Demokracja jest antykatolicka z natury rzeczy

Data: 2012-07-18 19:19:36
Autor: abc
Demokracja jest antykatolicka z natury rzeczy
Kwestią fundamentalną dla religii katolickiej jest prawda objawiona przez
Boga. Nie jest ona wynikiem głosowań, kompromisów i efektem posiedzeń
różnorakich komisji.

Demokracja, wraz ze swoim dogmatycznym pluralizmem zrównującym fałsz z
prawdą, stoi w radykalnej opozycji do prawdy i nigdy nie wahała się - wbrew
własnym zasadom wolności słowa i głoszenia poglądów - unicestwić tych,
którzy negowali jej relatywistyczny dogmat.

Demokracja wyznaje zasadę, że nie ma wolności dla wrogów relatywizmu.
A takimi wrogami są prawowierni katolicy.

Data: 2012-07-18 19:31:57
Autor: Trybun
Demokracja jest antykatolicka z natury rzeczy
W dniu 2012-07-18 19:19, abc pisze:
. ...

Jest anty.. Czyli na czym polega ta demokratyczna postawa antykatolicka? Ktoś zabrania komuś modlić się?

Data: 2012-07-18 19:57:47
Autor: abc
Demokracja jest antykatolicka z natury rzeczy
Jest anty.. Czyli na czym polega ta demokratyczna postawa antykatolicka?
Ktoś zabrania komuś modlić się?

Polega np. na niedopuszczeniu Rocco Butiglone
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rocco_Buttiglione do stanowiska komisarza w
Komisji Europejskiej z tego powodu, że jest katolikiem.

Data: 2012-07-18 18:03:08
Autor: Marek Czaplicki
Dnia Wed, 18 Jul 2012 19:57:47 +0200, abc napisał(a):

[...]

Komisji Europejskiej z tego powodu, Ĺźe jest katolikiem.

No i dobrze. Unia Europejska jest wykwitem demokracji, więc facet zachowała dziewictwo. Sam ludziom każesz aby nie bawili się na salonach, bo to złooooo. :)

Data: 2012-07-18 20:12:06
Autor: abc
[...]

Oczywiście! Katolicy powinni się trzymać z daleka od procederów
demokratycznych.  Przytoczyłem przykład Rocco Butiglione jako ilustrację
demokratycznej postawy antykatolickiej, bo tego dotyczyło pytanie mojego
interlokutora.

Data: 2012-07-18 18:21:32
Autor: Marek Czaplicki
Dnia Wed, 18 Jul 2012 20:12:06 +0200, abc napisał(a):

[...]

w Komisji Europejskiej z tego powodu, Ĺźe jest katolikiem.

[...]

Jaki przykład? Najpierw wzywasz aby się od demokracji trzymać jak najdalej, a potem narzekasz że kogoś nie chcą przyjąć na stanowisko opłacane z publicznych pieniędzy. Dwójmyślenie jest Twoim udziałem. :)

Data: 2012-07-18 20:24:29
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-18 19:57, abc pisze:
[...]

Naprawdę myślisz że chodziło tylko o to że jest katolikiem?

Data: 2012-07-18 20:43:26
Autor: abc
Demokracja jest antykatolicka z natury rzeczy
Naprawdę myślisz że chodziło tylko o to że jest katolikiem?

Tak. Więcej na ten temat np. tu

http://jozefdarski.pl/1236-casus-butiglione

Data: 2012-07-19 06:09:20
Autor: Chiron

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:ju6v2g$5hc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dokładnie. Nawet komisja europejska tego nie kryła

--

Chiron

Data: 2012-07-19 04:45:12
Autor: Observatore
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):

> Naprawdę myślisz że chodziło tylko o to że jest katolikiem?

Dokładnie. Nawet komisja europejska tego nie kryła

hmm...ale tekstu J.Darskiego z niezalezna.pl. nie przeczytaliscie?

Data: 2012-07-19 08:20:55
Autor: Chiron
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ju83co$hsn$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dokładnie. Nawet komisja europejska tego nie kryła

hmm...ale tekstu J.Darskiego z niezalezna.pl. nie przeczytaliscie?

