Demokracja jest antykatolicka

Data: 2010-04-26 21:19:44
Autor: sofu
Demokracja jest antykatolicka

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
Monarchia sprzyja zgodzie i solidarności między ludźmi - poddani króla
stanowią monolit. W demokracji ludzie wiecznie się kłócą i tracą energię
na
wewnętrzne walki, zamiast walczyć z wrogami zewnętrznymi.

Dzieje się tak dlatego, że w demokracji obowiązuje relatywizujący wszystko
pluralizm. Zło i dobro mają dla demokratów taką samą wartość i podlegają
głosowaniu.

Demokracja, wraz ze swoim dogmatycznym pluralizmem, stoi w radykalnej
opozycji do prawdy i nigdy nie wahała się - wbrew własnym zasadom wolności
słowa i głoszenia poglądów - unicestwić tych, którzy negowali jej
relatywistyczny dogmat.

Demokracja wyznaje zasadę, że nie ma wolności dla wrogów relatywizmu. A
takimi wrogami są prawowierni katolicy.

--

Z tego co piszesz wynika, ze tak pojmowany katotolicyzm jest zwiazny z
autokratycznym rzadzeniem niewiele różniaczym się w swojej istocie od

sofu

sofu

Data: 2010-04-26 21:24:43
Autor: abc
Demokracja jest antykatolicka
Z tego co piszesz wynika, ze tak pojmowany katotolicyzm jest zwiazny z
autokratycznym rzadzeniem niewiele różniaczym się w swojej istocie od
faszyzmu czy komunizmu.

Nic podobnego. Faszyzm i komunizm to bezbożne demokracje wrogie
katolicyzmowi.

Data: 2010-04-26 12:39:55
Autor: J-23
On 26 Kwi, 21:24, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Z tego co piszesz wynika, ze tak pojmowany katotolicyzm jest zwiazny z
> autokratycznym rzadzeniem niewiele r niaczym si w swojej istocie od
> faszyzmu czy komunizmu.

Nic podobnego. Faszyzm i komunizm to bezbo ne demokracje wrogie
katolicyzmowi.

Zarowno faszyzm, jak i komunizm niewiele maja wspolnego z demokracja.
Takie ustroje spoleczne nazywa sie rezimem. Dodatkowo, faszyzmowi w
wielu przypadkach wtorowal katolicyzm, i stanowil niejako podstawe
rezimu. Szczegolnie w ameryce poludniowej, ale tez w Hiszpanii i we
Wloszech.

J-23 itede...

Data: 2010-04-26 12:53:00
Autor: J-23
On 26 Kwi, 21:39, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

wielu przypadkach wtorowal katolicyzm, i stanowil niejako podstawe
rezimu. Szczegolnie w ameryce poludniowej, ale tez w Hiszpanii i we

aha zapomnialem podac odpowiednie linki, proponuje przeczytac bo w
seminarium nauczyli cie samych pierdol

faszyzm: http://pl.wikipedia.org/wiki/Faszyzm

komunizm: http://pl.wikipedia.org/wiki/Komunizm

Data: 2010-04-26 19:28:22
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd5e880$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Katowanie dzieci, to faszyzm, czy komunizm? Czy katolicyzm?

Zennon

Data: 2010-04-26 22:21:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Demokracja jest antykatolicka

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> schrieb im
Newsbeitrag news:hr4pgj$m5q$1tioat.net...

> [...]
> katolicyzmowi.

Katowanie dzieci, to faszyzm, czy komunizm? Czy katolicyzm?

   Raczej specjalnosc wyrodnej matki, Eulalii Browarek.

   AR

Data: 2010-04-26 22:19:43
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> faszyzmu czy komunizmu.

Nic podobnego. Faszyzm i komunizm to bezbożne demokracje wrogie

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Demokracja jest antykatolicka