Demokracja jest antychrześcijańska

Data: 2010-01-20 21:40:07
Autor: abc
Demokracja jest antychrześcijańska
Czytamy w Ewangelii Mt 27:24-25:

''Piłat widząc, że nic nie osiąga, a wzburzenie raczej wzrasta, wziął wodę i
umył ręce wobec tłumu, mówiąc: Nie jestem winny krwi tego Sprawiedliwego.
To wasza rzecz. A cały lud zawołał: Krew Jego na nas i na dzieci nasze!"

Żydowski demos demokratyczną większością  głosów zadecydował, że trzeba
uwolnić Barabasza a ukrzyżować Jezusa.

Demokracja zawsze była i jest wroga Chrystusowi.

Data: 2010-01-20 21:45:09
Autor: Artur Borubar
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hj7qc7$682$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No i co w związku z tym ?

Przemek
--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówiąc krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadzących próbował udowodnić, że WOŚP nie działa charytatywnie.

Data: 2010-01-20 21:54:02
Autor: abc
[...]

Trzymaj się z daleka od urn wyborczych. Demokracja jest fałszywą religią
wielbiącą bóstwo - demokratyczną większość.

Demokraci nie kierują się moralnością, demokracja nie uznaje żadnych zasad
poza jednym fałszywym poglądem, że większość ma zawsze racje. W demokracji
nie ma stałych punktów odniesienia, demokratyczna większość może dowolnie
zmieniać wszystko.

Mając do czynienia z fałszywą religią, nie możemy przyłączać się do jej
procederów, bo z bluźnierstwa i podeptania krwi męczenników nic dobrego nie
wyniknie.

Katolicy włączający się w demokrację i próbujący pokonać zło na warunkach
złego ducha nie mają rozsądku. Ich niedorzeczność ujawnia się szybko, co
jest kojarzone z wpływem wiary na rozum. Gdyby pokonanie zła było możliwe na
warunkach złego ducha, to nie byłoby ani Franco ani Pinocheta.

Data: 2010-01-20 22:05:33
Autor: Artur Borubar
Demokracja jest antychrześcijańska
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Trzymaj się ...

Daj sobie spokój, na mnie twoje bzdety nie działają.

Przemek

Data: 2010-01-20 22:13:13
Autor: u2
W dniu 2010-01-20 22:05, Artur Borubar pisze:

Daj sobie spokój, na mnie twoje bzdety nie działają.

Jak nie działają, jak działają ? Wg abc demokracja jest w sprzeczności z
wiarą. A ty w to nie wierzysz.

Data: 2010-01-20 22:15:27
Autor: abc
Demokracja jest antychrześcijańska
Trzymaj się ...

Daj sobie spokój, na mnie twoje bzdety nie działają.

Jesteś lewakiem? Czytamy w Ewangelii:

"Potem rzecze i tym, którzy będą po lewicy: Idźcie ode mnie, przeklęci! w
ogień wieczny, który zgotowany jest dyjabłu i Aniołom jego." (Mat. 25:41)

Data: 2010-01-21 00:33:31
Autor: Lorn
abc pisze:
Trzymaj się ...
Daj sobie spokój, na mnie twoje bzdety nie działają.

Jesteś lewakiem?

Nie musi być lewakiem, żeby się z twoim nawiedzonym, rodem ze średniowiecza wyciętym poglądem nie zgodzić. Tego bełkotu nie da się czytać. :>

Czytamy w Ewangelii:

Czytajcie. :>

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2010-01-21 08:36:18
Autor: Artur Borubar
[...]

Ja nie jestem, ale Glemp najwyraźniej - tak. Przypomnij sobie jak w 2001 przekonywał Polaków do sld.

Przemek

Data: 2010-01-21 19:14:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 20 Jan 2010 22:15:27 +0100, abc napisał(a):

Trzymaj się ...

Daj sobie spokój, na mnie twoje bzdety nie działają.

