Demokracja

Data: 2009-04-12 02:24:43
Autor: farciarz
Demokracja
Demokracja w wydaniu Amerykanskim jest tym czyms co sie nie udalo
zrealizowac dla Stalina i Brezniewa, bo byli zbyt szczerzy i uczciwi
wobec ludzi.

Data: 2009-04-12 12:20:56
Autor: Polok_prawdziwy
Demokracja
farciarz wrote:

Demokracja w wydaniu Amerykanskim jest tym czyms co sie nie udalo
zrealizowac dla Stalina i Brezniewa, bo byli zbyt szczerzy i uczciwi
wobec ludzi.

To¶to dobze UTRAFIŁ...!!!

- SACUNMECEK...

Data: 2009-04-12 05:11:39
Autor: farciarz
Demokracja
On Apr 12, 5:20 am, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol>
wrote:
farciarz wrote:
> Demokracja w wydaniu Amerykanskim jest tym czyms co sie nie udalo
> zrealizowac dla Stalina i Brezniewa, bo byli zbyt szczerzy i uczciwi
> wobec ludzi.

To¶to dobze UTRAFIŁ...!!!

- SACUNMECEK...

dziekuje, szkoda ze to jest prawda, ale jakos tak po 4 latach pobytu w
usa i uwaznych obserwacji, wszystkiego, taka refleksja mnie naszla.
Mimo wszystko podoba mi sie hameryka jako miejsce do zycia dla
przecietnej jednostki.

Data: 2009-04-12 16:05:24
Autor: Polok_prawdziwy
Demokracja

wrote:
farciarz wrote:
> [...]

usa i uwaznych obserwacji, wszystkiego, taka refleksja mnie naszla.
Mimo wszystko podoba mi sie hameryka jako miejsce do zycia dla

Niechciołbym tam zyć...

- same gupieloki...!!!

Wolem jednak nasom starom Jewropem.
I z Pepickami "posukać" mozno (jak nierozumis, to sprawdĽ sem, co po
cesku "sukać" łoznaco)...
i z kumami ze Słowacyji bizmesy porobić...,
a i z Miemcami tes jakosik dogodać siem idzie...

A jus niegodom ło Kacapach i Biołych Kacapach...!!!

Ztymi to dopiro pikne zabawy som (scegulnie z ich Marynami...!)

Ale rozumim ciem, jakbym tukej (w Polcce!) łokrutnych bizmesuw nierobił,
tobym jus Hamerykem, abo inksom Korejem do zycio łobrać woloł...

Demokracja