Dell Vostro 3350 po wymianie p³yty

Data: 2013-02-27 05:54:02
Autor: neo
Dell Vostro 3350 po wymianie p³yty
Dzisiaj kurier zabra³ mojego delika do serwisu. Zobaczymy ile to
potrwa.

Pewnie zwróc± niedzia³aj±cy, a na infolinii powiedz± mi, ¿e w ich
systemie maj± zaznaczone, ¿e dzia³a ale ja nie potrafiê siê
obs³u¿yæ ;)

n.

Data: 2013-02-27 21:24:53
Autor: Padre
W dniu 2013-02-27 14:54, neo pisze:
[...]

Nowy laptop, cieplutki, tyle co odebrany od kuriera - po w³±czeniu okazuje siê ¿e zamiast 8GB ram jest 4GB - sprzedawca (jedna z najwiêkszych sieci w Polsce):
- czy pokrywka od pamiêci by³a zaplombowana?
- nie
- no to nie wiemy kto wyj±³, na pewno nie u nas, proszê zg³osiæ do serwisu producenta

serwis producenta:
- prosimy nie przysy³aæ sprawnego komputera bo zostanie pan obci±¿ony kosztem transportu i ekspertyzy

Data: 2013-02-27 21:24:11
Autor: Filip
Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
On 27-02-2013 21:24, Padre wrote:
W dniu 2013-02-27 14:54, neo pisze:
Dzisiaj kurier zabrał mojego delika do serwisu. Zobaczymy ile to
potrwa.

Pewnie zwrócą niedziałający, a na infolinii powiedzą mi, że w ich
systemie mają zaznaczone, że działa ale ja nie potrafię się
obsłużyć ;)

n.

Nowy laptop, cieplutki, tyle co odebrany od kuriera - po włączeniu okazuje się że zamiast 8GB ram jest 4GB - sprzedawca (jedna z największych sieci w Polsce):
- czy pokrywka od pamięci była zaplombowana?
- nie
- no to nie wiemy kto wyjął, na pewno nie u nas, proszę zgłosić do serwisu producenta

serwis producenta:
- prosimy nie przysyłać sprawnego komputera bo zostanie pan obciążony kosztem transportu i ekspertyzy

Ale cyrk, gdzie kupowales? Ja bym to olał i kupił tą drugą kość - oto Polska
 wÅ‚aÅ›nie.

-- -- -- -- -- –-- -- -- -- -- -–—–—–———
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

Data: 2013-03-01 02:19:23
Autor: Padre
Dell Vostro 3350 po wymianie płyty

Ale cyrk, gdzie kupowales? Ja bym to olał i kupił tą drugą kość - oto Polska
  wÅ‚aÅ›nie.

Nie chcę sypać nazwami/markami bo może to jednostkowy przypadek, zresztą na śrubce od pokrywki pamięci były spore ślady od niepasującego wkrętaka więc może jakiś pomocnik magazyniera podkradł. Pewnie, że olałem tylko jakiś niesmak pozostał. Mam tylko cichą nadzieję, że jakby w przyszłości laptop się zepsuł, serwis nie będzie wymagał ode mnie dostarczenia go w komplecie zgodnie z dowodem zakupu bo raczej identycznej co do numeru serii pamięci nie dokupię.

Serwisy maja różne pomysły, kiedyś zepsuła mi się drukarka (posuw papieru) na gwarancji, zaraz po założeniu nieoryginalnych kartridży (zintegrowanych z dyszami) więc wysłałem ją z oryginalnymi pustymi, serwis do sklepu przysłał odpowiedź że odeślą naprawioną jak zapłacę im za nowe kartridże które włożyli żeby ją sprawdzić. Odpisałem im uprzejmie, że nie zamierzam już nic na niej drukować tylko ja wyrzucić więc tuszy nie potrzebuję, ale drukarkę życzę sobie wyrzucić sprawną bo jest na gwarancji a jeśli mi jej nie odeślą złoże zawiadomienie o próbie wyłudzenia czy oszustwa, już nie pamiętam. Odesłali mi ją z tymi pełnymi tuszami :) Choć jestem prawie pewien, że nikt nie przyjął by mi zgłoszenia o przestępstwie:)

Data: 2013-03-07 01:14:04
Autor: neo
Dell Vostro 3350 po wymianie p³yty
Padre wrote:
W dniu 2013-02-27 14:54, neo pisze:> Dzisiaj kurier zabra mojego delika do serwisu. Zobaczymy ile to
> potrwa.

> Pewnie zwr c niedzia aj cy, a na infolinii powiedz mi, e w ich
> systemie maj zaznaczone, e dzia a ale ja nie potrafi si
> obs u y ;)

> n.

