Dell inspiron n15 - dziwne zachowanie touchpada

Data: 2014-09-01 04:39:26
Autor: Rafał
Dell inspiron n15 - dziwne zachowanie touchpada
Miałem identyczny problem z Dell Vostro.
Oryginalny zasilacz miał odłączany kabel (od gniazdka do zasilacza), ale mi się zniszczył na odcinku od zasilacza do komputera. Kupiłem chiński zamiennik, do którego był dołączony chiński kabel zasilający i podłączyłem go tak jak był w pudełku - czyli razem z chińskim kablem zasilającym. Touchpad zaczął fiksować, miałem problem z WiFi i Bluetoothem. Po wyjęciu wtyczki wszystko było ok. Rozwiązanie: Odłączyłem chiński kabel zasilający (od gniazdka do zasilacza) i podłączyłem do chińskiego zasilacza oryginalny kabel zasilający. Problem zniknął, wszystko działa poprawnie, a chiński kabel oddałem do reklamacji.

R.

Dell inspiron n15 - dziwne zachowanie touchpada