Na ogół unikam utarczek, pieniactwa- dlatego nie odnosiłem się często do Twoich postów. Nie odnosiłem się- bo nie reagujesz na to, co się do Ciebie piszesz- i piszesz z pozycji autorytetu. Podajesz źródło- które traktujesz jak prawdę objawioną. Nie dajesz więc miejsca na dyskusję. No ale zakładam, że może nie masz złej woli- po prostu tego nie widzisz. Spróbuję więc odnieść się do tego źródła.
"
Hierarchowie różnych wyznań i odłamów chrześcijaństwa głęboko się mylą twierdząc, że homoseksualizm jest grzechem. Otóż wszelki grzech jest związany z istnieniem winy umyślnej, jednak o nią w świetle obecnej wiedzy anatomicznej i psychologicznej homoseksualistów o nią posądzać nie sposób! Nie można mieć pretensji do psa, że szczeka, kota, że miauczy, a także homoseksualisty, że nie pociągają go osobnicy innej płci. Takie zakodowane zachowanie zostało w nim utrwalone w osobniczym rozwoju. Gdybyśmy rzeczywiście chcieli go z tej przypadłości wyleczyć, to winniśmy przy pomocy machiny czasu cofnąć się do pierwszych tygodni jego płodowego życia i wtedy doprowadzić do zmian, które dałyby rzeczywisty efekt, czyli doprowadzenie do powstania albo mózgu kobiecego, albo męskiego! Innego sposobu na trwałe leczenie homoseksualizmu, jeśli oceniamy go jako chorobę, nie ma!
"

Po pierwsze, to nie jest prawda- niektóre przynajmniej przypadki homo da się leczyć. No ale najważniejsze jest to, że ten cytat- podobnie, jak reszta artykułu- to_zwykły_bełkot. I manipulacja. Wstaw sobie w ten cytat zamiast homoseksualizm "pedofilia" "zoofilia" czy co Ci tam przyjdzie do głowy, i otrzymasz to samo. No bo coś przecież wpłynęło na to, że ktoś został pedofilem: nieprawidłowości w życiu płodowym, gwałty w dzieciństwie, etc. Znaczy się: nie popełnia grzechu- to nie jego wina. Bo- tak naprawdę- kot miauczy, pies szczeka, pedofil gwałci dzieci, zoofil kozy- etc.
Resztę tego tekstu przez litość już nie rozbiorę na części- jest to naprawdę bełkot.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-19 08:56:50
Autor: Observatore
Demokracja jest antykatolicka z natury rzeczy
Na ogół unikam utarczek, pieniactwa- dlatego nie odnosiłem się często do Twoich postów. Nie odnosiłem się- bo nie reagujesz na to, co się do Ciebie

 tutaj pisza sami pieniacze, a ja tylko dostosowuje sie do poziomu tej grupy.
Przejrzyjcie sobie w archiwu google wpisy na moj temat pod haslem obserwator i observatore. Takiego chamstwa ad personam i szamba jakie jest na tej grupie,
to ja w zyciu nie spotkalem.

Zreszta ta  grupa nie jest o mnie, tylko o polityce, ani nie jest to grupa
edukacyjna i wychowawcza dla trolli - czym, jak zauwazylem z pasja  sie
zajmujecie... Teraz mnie chcecie edukowac i pouczac, wypisujac wlasne urojenia na moj temat?
Po co? Znacie netykiete? Pisalem cos o was do tej pory? Pisalem na tematy
polityczne. Przewaznie lecialy oszczerstwa bluzgi ad personam. I to ja nie
reagowalem na wiekszosc bluzgow i oszczerstw.

Dlaczego wowczas nie zwrociliscie tym internautom uwagi, tylko zaczeliscie ich
delikatnie pouczac i prawic kompementy, ze sa inteligentni??

Baliscie sie tych chamow i oszczercow ?

Jesli ktos wypisuje ewidentne klamstwa i brednie (vide np.jadrys komuch,
Idzikowski, Marek Czaplicki, i drugi Marek - typowy antysemita, ostatnio klin
- katolik, prosowiet i antysemita, bekon -  szkoda gadac, mkarwan - wiadomo,
prosowiecki bot, wielonikowy grzegorzZ, pluton,lorn i paru innych trolli na
ktorych w ogole szkoda klawiatury), lub atakuje personalnie, bezpodstawnie
jakas osobe, to ja jako agnostyk (a nie katolik, tak jak podobno wy czy inny
Klin, albo mkarwan) - reaguje adekwatnie do sytuacji,  bo nie toleruje
hipokryzji. Robie tak nie tylko w sieci. REAGUJE, a nie milcze lub biernie sie
przygladam lub tlumacze grzecznie chamowi oczywiste sprawy.

