Dell505 - us'piony na amen...

Data: 2009-09-29 20:41:46
Autor: poli
Dell505 - us'piony na amen...
Witam.

Prosze; Was o wskazówki w rozwia;zaniu problemu.
Wpad? w moje re;ce wspomniany laptop Della. K?opot z nim polega na tym, z.e nie "wsta?" po zamknie;ciu pokrywy, które to wprowadzi?o go w stan us'pienia. Teraz nie daje sie; zupe?nie w?a;czyc'. Ekram jest permanentnie ciemny.
Najpierw uruchamia? sie; od razu wchodza;c w stan us'pienia, nawet wentylator procesora w?a;cza? sie; po jakims' czasie.
  Sprawdzi?em juz. czujnik zamknie;cia pokrywy, nie jest zacie;ty.
Teraz reakcja; na próbe; w?a;czenia jest mruganie ikony Caps Locka na panelu stanu klawiatury, a zaraz potem wy?a;cza sie; bez z.adnych znaków czy pisków.
Co jakis' czas temu jednak uda?o sie; go w?a;czyc' (do teraz nie wiem jak), ale po wy?a;czeniu juz. nie wsta?.
Nie ma róz.nicy czy na baterii czy na zasilaczu, wyja;?em nawet dysk i CD-ROM aby wykluczyc' k?opoty z tym sprze;tem.

Pomoz.ecie??

Data: 2009-09-29 20:04:40
Autor: tg
Dell505 - us'piony na amen...
"poli" <300ton@gazeta.pl> wrote in message news:h9tkdd$rbr$1inews.gazeta.pl...
 Sprawdzi?em juz. czujnik zamknie;cia pokrywy, nie jest zacie;ty.

nie jest fizycznie zaciety czy go elektrycznie przemierzyles?

Teraz reakcja; na próbe; w?a;czenia jest mruganie ikony Caps Locka na panelu stanu klawiatury, a zaraz potem wy?a;cza sie; bez z.adnych znaków czy pisków.

ja bym popatrzyl jeszcze w klawiature, fn+f1-f4 zazwyczaj usypiaja

[...]

baterie wyjales i odlaczyles latopa od zasilania na minute czy tylko
podpinasz\odpinasz zasilacz?

Data: 2009-09-30 17:15:22
Autor: poli
Dell505 - us'piony na amen...
tg wrote:

  > nie jest fizycznie zaciety czy go elektrycznie przemierzyles?
Niestety  nie, az. tak go nie rozbiera?em. Jeszcze.

  > ja bym popatrzyl jeszcze w klawiature, fn+f1-f4 zazwyczaj usypiaja
Nie ma co marzyc' aby zadzia?a?o, nawet nie wstaje teraz do stanu us'pienia,  wy?a;cza sie; po paru sekundach.

  > baterie wyjales i odlaczyles latopa od zasilania na minute czy tylko
  > podpinasz\odpinasz zasilacz?
Bateria jest w pe?ni na?adowana, zasilacz pod?a;czam zarówno z w?oz.ona; bateria; jak i wyje;ta;. Wyja;?em nawet na kilka godzin dodatkowa; baterie;, te; z kieszeni g?ównej baterii (a tak na marginesie do czego ona jest, co podtrzymuje?)

--
pozdr00fka
   poli

Data: 2009-09-30 17:33:13
Autor: Nex@pl
Dell505 - us'piony na amen...
poli pisze:
tg wrote:

> [...]

 > baterie wyjales i odlaczyles latopa od zasilania na minute czy tylko
Bateria jest w pe?ni na?adowana, zasilacz pod?a;czam zarĂłwno z w?oz.ona; bateria; jak i wyje;ta;. Wyja;?em nawet na kilka godzin dodatkowa; baterie;, te; z kieszeni g?Ăłwnej baterii (a tak na marginesie do czego ona jest, co podtrzymuje?)

Podtrzymuje pamięć bios'u, konkretnie ustawienia. Jeżeli nadal nic to zostaje serwis/rozłożenie na części.

Data: 2009-10-01 07:42:28
Autor: Sławek Maculewicz
Dell505 - us'piony na amen...
Dnia 30-09-2009 o 17:15:22 poli <300ton@gazeta.pl> napisał(a):

tg wrote:

> [...]

Nie ma co marzyc' aby zadzia?a?o, nawet nie wstaje teraz do stanu  us'pienia,  wy?a;cza sie; po paru sekundach.

Jeśłi po ok. 4-5 sekundach, to może przycisk włączający zwiera się na  stałe?
--
Brak sygnaturki.

Data: 2009-10-02 07:43:35
Autor: poli
Dell505 - us'piony na amen...

tg wrote:

> [...]

Jeśłi po ok. 4-5 sekundach, to może przycisk włączający zwiera się na stałe?
To było by całkiem dorzeczne wytłumaczenie, ale wtedy włączał i wyłączał  by się chyba "w kółko"??

--
pozdr00fka
  poli

Data: 2009-10-02 07:49:31
Autor: Sławek Maculewicz
Dell505 - us'piony na amen...

tg wrote:

> [...]

To było by całkiem dorzeczne wytłumaczenie, ale wtedy włączał i  wyłączał  by się chyba "w kółko"??

