Demokracja jest antykatolicka

Data: 2010-04-26 20:11:59
Autor: abc
Demokracja jest antykatolicka
Monarchia sprzyja zgodzie i solidarności między ludźmi - poddani króla
stanowią monolit. W demokracji ludzie wiecznie się kłócą i tracą energię na
wewnętrzne walki, zamiast walczyć z wrogami zewnętrznymi.

Dzieje się tak dlatego, że w demokracji obowiązuje relatywizujący wszystko
pluralizm. Zło i dobro mają dla demokratów taką samą wartość i podlegają
głosowaniu.

Demokracja, wraz ze swoim dogmatycznym pluralizmem, stoi w radykalnej
opozycji do prawdy i nigdy nie wahała się - wbrew własnym zasadom wolności
słowa i głoszenia poglądów - unicestwić tych, którzy negowali jej
relatywistyczny dogmat.

Demokracja wyznaje zasadę, że nie ma wolności dla wrogów relatywizmu. A
takimi wrogami są prawowierni katolicy.

Data: 2010-04-26 21:19:44
Autor: sofu

--

Z tego co piszesz wynika, ze tak pojmowany katotolicyzm jest zwiazny z
autokratycznym rzadzeniem niewiele różniaczym się w swojej istocie od

sofu

sofu

Data: 2010-04-26 21:24:43
Autor: abc
Demokracja jest antykatolicka
Z tego co piszesz wynika, ze tak pojmowany katotolicyzm jest zwiazny z
autokratycznym rzadzeniem niewiele różniaczym się w swojej istocie od
faszyzmu czy komunizmu.

Nic podobnego. Faszyzm i komunizm to bezbożne demokracje wrogie
katolicyzmowi.

Data: 2010-04-26 12:39:55
Autor: J-23
On 26 Kwi, 21:24, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Z tego co piszesz wynika, ze tak pojmowany katotolicyzm jest zwiazny z
> autokratycznym rzadzeniem niewiele r niaczym si w swojej istocie od
> faszyzmu czy komunizmu.

Nic podobnego. Faszyzm i komunizm to bezbo ne demokracje wrogie
katolicyzmowi.

Zarowno faszyzm, jak i komunizm niewiele maja wspolnego z demokracja.
Takie ustroje spoleczne nazywa sie rezimem. Dodatkowo, faszyzmowi w
wielu przypadkach wtorowal katolicyzm, i stanowil niejako podstawe
rezimu. Szczegolnie w ameryce poludniowej, ale tez w Hiszpanii i we
Wloszech.

J-23 itede...

Data: 2010-04-26 12:53:00
Autor: J-23
On 26 Kwi, 21:39, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

wielu przypadkach wtorowal katolicyzm, i stanowil niejako podstawe
rezimu. Szczegolnie w ameryce poludniowej, ale tez w Hiszpanii i we

aha zapomnialem podac odpowiednie linki, proponuje przeczytac bo w
seminarium nauczyli cie samych pierdol

faszyzm: http://pl.wikipedia.org/wiki/Faszyzm

komunizm: http://pl.wikipedia.org/wiki/Komunizm

Data: 2010-04-26 19:28:22
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd5e880$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Katowanie dzieci, to faszyzm, czy komunizm? Czy katolicyzm?

Zennon

Data: 2010-04-26 22:21:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Demokracja jest antykatolicka

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> schrieb im
Newsbeitrag news:hr4pgj$m5q$1tioat.net...

> [...]
> katolicyzmowi.

Katowanie dzieci, to faszyzm, czy komunizm? Czy katolicyzm?

   Raczej specjalnosc wyrodnej matki, Eulalii Browarek.

   AR

Data: 2010-04-26 22:19:43
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> faszyzmu czy komunizmu.

Nic podobnego. Faszyzm i komunizm to bezbożne demokracje wrogie

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Data: 2010-04-26 21:38:01
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-26 20:11, abc pisze:
Demokracja wyznaje zasadę, że nie ma wolności dla wrogów relatywizmu. A
takimi wrogami są prawowierni katolicy.

przeczytaj Ewangelie i porownaj to z tym co robi KK. A teraz powiedz kto tu uprawia relatywizm.

--
the_foe

Data: 2010-04-26 22:25:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> takimi wrogami są prawowierni katolicy.

przeczytaj Ewangelie i porownaj to z tym co robi KK. A teraz powiedz kto

   Co robi KK?

   AR

Data: 2010-04-27 00:30:34
Autor: J-23
Demokracja jest antykatolicka
On 26 Kwi, 22:25, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"the_foe" <the_...@wupe.pl> schrieb im Newsbeitragnews:hr4q2j$buj$1news.dialog.net.pl...

> przeczytaj Ewangelie i porownaj to z tym co robi KK. A teraz powiedz kto
> tu uprawia relatywizm.

> --
> the_foe

   Co robi KK?

   AR

jak to co robi? robi kasa, i tylko kasa sie liczy

Data: 2010-04-26 22:10:35
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Demokracja jest antykatolicka

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

Demokracja wyznaje zasadę, że nie ma wolności dla wrogów relatywizmu. A
takimi wrogami są prawowierni katolicy.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

    To prawda.

    Cezary Glaz

Data: 2010-04-26 13:16:14
Autor: J-23
Demokracja jest antykatolicka
On 26 Kwi, 22:10, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"abc" <a...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:4bd5d774$0$19183$65785112news.neostrada.pl...

[...]

> [...]

> Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
> katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

    To prawda.

    Cezary Glaz

Kto to "prawowierni katolicy", czym roznia sie od "lewowiernych
katolikow"? Czy wystepuja rowiez np. "nawprostowierni katolicy", albo
"tylowierni katopicy"?

J-23 itede...

Demokracja jest antykatolicka