Wy pewnie siedzicie cicho i udajecie, ze nie widzicie co sie dzieje, bo nie
daj Boze, uznany zostaniecie za pieniacza.:))

 Pewnie w realu tez jestescie taki dobroduszny i spolegliwy?

Potem,  jak zauwazylem pouczacie innych jak maja postepowac jako katolicy. To co robicie nic nie da, bo was tez ludzie obserwuja i oceniaja po reakcjach
w sieci, a nie po waszych gadkach edukacyjnych.

Edukacja taka NIE DZIALA. Dziala PRZYKLAD - czyli to co czynicie.

Poczytajcie co o was pisali, ale ze zrozumieniem. Wypunktowali was niezle.
Taki urok internetu.

Napisalem do was dwa wazne posty, bo widze, ze nalezycie tu do grona osob
ktore cale zlo widza nie u siebie, ale na zewnatrz otaczajacego swiata -
najpopularniejszym wrogiem dla jednych jest PiS, a dla innych Izrael i Zydzi.

Nie odpowiedzieliscie na zaden z tych postow, nie dlatego, ze jestem taki lub
owaki, tylko po prostu dlatego iz powod jest inny. A jaki, to latwo sie
domyslec. Pewnie podejrzewacie, ze jestem ukryty ZYD:))

Ponadto brak wam argumentow i macie pewne cechy fanatyka.

Wy lubicie sie bawic w edukatora i wychowawce wielonikowych trolli na grupach w sieci, co wlasnie swiadczy o waszych tendencjach autorytarnych bo sami macie, jak napialem, pewne cechy fanatyka,ktorego wlasnie teudno
przekonac. Dlatego m.innymi zapytalem,czy przeczytaliscie tekst J.Darskiego z
niezaleznej.pl. Aha, kiedys wychwalaliscie jadrysia. Zapytalem czy znacie go osobiscie.
Powiem wam tylko krotko: nie znacie sie na ludziach a jako podobno katolik-
nie umiecie odrozniac zla od dobra.

I na zakonczenie:
wielu ludzi ma problem z projektowaniem wlasnych wad charakteru na inne osoby.

Wy jestescie jedna z nich. Nie napisalbym o tym, gdzybyscie mnie nie sprowokowali.

[...]

 ten tekst nie jest belkotem, ale niektore przypadki da sie rzeczywiscie
wyleczyc. Jestem jednak przeciwnikiem nachalnej propagandy homoseksualnej,
ktora jest czescia polityki lewackiej.

Ale tak jak kazdy pomysl lewako - komuchow - uwazam, ze sam sie on rozwiaze.

Nie bede juz wiecej na ten temat pisal, bo mnie po prostu temat
homoseksualistow i innych seksistow nie interesuje zupelnie. To jedna z tych spraw, ktora jest prywatna sprawa kazdego czlowieka o ile nie
jest to ewidentne zboczenie. --

Data: 2012-07-19 11:20:34
Autor: Chiron
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ju8i4i$5i7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Piszę pod tym samym nickiem- i jestem jednym z najdłużej piszących w usenecie. Nie odnoszę się do Ciebie po chamsku, nie odnoszę się też na oół do nikogo po chamsku. Zdarza mi się- jednak wcale nie jestem z tego zadowolony. Choć rzadko mi się zdarza być niegrzecznym- to i tak za dużo. Nie ma powodu, żebym wtrącał się w Twoje relacje z innymi. Twoje- czy kogokolwiek. Nie zwracam Tobie uwagi więc, co komu tam napisałeś niegrzecznie- tylko zwróciłem Ci uwagę, że forma, którą prezentujesz (wpastowanie czegoś i traktowanie jako prawdy objawionej) nie pozostawia pola na dyskusję. Nie mam zamiaru Cię karcić- a tylko pokazać, dlaczego mnie z Tobą trudno dyskutować. Skoro pokazuję- to znaczy przecież, że chciałbym pogadać. Jednak zupełnie nie potrafię także zrozumieć, dlaczego piszesz do mniew liczbie mnogiej? Co Tobą powoduje? Interpretuję to jako rodzaj obelgi (wy, towarzyszu...). No ale może jest inny powód? Sam wiesz- mam nadzieję, że raczej nie da się dyskutować z kimś, kto traktuje Cię z góry i w miejsce argumentu wstawia inwektywę. No ale może to Twoje "wy" jest spowodowane czymś innym?