Sprawdziłem - przechodzi cykl "włącz-wyłącz" tylko raz. Drugi raz się nie  włącza.

--
Brak sygnaturki.

Data: 2009-09-30 00:06:34
Autor: Michal AKA Miki
Dell505 - us'piony na amen...
Użytkownik "poli" <300ton@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9tkdd$rbr$1inews.gazeta.pl...

Pomoz.ecie??

A czemu uparles sie, ze on jest uspiony, a nie uszkodzony?
Nie wiem, czy w D505 bedzie to dzialac, ale sprobuj mu odlaczyc klawiature (moze zalana i powoduje zwarcia) i podlaczyc zewnetrzna.
A druga sprawa, to konfiguracja twojego czytnika - tego, co piszesz nie da sie czytac.

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-09-30 15:31:03
Autor: poli
Dell505 - us'piony na amen...
Michal AKA Miki <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał(a):
[...]

Nie upieram się. Doszedłem do takiego wniosku po włączeniu się wentylatora po godzinnym "przebywaniu" lapka w tym stanie...
Ale w tedy jeszcze się włączał, teraz tylko mruga dioda "Caps Locka" i wyłącza się po chwili całkowicie.
Klawiaturę jaki i touch pada, a także wyświetlacz odłączyłem.
Bez zmian.

A druga sprawa, to konfiguracja twojego czytnika - tego, co piszesz nie da sie czytac.

Przepraszam za to ale test wyszedł OK  http://usenet.gazeta.pl/
usenet/0,48205.html?group=pl.test&tid=1272745&pid=&strona=0  a na grupę wysyła mimo to śmieci.

Pozdrawiam
Michal

również pozdr00fka
  poli.

Data: 2009-09-30 11:35:31
Autor: Nex@pl
Dell505 - us'piony na amen...
poli pisze:
Witam.

Prosze; Was o wskazĂłwki w rozwia;zaniu problemu.
Wpad? w moje re;ce wspomniany laptop Della. K?opot z nim polega na tym, z.e nie "wsta?" po zamknie;ciu pokrywy, ktĂłre to wprowadzi?o go w stan us'pienia. Teraz nie daje sie; zupe?nie w?a;czyc'. Ekram jest permanentnie ciemny.
Najpierw uruchamia? sie; od razu wchodza;c w stan us'pienia, nawet wentylator procesora w?a;cza? sie; po jakims' czasie.
 Sprawdzi?em juz. czujnik zamknie;cia pokrywy, nie jest zacie;ty.
Teraz reakcja; na prĂłbe; w?a;czenia jest mruganie ikony Caps Locka na panelu stanu klawiatury, a zaraz potem wy?a;cza sie; bez z.adnych znakĂłw czy piskĂłw.
Co jakis' czas temu jednak uda?o sie; go w?a;czyc' (do teraz nie wiem jak), ale po wy?a;czeniu juz. nie wsta?.
Nie ma rĂłz.nicy czy na baterii czy na zasilaczu, wyja;?em nawet dysk i CD-ROM aby wykluczyc' k?opoty z tym sprze;tem.

Pomoz.ecie??

Bateryjkę od Biosu też odpinałeś? Równolegle z główna baterią. Jak nei zadziała to coś siadło.

Data: 2009-09-30 15:39:47
Autor: poli
Dell505 - us'piony na amen...
Nex@pl <nex[wytnij_to]@o2.pl> napisał(a):
Bateryjkę od Biosu też odpinałeś? Równolegle z główna baterią. Jak
nei
zadziała to coś siadło.

No właśnie, w moim R40 bateria jest pod klawiaturą a w tym nie jestem pewien gdzie. Kieszeni baterii jest jakaś dodatkowa w osobnym boxie ale odpięcie jej nic nie zmieniło, chyba, że to że już się nie daje włączyć w ogóle.

Data: 2009-10-09 23:43:10
Autor: poli
Dell505 - us'piony na amen...
poli wrote:
[...]

Witam Was ponownie.

Laptop oz.y?. Niestety nie wiem co mu by?o. Roz?oz.y?em go na cze;s'ci i uruchamia?em z najmniejsza; ilosc'ia; pod?a;czonych urza;dzen'. Róz.ne konfiguracje- p?onne nadzieje.
Polez.a? sobie kilka dni, az. przysz?a nowa klawiatura, która; z rados'cia; od razu zainstalowa?em. Niestety nie ona by?a przyczyna;.
W kon'cu zanios?em go do zaprzyjaz'nionego serwisu z nadzieja;, z.e moz.e spojrza; na problem z innej strony.
Tam tez. nie uda?o sie; go uruchomic' (przynajmniej nie od razu). Ale po wyje;ciu pamie;ci ... uruchomi? sie;!!!! Da? znac', z.e mu brakuje; RAMu, dosta? go z powrotem i chodzi do tej pory!!!
Meczy mnie to bardzo, chociaz. cieszy bo nie wiem co mu nie pasowa?o. Mam nadzieje;, z.e pochodzi troche; :-D .
Dzie;kuje; Wam wszystkim za pos'wie;cona; uwage; i pomoc.

--
pozdr00fka
  poli

Dell505 - us'piony na amen...