Demokracja jest antykatolicka

Data: 2012-03-21 18:05:19
Autor: abc
Demokracja jest antykatolicka
Kwestią fundamentalną dla religii katolickiej jest prawda objawiona przez
Boga. Nie jest ona wynikiem głosowań, kompromisów i efektem posiedzeń
różnorakich komisji.

Demokracja, wraz ze swoim dogmatycznym pluralizmem zrównującym fałsz z
prawdą, stoi w radykalnej opozycji do prawdy i nigdy nie wahała się - wbrew
własnym zasadom wolności słowa i głoszenia poglądów - unicestwić tych,
którzy negowali jej relatywistyczny dogmat.

Demokracja wyznaje zasadę, że nie ma wolności dla wrogów relatywizmu.
A takimi wrogami są prawowierni katolicy.

Data: 2012-03-21 18:07:56
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Kwestią fundamentalną dla religii katolickiej

Kto sekciarzu dał ci prawo do zabierania głosu w imieniu religii
katolickiej?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-21 13:56:51
Autor: jr
On 21 Mar, 18:07, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
abc napisał:

> Kwestią fundamentalną dla religii katolickiej

Kto sekciarzu dał ci prawo do zabierania głosu w imieniu religii
katolickiej?

Przecież to ksiądz-patriota
jb

Data: 2012-03-22 06:20:52
Autor: Grzegorz Z.

abc napisał:

Kwestią fundamentalną dla religii katolickiej

Kto sekciarzu dał ci prawo do zabierania głosu w imieniu religii
katolickiej?

Przecież to ksiądz-patriota

Ksiądz-lefebrysta. Dla prawdziwie polskiego pisowskiego patrioty to
powinien być ktoś w rodzaju tych Niemców którzy 3 września 1939 próbowali
"wyzwolić" Bydgoszcz zanim jeszcze dotarł do niej Wermacht.

Data: 2012-03-22 07:08:05
Autor: rAzor
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
[...]

Chłopie, ty jesteś jakiś popierdolony!

Data: 2012-03-22 08:18:31
Autor: abc
[...]

Dziękuję za opinię, wezmę ją pod uwagę. A masz może jakieś merytoryczne
kontrargumenty?

Data: 2012-03-23 18:54:19
Autor: pluton
Demokracja jest antykatolicka
> Chłopie, ty jesteś jakiś popierdolony!

Dziękuję za opinię, wezmę ją pod uwagę. A masz może jakieś merytoryczne
kontrargumenty?

Chłopie, ty jesteś jakiś pojebany!

Nullification

Data: 2012-03-22 08:57:03
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Chłopie, ty jesteś jakiś popierdolony!

Tylko nie popuść od tych fantazji o jego przedsoborowych chałatach.

ps. co do meritum jednak się zgodzę :)

Data: 2012-03-22 09:20:22
Autor: Jadryś
Demokracja jest antykatolicka
W dniu 2012-03-21 18:05, abc pisze:
[...]

A gdybyśmy tak postawili twierdzenie że katolicyzm jest antyludzki? Ja uważam że w rękach radykałów jest na pewno antyludzki.

Data: 2012-03-22 10:23:07
Autor: Grzegorz Z.
Jadryś napisał:

W dniu 2012-03-21 18:05, abc pisze:
[...]

A gdybyśmy tak postawili twierdzenie że katolicyzm jest antyludzki? Ja uważam że w rękach radykałów jest na pewno antyludzki.

I jednocześnie chcesz bym klepał zdrowaśki za tych radykałów?