[...]
To Twoja rzecz.

[...]

Nauczyłem się kilku rzeczy. Między innymi tego, że nikomu nie da się zmienić charakteru. A jedynie, co można w tym kierunku zrobić (sam to napisałeś- zgadzam się)- to dać osobisty przykład. Sam tak uważam. I to nie tylko tak działa w internecie- w ogóle tak to działa. Co do tego, co kto o mnie uważa- to nie wypowiadam się. Choćby dlatego, że nie chcę być sędzią we własnej sprawie. Wiem jedno: różnie różni sobie myślą. I takie każdego prawo.

[...]

Podałeś artykuł, który podałeś jako źródło do wierzenia- nie dyskysji (na temat sprowadzenia Żydów do Polski). No ale ok- postaram się dziś odpisać.

[...]

Przeczytałem- i napisałem- odniosłem się. To bełkot. Nie odpowiedziałeś Ty: przecież pod ten cytat możesz podłożyć KAŻDE zboczenie, podłość- i_ją_usprawiedliwić_biologią czy też złym wychowaniem. Tylko co z tego?

Aha, kiedys wychwalaliscie jadrysia. Zapytalem czy znacie go osobiscie.
Powiem wam tylko krotko: nie znacie sie na ludziach a jako podobno katolik-
nie umiecie odrozniac zla od dobra.
Nie Tobie oceniać, czy znam się na ludziach. Skoro na dodatek tak arbitralnie stawiasz sprawę- znaczy, sam siebie uważasz za wielkiego znawcę ludzi. No wybacz- mam inną opinię. I_mam_do_niej_prawo.

I na zakonczenie:
wielu ludzi ma problem z projektowaniem wlasnych wad charakteru na inne osoby.

Wy jestescie jedna z nich. Nie napisalbym o tym, gdzybyscie mnie nie sprowokowali.
Fakt, czasem tak robię. Jak sądzę- ty działasz podnie. Który z nas bardziej- nie myślę, żeby dało się to tu stwierdzić.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-19 10:42:29
Autor: Observatore
[...]

znowu problem z komunikacja? To jest jeden z problemow miedzyludzkich.
Nie czyta sie ze zrozumieniem tekstow konkretnej osoby, tylko kieruje sie opinia i uprzedzeniami innych osob do tej osobie. Przeciez nie napisalem
nigdzie, ze odnosicie sie do mnie po chamsku.
Uwazam, ze jestescie czesto za grzeczni, ale nie do tych osob co powinniscie
byc grzeczni.

[...]

ale zrozumcie, ze w ogole nie powinno sie dyskutowac na grupie o polityce o osobach tu piszacych. To nie jest grupa psychologiczna czy o cechach
charakteru osob tu piszacych. Wlasnie takie chamskie i oszczercze komentarze
najczesciej zamieszczane sa pod moimi tekstami na tematy polityczne.
Wiekszosc tu piszacych zrobila sobie z tej grupy tematycznej o polityce, grupe
terapeutyczna i odreagowuje swoje kompleksy.

Wam trudno ze mna dyskutowac, dlatego ze takie wyobrazenie o mnie macie na
podstawie tekstow ad personam i dlatego, ze pisze obiektywnie o Zydach i
Izraelu, a wy jestescie uprzedzeni do tego tematu, bo go po prostu nie znacie.

[...]

skoro chcecie wiedziec dlaczego pisze per *wy*, to wam wytlumacze.
Wczesniej pisalem per *ty*, ale zrezygnowalem, bo stwierdzilem, ze ta forma nie jest odpowiednia na tym forum. Przez pan, pani - rowniez nie pasuje, bo
nie wiem z jaka plcia mam do czynienia lub czy nie jest to jakis gowniarz -
ktory sobie robi jaja, na co wskazuja niektore teksty.
Zdecydowalem sie na forme *wy* - jest neutralna.

[...]

Dokladnie, ale wy jednak probujecie zmieniac ludzi, bo ich usilujecie edukowac
w sieci. Tych ludzi nie zmienicie, w ten sposob jak to robicie, ale mozecie ripostowac merytorycznie i  merytorycznym - ale w temacie, a nie ad
personam, o ile nie zostaniecie zaatakowani wlasnie personalnie.

Ja np. tak robie, bo tu sie inaczej po prostu nie da.

> [...]

