Dell i blokowanie sie klawiatury i myszki

Data: 2010-01-14 13:32:55
Autor: Maciek
Dell i blokowanie sie klawiatury i myszki
Hej,

kupilem ostatnio dell'a d620 refabrykowanego, chodzi sprawnie, ale
pojawia sie czasami problem mianowicie blokuje mi sie klawitatura i
przyciski myszki. Na klawiaturze dzialaja przyciski alt ctrl del &
znak windows, a myszka mozna ruszac ale klikanie w ogole nie dziala. W
czym problem? Czy to sprawa programowa czy cos z kompem sie dzieje?

Bede wdzieczny za pomoc :)

Milego wieczoru, Cheaken

Data: 2010-01-15 01:05:25
Autor: zen3x
On 14 Sty, 22:32, Maciek <chea...@gmail.com> wrote:
[...]

to jest błąd sprzętowy klawiatury ,

Data: 2010-02-19 00:56:00
Autor: Maciek
On 15 Sty, 10:05, ze...@o2.pl wrote:
> [...]

> znak windows, a myszka mozna ruszac ale klikanie w ogole nie dziala. W
> czym problem? Czy to sprawa programowa czy cos z kompem sie dzieje?

Dziwne, po takiej dość wnikliwej analizie doszedłem do wniosku że przy
filmach które wykorzystuja flash wystepuje to zawieszenie.
Zainstalowałem nowa wersje flash playera i problem zniknął : )

Zostawiam więc info dla potomnych EOT

Cheaken.

Dell i blokowanie sie klawiatury i myszki