Dell Studio 1555 a Unitek esata

Data: 2011-07-21 00:20:23
Autor: z
Dell Studio 1555 a Unitek esata
Od kilku miesięcy używam takiej stacji dokującej:
http://www.agito.pl/obudowy-do-dyskow/unitek-y-1040cn-stacja-dokujaca-z-czytnikiem.3618.386718.html
Wszystko ładnie śmiga ale
Zapragnąłem zainstalować na zewnętrznym dysku drugi system do pracy i się zaczęło.
Próbowałem W764, W7, XP, Ubuntu.
Za każdym razem jakieś problemy a to z instalacją a to z wolnym transferem dysku, jakieś przycięcia, resety, errory. Nie dostrzegam żadnej logiki. Raz przy uruchamianie z CD, raz przy aktualizacjach systemu, przy instalacji oprogramowania myszki...
Wzmaga się to chyba gdy dysk się nagrzeje.
Zauważyłem że są również problemy (przycięcia) przy uruchamianiu komputera jeszcze przed ładowaniem systemu (bios).
Normalnie jakaś niekompatybilność. Wszystkie elementy oddzielnie są sprawne tylko nie chcą współpracować :-(
Sprawdzałem 2 dyski, płyty instalacyjne, memtest.
Komputer od nowości był jakiś taki niestabilny, nie lubi hibernacji i uśpienia, nie można zainstalować SP1 ani IE9. Do tej pory zwalałem winę na W764
Trochę się boję skasować jedyny jako tako działający system na dysku 2,5"
Może jakieś ustawienia w biosie?

Dell Studio 1555 a Unitek esata