Podałeś artykuł, który podałeś jako źródło do wierzenia- nie dyskysji (na temat sprowadzenia Żydów do Polski). No ale ok- postaram się dziś odpisać.

podalem nie tylko jeden artykul, podalem wiecej artykulow na temat prowokacji ktora urzadzili akurat w tej sprawie na polskich grupach politycznych -
sowieciarze, a glownym tej prowokacji z uzyciem Zydow, bylo skonfliktowanie
Polakow z jankesami i z Zydami (bo oni przeciez rzadza swiatem i Ameryka:)
Przeciez wytlumaczylem z grubsza o co chodzilo. Tekst z forum zydowskiego, tez o tym wlasnie mowil.
Ale wy, jestescie uprzedzeni do Zydow i uwazacie, ze oni zawsze klamia.
Zrozumcie, ze najwiekszymi klamcami sa komuchy i sowieciarze, a nie Zydzi czy
inne nacje. To jest wlasnie przyklad propagandy antysemickiej produkowanej
przez sowieciarzy i bolszewikow - a to sa rozne nacje: Polacy,
Rosjanie,Ukraincy, Niemcy.. itepe

Wsrod Zydow jest tyle samo klamcow i oszustow, co wsrod kazdej innej nacji na
swiecie - ale akurat Zydzi, to wdzieczny temat do urzadzania seansow
nienawisci przez fanatykow i rasistow oraz wykorzytywania tematu pt. ZYD, do
rozgrywek politycznych. Tak robi nadal np. Putin i jego banda w Federacji
Ruskiej, a jego agentura i pozyteczni idioci w Polsce.

> [...]

Przeczytałem- i napisałem- odniosłem się. To bełkot. Nie odpowiedziałeś Ty: przecież pod ten cytat możesz podłożyć KAŻDE zboczenie, podłość- i_ją_usprawiedliwić_biologią czy też złym wychowaniem. Tylko co z tego?

akurat z homoseksualizmem jest nieco inaczej. Homoseksualizm istnieje nie
tylko wsrod ludzi. Oczywiscie, ze istnieje problem z mozliwoscia podlozenia roznych zboczen, ale rozwiazywac go bedzie pewnie rozsadne prawo.
Nie mozna przeciez zakladac z gory, ze wszyscy ludzie poglupieli na swiecie
i odpenalizuja jakies ewidentne zboczenia.

> [...]

Nie Tobie oceniać, czy znam się na ludziach. Skoro na dodatek tak arbitralnie stawiasz sprawę- znaczy, sam siebie uważasz za wielkiego znawcę ludzi. No wybacz- mam inną opinię. I_mam_do_niej_prawo.

WOW - ale reakcja obronna:)

A wy mogliscie mnie oceniac? Nie uwazam sie za wielkiego znawce, ale znam sie
dosc dobrze na ludziach, bo staram sie ich poznac nawet na takiej grupie -
uwaznie obserwuje co pisza, jak reaguja i z kim oraz jak dyskutuja. Potrafie odroaniac klamstwo od falszu.

Ale oczywiscie, ze masz prawo do wlasnej opinii. Ludzie maja dobra opinie
przewaznie o tych, do ktorych sami sa podobni.

Dlatego tez ciagle istnieja ludzie naiwni i oszusci, ktorzy ich robia w bambuko:)

> [...]

Fakt, czasem tak robię. Jak sądzę- ty działasz podnie. Który z nas bardziej- nie myślę, żeby dało się to tu stwierdzić.

nie, ja tak nie robie jak wy, bo ja nie reaguje od razu ad personam na posty
merytoryczne, a was merytoryka malo intersuje.

Data: 2012-07-18 23:35:20
Autor: J-23
On 18 Lip, 19:19, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

"prawda objawiona przez" co to jest? co to za prawda? gdzie zostala
obiawiona?

Data: 2012-07-19 15:08:52
Autor: MH
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
"prawda objawiona przez" co to jest? co to za prawda? gdzie zostala
obiawiona?

========

Dyć to nic inksego, ino Świnto Prawdo!!

MH

Data: 2012-07-19 17:40:22
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 18 Jul 2012 19:19:36 +0200, abc napisał(a):

Kwestią fundamentalną dla religii katolickiej jest prawda objawiona przez
Boga.

W jaki sposób ten twój Bóg czy bóg objawił tą prawdę i jaka jest jej treść?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Demokracja jest antykatolicka z natury rzeczy