Jesteś lewakiem? Czytamy w Ewangelii:

Albo w 2003 - Ziutek Kłąb - wówczas Namiestnik - przekonywał rodaków, że
powinni wziąć udział w referendum akcesyjnym i głosować na tak.

A ponoć jeszcze przedsoborowy. Widać nie każdy przedsoborowy zapisał się do lefebrystów.

Tak więc i ja dodam od siebie, czytajcie, czytajcie, może w końcu wam
rozumu od czytania przybędzie.

Data: 2010-01-21 05:01:57
Autor: BarnabaRudge

> [...]

na
warunkach złego ducha, to nie byłoby ani Franco ani Pinocheta.

Starasz sie mocno ABC doceniamy to!
Zauwazyłeś, że to samo mniej wiecej mówia o demokracji ortodoksyini Żydzi?
Oni ida jeszcze dalej negując istnienie panstwa Izrael w ogóle.
ABC jesli nie demokracja to co? Autokratyczne panstwo koscielne na wzór
Watykanu?
Cos takiego juz bylo na mniejszą skale w krajach Ameryki Północnej rzadzone
przez Jezuitów.
W Europie i świecie nawet sie nie zbliżono do tego. Komunizm i faszyzm to
pryszcz na dupie w porównaniu z pełna realizacją
tego co opisujesz. Mozna by to tylko porównac z rzadami lamów w Tybecie.
Tam tez stosowano  za najmniejsze przewinienia najbardziej wymyślne tortury
jakie zna swiat. Słynne tybetańskie tortury
(o czym swiat jakos dziwnie zapomniał) sa dziełem lamów i przez nich
stosowane na masowa skalę jeszcze przez najazdem Chińczyków.
Myśle, ze w koncu w Polsce byłoby podobniegdyby twoi czarni przyjaciele z
piekła rodem zechcieli "Krolestwo Boze" ucieleśnić juz na Ziemi.

sofu

Data: 2010-01-21 06:10:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Demokracja jest antychrześcijańska
czwartek, 21 stycznia 2010 05:01. carbon entity 'BarnabaRudge'
<BarnabaRudge@o2.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

Nie wypowiadaj się przeklęty gnoju o tybetańskich lamach. Tybetańskie tortury to bajka wymyślona przez maoistów.

Przez ludzi powtarzających te głupstwa nie mamy nigdzie spokoju, wszędzie
nas opluwają, biją i linczują. Jak gdyby nie było dosyć krzywd, które nam
zadawali przez wieki muzułmanie i Chińczycy.

Data: 2010-01-21 10:18:51
Autor: sofu
Demokracja jest antychrześcijańska

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hj8n58$k9c$2news.onet.pl...
> [...]

nas opluwają, biją i linczują. Jak gdyby nie było dosyć krzywd, które nam
zadawali przez wieki muzułmanie i Chińczycy.

Wal sie ty lamiasty kutasie!
Ja widzialem zdjecia z pocztaków wieku gdzie sa pokazane ofiary takich
tortur. Sa tez dokumentalne filmy zbiorowych tybetańskich egzekucji.
Bylo to nakrecone przez europejskich podróżników. Sa tez pamietniki i
zeznania świadków. Wy wszyscy jestescie dobrzy gdzie was nie ma.

sofu

Data: 2010-01-21 16:09:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
Demokracja jest antychrześcijańska
czwartek, 21 stycznia 2010 10:18. carbon entity 'sofu' <manhunter1@o2.pl>

Wal sie ty lamiasty kutasie!
Ja widzialem zdjecia z pocztakĂłw wieku gdzie sa pokazane ofiary takich
tortur. Sa tez dokumentalne filmy zbiorowych tybetańskich egzekucji.
Bylo to nakrecone przez europejskich podróşników. Sa tez pamietniki i
zeznania świadków. Wy wszyscy jestescie dobrzy gdzie was nie ma.

Ty se uważaj sofu z kim zadarłeś. Nam nawet Iluminaci nie podskoczą, a
muzułmanie czy komuniści mają z nami realną szansę dopiero w proporcji 5:1.

