LPT

Data: 2015-07-29 01:08:33
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Dell Precision 6600 i LPT

Powitanko,

A jednak kupilem 6600, a nie 6500. Ogolnie ok, maszynka zacna, oczywiscie HDD wylecial na rzecz SSD, ale do pelni szczescia brakuje mi LPT, a jakby COM jeszcze byl, to byloby super.
Mam stacje dokujaca do tego modelu, ale wspomnianych portow nie ma. Inne stacje te porty maja. Dell sie przyznaje do tylko jednego modelu stacji do tego lapka, za to w licznych sklepach netowych stacji jest sporo z LPT i nawet 2 COMami do roznych Delli i nawet 6600 jest wymieniany jako wspolpracujacy.
Czy ktos moglby potwierdzic, ze np. taki PRO2x bedzie wspolpracowal z m6600?:
https://www.discountelectronics.com/product?product_id=16993&product_model=418

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)

Data: 2015-07-29 16:31:42
Autor: Robert Zemła
Dell Precision 6600 i LPT
W dniu 2015-07-29 o 01:08, Pawel "O'Pajak" pisze:

[...]

Potwierdzam, działa. Mam dokładni taki zestaw.

pozdrawiam

Data: 2015-07-30 11:33:38
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Dell Precision 6600 i LPT
Powitanko,

> Potwierdzam, działa. Mam dokładni taki zestaw.

Wielkie dzieki:-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Dell Precision 6600 i LPT