Dell ładowany indukcyjnie

Data: 2009-10-05 01:29:32
Autor: Tiber
Dell ładowany indukcyjnie
Silly, silly Piotr M nabazgrału:

http://pclab.pl/news38790.html

A ja sobie myślę, że znaczącym przełomem w rozwoju techniki oraz
boomem w zintegrowaniu jej z każdym fragmentem naszego życia, będzie
całkowite zasilanie bezprzewodowe. Co za wolność. Wchodzisz do domu i
komórka/laptop ładują się. Precz z kablami!! :)

Fantastyka naukowa. Realną drogą rozwoju techniki są superwydajne
baterie.

--
tbr

Data: 2009-10-05 11:39:04
Autor: Piotr M
Dell ładowany indukcyjnie
Pewnego razu Tiber tak oto obwieścił(a):

Fantastyka naukowa. Realną drogą rozwoju techniki są superwydajne
baterie.

Być może że to realna droga, ulepszanie baterii to w sumie nic nowego, tak
samo jak zmniejszanie prądożerności. Gdzieś czytałem, że obecnie u
amerykańskiego marines więcej ważą baterie niż broń z amunicją.. :)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Dell ładowany indukcyjnie