PS. Ty już cywilnie jesteś nikim, licz się z bojkotem i ostracyzmem.
Ра́зом нас бага́то, нас не подола́ти.

Data: 2010-01-21 18:05:08
Autor: BarnabaRudge
Demokracja jest antychrześcijańska

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hj9q82$ju4$3news.onet.pl...

?????? ??? ???????, ??? ?? ?????????.

--

Nie rozsmieszaj mnie żałosny fagasie!
Sram na twoje groźby w proporcji 15:1.

sofu

Data: 2010-01-21 22:19:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Demokracja jest antychrześcijańska
czwartek, 21 stycznia 2010 18:05. carbon entity 'BarnabaRudge'
[...]

Feudalizm w Tybecie był w okresie wczesnym tj. w okresie rozkładu ustroju
rodowego. Często "pan" był starszym i bogatszym dalszym kuzynem chłopa
pańszczyźnianego, podobnie lama w klasztorze, na którego cała "wielka
rodzina" składała pieniądze. Toteż ciężko jest orzec, czy te ciężkie
krzywdy i niesprawiedliwości (nie twierdzę, że ich nie było) były czysto
feudalne, czy też były wynikiem rozkładu podstawowych komórek
społeczeństwa. Analogii ustrojowych do Tybetu można doszukiwać się w
szkockich klanach czy we wczesnej rzymskiej familii z rozbudowaną władzą
przywódcy. Dzisiaj taki ustrój klanowy panuje już tylko w organizacjach o
charakterze syndykatów przestępczych jak sycylijska Cosa Nostra czy
chińskie Triady i Tongi. --

Data: 2010-01-21 08:39:43
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"BarnabaRudge" <BarnabaRudge@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
Myśle, ze w koncu w Polsce byłoby podobniegdyby twoi czarni przyjaciele z
piekła rodem zechcieli "Krolestwo Boze" ucieleśnić juz na Ziemi.

   sofu, ty polanalfabeto!

   ar

Data: 2010-01-21 10:21:35
Autor: sofu
Demokracja jest antychrześcijańska

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:70d02$4b5804c6$54702a04$19671news.chello.at...

> [...]
> Myśle, ze w koncu w Polsce byłoby podobniegdyby twoi czarni przyjaciele
> piekła rodem zechcieli "Krolestwo Boze" ucieleśnić juz na Ziemi.

   sofu, ty polanalfabeto!

   ar
-- -- -- -- -- -

Madrus kolejowy sie odezwal co to swieczke zezarl i po ciemku siedzial.
Marzy ci sie moze smieciu czarna dykatura jakby czerwonej bylo za malo?!

sofu

Data: 2010-01-21 19:10:09
Autor: cyc

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hj7q0o$u6s$1news.onet.pl...
[...]

Podziwiam Cie !!.
Masz naprawde zdrowie aby z tym kretynem prowadzic polemiki !.
Przeciez to jest , jesli nie aktualny to petecjalny rezydent psychiatryka  i pisze to bez przekasu , zlosliwosci , czy zamiaru obrazenia go  .
U  mnie siedzi w  filtrze aby oczy nie klul swoimi idiotyzmami bo czlowiek czasem mimo woli napotyka sie na brednie tego chorego czlowieka , musi co wywolywac naturalny odruch  zdziwienia z zpytaniem  - " co ja robie w towarzystwie wariatow  nie badac niczym do tego zmuszany " ?  . Nie jest co prawda jedynym z tego gatunku , ale jego stan jest najwyrazniej najdalej posuniety .

cyc

Data: 2010-01-21 21:14:28
Autor: Artur Borubar
Demokracja jest antychrześcijańska

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Podziwiam Cie !!.
Masz naprawde zdrowie aby z tym kretynem prowadzic polemiki !.

To w celach rozrywkowo - relaksacyjnych  ;-))

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Demokracja jest antychrześcijańska