Dema z pendrive na xbox360

Data: 2010-07-19 12:40:43
Autor: domin
Dema z pendrive na xbox360
  a pytam o to, bo na PC ściągam 1GB w jakieś 10
minut, przez konsole trwa to z 30-40 minut... nie wiem czemu?

pozdro
smogg

bo ci komp zjada trasfer, ktory chcesz miec aktualnie w xboxie? wylacz sciagalki na kompie i sprawdz czy lepiej idzie :)

co do dem to ja nagrywalem na dvdrw, trzeba bylo zrobic folder o odpowiedniej nazwie, nie pamietam dokladnie jakiej, poszukaj na jakims forum, pewnie w przypadku pena jest tak samo

Dema z pendrive na xbox360