Dell Studio 1535 + eSATA ?

Data: 2009-10-01 21:59:38
Autor: smerf
Dell Studio 1535 + eSATA ?
Mam Della jak w tytule i przez wiele miesiecy posiadania zalowalem ze nie mam laptopa ze zlaczem eSATA.
Czytajac jednak internet znalazlem info ze niektore Delle 1535 maja jedno zlacze USB wspoldzielone z eSATA.

Z opisu powinno znajdowac sie ono po lewej stronie.
Szkoda ze w artykule brak zdjecia.
Patrze jednak w te zlacza z lewej stronie i jedno usb jest faktycznie ciut inne.

Znalazlem przyklad na Google Image
http://b.imagehost.org/0760/Studio1535_comboport.jpg

Mam takie samo jak to u dolu zdjecia, czyli na opisie jest tylko ikona USB.

Czy jednak mam ponadto zlacze eSATA w nim? Jesli tak to jak je uruchomic?
Pracuje pod Windowsem XP i nieoficjalnymi sterownikami.

Data: 2009-10-02 09:24:19
Autor: Leszek K.
Dell Studio 1535 + eSATA ?
Dnia Thu, 01 Oct 2009 21:59:38 +0200, smerf napisał(a):

Czy jednak mam ponadto zlacze eSATA w nim?
 Tak. To złącze combo

Jesli tak to jak je uruchomic?
Pracuje pod Windowsem XP i nieoficjalnymi sterownikami.

Podłączyć dysk :). Jak chcesz coby to działało jako hotplug to musisz mieć
włączony tryb ahci.

Dell Studio 1535 + eSATA ?