Dell Vostro 3300

Data: 2010-06-20 20:58:14
Autor: ColdFire
Dell Vostro 3300
Witam!
Przymierzam się do zakupu tego lapka. Wcześniej planowałem Latitude E4300, ale niestety jest nieco za drogi dla mnie, do tego parametry ma troszkę słabsze.
Jak jest z jakością wykonania? Będzie mnie bolała przesiadka ze starszego Latitude D400?
Jak obecnie wygląda kwestia grafiki - czy zintegrowana wystarczy do wszystkiego poza grami? Laptok dla elektronika - programowanie, projektowanie pcb, czasami jakieś symulacje, itp.

Pozdrawiam!

Dell Vostro 3300