Delle XPS z orange...

Data: 2009-09-16 12:30:28
Autor: Marcin Bugajski
Delle XPS z orange...
Witam!

Mam nadzieję, że się nie powtarzam - przekukałem nieco wstecz grupę ale nic nie znalazłem...

Well - mam takowy problem ->
Acces point Linksysya (jakiś biznesowy - nie pamiętam modelu) - na którym ustawiam sobie wifi - hasełko, aes, wpa2, ip urzadzenia itd
na moich 2 laptokach testowych (co prawda oba z w7 ale...) wszytko śmiga jak talala...
przychodzi klient (firma) 4 ludzi z dellami XPS od Orange (3vista i 1xp) i tu zaczynają sie problemy...
wifi im chwile działa a później kupa... przestaje działać i na dodatek właściwości karty wifi oraz całe usługa sieci bezprzewodowych pada.
komp zamula sie maksymalnie i nawet kłopoty z restartem są...
na dellach zainstalowane jest business evrywhere Orange i podejrzewam ze ten shit to powoduje... i niby wszytko jasne bo jak wyłączę ten orange to jest znacznie lepiej (laptoki sypia sie w sumie same z siebie też ale rzadziej) ale ludzie zarzekają się, że "w domu wszytko na wifi hula bez wyłączanie busines everywhere" ...
na razie podpiąłem ich po kablu - i powiedziałem, że wifi - to ich problem , ale może gdzieś popełniam jakiś błąd? macie jakieś pomysły?
Co mogę sprawdzić?

pozdrawiam

Marcin

ps. kwestia szmelcu jakim wydają sie te delle to temat na inny watek - podejrzewam, ze to wina Orange ale cholera wie... blue screeny itp na porządku dziennym...

Data: 2009-09-16 17:15:14
Autor: Tiber
Delle XPS z orange...
Silly, silly Marcin Bugajski nabazgrału:

przychodzi klient (firma) 4 ludzi z dellami XPS od Orange (3vista i
1xp) i tu zaczynają sie problemy...

Taka uwaga na marginesie - nie wiedziałem, że Dell zapewnia wsparcie do
M1330 z Windows XP.

--
tbr

Delle XPS z orange...