Nowy laptop, cieplutki, tyle co odebrany od kuriera - po w czeniu
okazuje si e zamiast 8GB ram jest 4GB - sprzedawca (jedna z
najwi kszych sieci w Polsce):
- czy pokrywka od pami ci by a zaplombowana?
- nie
- no to nie wiemy kto wyj , na pewno nie u nas, prosz zg osi do
serwisu producenta

serwis producenta:
- prosimy nie przysy a sprawnego komputera bo zostanie pan obci ony
kosztem transportu i ekspertyzy

Wczoraj telefon od della:

d4: dd
n: dd
d4: mam informacjê od technika, ¿e pana komputer jest sprawny, nie
odnaleziono usterki o której pan napisa³

n: rozumiem, ¿e pani mo¿e nie mieæ pe³nych info, problem by³ taki, ¿e
najpierw pad³a plyta g³ówna, komputer bardzo zwolnil i trzeszcza³
d¼wiêk (s³uchawki i g³o¶nik zewnêtrzny). na infolinii doradzono mi,
¿ebym przeinstalowa³ w8, co uczyni³em i nic. przyjecha³ technik,
wymieni³ p³ytê g³ówn±, ale w8 ju¿ nie wsta³, zainstalowali¶my go
razem, ale monitor siê nie uruchomi³ (monitor zewnêtrzny dzia³a).
technik stwierdzi³, ¿e nie wie co to, zapisa³ i poleci³ kontakt z
infolini±.

ok, zadzwni³em, przys³ali¶cie pañstwo kuriera i zabra³ komputer, w
którym nie dzia³a monitor. ma pani info od technika, ¿e jednak monitor
dzia³a?

d4: nie mam takiego info. mam info, ¿e nie stwierdzono wskazanej
usterki

n: usterka, które wskaza³em to brak obrazu na monitorze. czyli obraz
ju¿ jest?

d4: nie mam takiej informacji, mam info, ¿e nie ma usterki, komputer
dzia³a

n: je¿eli komputer dzia³a, tzn. ¿e monitor te¿ dzia³a, tak?

d4: tego nie mogê zagwarantowaæ, mam info ¿e brak usterek

n:proszê mi wys³aæ foto mojego komputera na którym monitor dzia³a
dobrze? macie pañstwo maila i za³±czy³em p³ytê z w8

d4: mo¿emy panu przestaæ sprawny komputer, ale gdyby co¶ nie dzia³a³o
proszê przeinstalowaæ w8

n: no w³a¶nie na tym polega problem, po wymianie p³yty g³ównej pañstwa
komputer przesta³ wspó³dzia³aæ z w8, nie dzia³a ekran

d4: no to mo¿e jeszcze raz przeinstalowaæ w8?

n: robi³em to ja i robi³ to technik na miejscu, czyli 2 razy. kiedy
technik pojecha³ próbowa³em sam jeszcze raz, ekran nie dzia³a

d4: ale technik mówi, ¿e komputer jest sprawny

n: który technik? bo technik na miejscu zapisa³, ¿e w8 nie dzia³a po
wymianie p³yty i on nie wie co zrobiæ i ma pani to w dokumentacji.
mo¿e zrobi³ tylko testy z biosu i nawet nie wchodzi³ do w8? przed
wymian± p³yty testy z biosu pokazywa³y, ¿e wszystko jest ok, ale nie
by³o :( komputer wolno dzia³a³ a d¼wiêk by³ zwolniony i przerywany :(

d4: zadzwonimy do pana jeszcze

n: super, mam mnóstwo czasu na zmarnowanie, nawet to lubiê :D jak
ka¿dy :D

Data: 2013-03-11 11:55:23
Autor: neo
On 7 Mar, 10:14, neo <dylet...@yahoo.pl> wrote:
Padre wrote:
> [...]

d4: zadzwonimy do pana jeszcze

n: super, mam mnóstwo czasu na zmarnowanie, nawet to lubiê :D jak

W³a¶nie dosta³em telefon od Della:

d5: "naprawili¶my" pana komputer, ale niestety nie bêdzie on
wspó³pracowa³ z systemem Windows 8.

n: dobrze, w takim razie na paczce napiszê "niezgodno¶æ ze
specyfikacj± Vostro 3350, nie wspó³pracuje z Windows 8, odmówiono
odbioru".

:(

Data: 2013-03-12 18:47:32
Autor: Jaskiniowiec
[...]

Pamiêtam pierwszy kontakt z infolini± HP. Im te¿ przeszkadza³ Win 7, bo  sprzêt ma mieæ Vista i koniec. Ba! HP instalowa³ wersjê 32b zamiast 64b  (nie wiem, po jaki uj 4GB RAM montowali?!). Na wszelak± interwencjê by³a  prosta odpowied¼: proszê zainstalowaæ z partycji Recovery system Vista. A  jedyne co w 7 nie dzia³a³o to czytnik linii papilarnych (sterowniki by³y,  ale nie by³o jeszcze softu 64b), co dla mnie nie mia³o ¿adnego znaczenia,  bo nie korzysta³em z tego dobrodziejstwa. W koñcu ola³em ich support, i  touchpada naprawi³em sam. Tak to ju¿ jest z masówk±.

Jak chcesz pracowaæ na tym lapku, to musisz siê albo przeprosiæ z Win7,  albo poszukaæ na w³asn± rêkê, jak poradziæ sobie z problemem i ew  poczekaæ, a¿ Dell wypu¶ci brakuj±cy sterownik do modemu pod Win8 (którego  i tak nie u¿yjesz, ale to po to, ¿eby¶ nie wysy³a³ im sprzêtu, ¿e Ci modem  nie dzia³a - taka my¶l skrócona; no wiem, wiem, korporacje tak maj± ;-) )
--
W³adza wie co mówi. Jak mówi ¿e zabierze, to zabierze. A jak mówi ¿e da,  to mówi.

Dell Vostro 3350 po wymianie p³yty