Dema PS3/X360 itp.

Data: 2009-10-23 20:07:51
Autor: Moltisanti
Dema PS3/X360 itp.
Witam, Zna ktos miejsce w sieci gdzie mozna sprawdzac co nowego ukazalo sie w kwesti dem na PS3/x360. Nie chce mi sie za kazdym razem odpalac konsol i sprawdzac. Kiedys czyli od grubych lat wstecz zawsze ktos na grupie informowal, a dzis ... coz.

Drugie pytanie, w jakich demach (PS3)
mozna pograc online z znajomymi?
Poza Lost Planet 2.

Trzecie pytanie, jak dokladnie wyglada gra online w Fife 10, sa dostepny wszystkie tryby rozgrywek itp? Czwarte, gdzie mozna online oczywiscie bez wlaczania konsol, sprawdzic status dostepnosci uzytkownikow PS3/x360? Moltisanti

Data: 2009-10-24 00:37:52
Autor: Piotr KUCHARSKI
Dema PS3/X360 itp.
Moltisanti <pff@pff.ko> wrote:
[...]

Na polygamii piszą.

Drugie pytanie, w jakich demach (PS3)
mozna pograc online z znajomymi?
Poza Lost Planet 2.

Uncharted2 choćby.

p.

Data: 2009-10-24 09:11:08
Autor: SimonX
Dema PS3/X360 itp.
Dnia 24-10-2009 o 02:37:52 Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl> napisał(a):

Moltisanti <pff@pff.ko> wrote:
[...]

ale wiesz, że nowe rzeczy pojawiają się regularnie co środę na xie i co  czwartek na psn (i piatek w us)?
raz w tygodniu wejść na psn/xbla i zobaczyć co się nowego pojawiło to  problem ?
serio? :)

w PSS masz guziczek "latest", gdzie całe świeże mięsko masz podane na tacy
nie wiem dokładnie jak jest na xie ale podejrzewam, ze podobnie

Na polygamii piszą.

no różnie z tym jest ...
na ps3site.pl jest zwykle szybciej i regularnie

z ciekawych rzeczy ostatnio - polecam wejść na PSS US i sciągnąć demko  nowego Ratcheta
jeszcze nie miałem czasu odpalić, ale to nie może być słabe :)

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-10-24 12:49:05
Autor: Moltisanti
Dema PS3/X360 itp.

Użytkownik "SimonX" :

ale wiesz, że nowe rzeczy pojawiają się regularnie co środę na xie i co  czwartek na psn (i piatek w us)?

Ale mowisz o popierdolkach rozumiem, czy tez dema
gier pudelkowych maja wspomniany przez Ciebie "kalendarz"?

Mam wiekszosc chyba dem z Ps3/x360 i nie wiedzialem
o tych 2 dniach w ktorych warto odpalic zakurzone konsole :)

raz w tygodniu wejść na psn/xbla i zobaczyć co się nowego pojawiło to  problem ?
serio? :)

Jak w gre wchodzi lenistwo i przepinanie kabli to tak.
Zreszta jezeli jest tak jak piszesz powyzej (o czym nie wiedzialem) to
mniejszy problem. Ale naleze juz do tych starych graczy, ktorzy
czesto juz odpalaja konsole raz na miesiac (Ps3 z racji BR czesciej),
zwyczajnie dopadl mnie etap w ktorym bardziej cieszy czytanie/ogladanie
i nakrecanie sie tytulem jak sama gra.
Etap gdzie latalem do MM po nowosci za 200zl juz mi sie na
szczescie zakonczyl, za to chetnie sprawdzam wszystkie dema,
i chcialbym je miec w dniu dostepnosci a nie po tygodniu,
takze o wiele przyjemniejszy bylby wglad na ten temat na jakiejs www.

w PSS masz guziczek "latest", gdzie całe świeże mięsko masz podane na tacy
nie wiem dokładnie jak jest na xie ale podejrzewam, ze podobnie

Tak wiem, moja ulubiona zakladka :) natomiast nie podoba mi sie wymieszanie
"normalnych" dem z popierdulkami, straszny burdel.

Na polygamii piszą.

no różnie z tym jest ...
na ps3site.pl jest zwykle szybciej i regularnie

To strone odpuscilem w blyskawicznym tempie, jak przeczytalem
kilka wywodow nastoletnich fanboyow w tym jakiegos pomylonego
admina, malo ze pitolili jak potluczeni to jeszcze zaden z nich nie
pokusil sie o prosta argumetacje, to podziekowalem "obiektywnych"
wrazen.

Btw.
Z tego co kojarze podawales kiedys nazwe firmy bezprz. pada do PS3,
zamiennik o ksztalcie tego od x360. Przypomnij.

Moltisanti

Data: 2009-10-24 13:51:50
Autor: SimonX
Dema PS3/X360 itp.
Dnia 24-10-2009 o 12:49:05 Moltisanti <pff@pff.ko> napisał(a):

Użytkownik "SimonX" :

ale wiesz, że nowe rzeczy pojawiają się regularnie co środę na xie i  co  czwartek na psn (i piatek w us)?

Ale mowisz o popierdolkach rozumiem, czy tez dema
gier pudelkowych maja wspomniany przez Ciebie "kalendarz"?

wszystko
w czwartki co tydzień ma miejsce aktualizacja całej zawartości PSN
w piątki PSN US
bywają pojedyncze wyjątki, że coś pojawi się w inny dzień, ale to jest  ogólna reguła

a co do xboxa - nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że też wrzucają  wszystko co mają tylko w środy

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-10-25 10:38:30
Autor: Greg McRazy
Dema PS3/X360 itp.
SimonX pisze:

a co do xboxa - nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że też wrzucają wszystko co mają tylko w środy

Źle Ci się wydaje. Środa to tylko gry xbla. Wersje demo pojawiają się w dowolne dni.

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-10-24 12:19:32
Autor: Cezar
Dema PS3/X360 itp.
Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <chopin@sgh.waw.pl> napisał w wiadomości news:0T6d0762I7moN34.chopinakson.sgh.waw.pl...
Drugie pytanie, w jakich demach (PS3)
mozna pograc online z znajomymi?
Poza Lost Planet 2.

Uncharted2 choćby.

Trial bo trial, ale jest. Do tego o ile się nie mylę grałem w ludźmi w demie Unreal'a.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-10-24 12:54:14
Autor: Moltisanti
Dema PS3/X360 itp.

UĹźytkownik "Piotr KUCHARSKI" :

Drugie pytanie, w jakich demach (PS3)
mozna pograc online z znajomymi?
Poza Lost Planet 2.

Uncharted2 choćby.

Pare dni temu sprawdzalem, serwery wylaczone,
gra nie chula, zreszta to samo jest z Burnout`em,
byla tam tez mozliwosci swojego czasu invite.

Co w Fifa10, jak wyglada live?

Moltisanti

Dema PS3/X360 itp.