Dell XPS 16

Data: 2009-03-15 23:44:18
Autor: Norman
Dell XPS 16
Witam

Czy zna ktos z grupowiczów jakis sklepik w Wawie, który mialby Della XPS 16 od reki? Chcialbym zobaczyc jak spisuje sie ta nowa matryca RGB LED.

Pozdr.
J.

Data: 2009-03-16 09:30:28
Autor: Tiber
Dell XPS 16
Norman, lewak przebrzydly albo prawicowy pacan
w wiadomosci gpjvgt$33n$1@news.interia.pl pobredza:

Witam

Czy zna ktos z grupowiczów jakis sklepik w Wawie, który mialby Della
XPS 16 od reki? Chcialbym zobaczyc jak spisuje sie ta nowa matryca
RGB LED.

Podpowiem, ze redaktorzy Notebookcheck.pl bardzo odradzaja XPS-y HD. Ponoc sie niemilosiernie grzeja i bardzo czesto halasuja wiatrakiem (Radeony zamiast NV).

--
tbr

Data: 2009-03-16 17:19:26
Autor: Norman
Dell XPS 16
[...]

Czytalem. Obecnie mam Sony (SZ61XN), który wg nich halasuje i grzeje sie jeszcze bardziej a ja uwazam, ze to do tej pory najlepszy komputerek jaki mialem:) Osobiscie polecam do testów podchodzic z duuuzym dystansem. Najlepiej jak czlowiek sam moze sie o czymstam przekonac.

Pozdr.
J.

Data: 2009-03-16 16:30:49
Autor: Tiber
Dell XPS 16
Norman, lewak przebrzydly albo prawicowy pacan
w wiadomosci gpltb8$i36$1@news.interia.pl pobredza:

[...]

No jasne, ale bedziesz musial tych sesji macanych troche wiecej zrobic, aby wylowic takie mankamenty.

--
tbr

Dell XPS 16