Demokracja jest wroga Chrystusowi

Data: 2013-06-08 21:42:59
Autor: abc
Demokracja jest wroga Chrystusowi
Czytamy w Ewangelii Mt 27:24-25:

''Piłat widz±c, że nic nie osi±ga, a wzburzenie raczej wzrasta, wzi±ł wodę i
umył ręce wobec tłumu, mówi±c: Nie jestem winny krwi tego Sprawiedliwego.
To wasza rzecz. A cały lud zawołał: Krew Jego na nas i na dzieci nasze!"

Żydowski demos demokratyczn± większo¶ci±  głosów zadecydował, że trzeba
uwolnić Barabasza a ukrzyżować Jezusa.

Demokracja zawsze była i jest wroga Chrystusowi.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2013-06-08 22:17:02
Autor: pluton_
Demokracja jest wroga Chrystusowi

Demokracja zawsze była i jest wroga Chrystusowi.

to niech spierdala.

Nullification

Data: 2013-06-08 22:45:51
Autor: LaL
On 8 Cze, 22:17, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> Demokracja zawsze była i jest wroga Chrystusowi.

to niech spierdala.

Nullification

Nie, dobrze, on chce monarchi, czyli niewolnictwa, gdzie ma się pana,
który go batem pogania i nie ma żadnych praw.  Przecież to burok
jeszcze parę lat temu w dwudziestoleciu bez butów chodził i w ryja
dostawał jak niezbyt dobrze ziemie zębami nie wyorał , a jakby sykn±ł
z nienawi¶ci jak teraz syczy , to ryja w miazgę butem miałby
zamienionego. No to jaki¶ trzepnięty masochista, walczy o bata, więc
nie przeszkadzaj koledze.

Data: 2013-06-09 08:36:37
Autor: A. Filip
abc: Demokracja jest wroga Chrystusowi
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Czytamy w Ewangelii Mt 27:24-25:

''Piłat widząc, że nic nie osiąga, a wzburzenie raczej wzrasta, wziął wodę i
umył ręce wobec tłumu, mówiąc: Nie jestem winny krwi tego Sprawiedliwego.
To wasza rzecz. A cały lud zawołał: Krew Jego na nas i na dzieci nasze!"

uwolnić Barabasza a ukrzyżować Jezusa.

Demokracja zawsze była i jest wroga Chrystusowi.

A kościół zawsze był i jest wrogi demokracji? :-)

--
A. Filip
Trzeba wstawiennictwa Boga, żeby wytrzymać ranek na targu!

Data: 2013-06-09 08:28:40
Autor: LaL
On 9 Cze, 08:36, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
"abc" <a...@wp.pl> pisze:

> [...]

> uwolnić Barabasza a ukrzyżować Jezusa.

> Demokracja zawsze była i jest wroga Chrystusowi.

A ko¶ciół zawsze był i jest wrogi demokracji? :-)

--
A. Filip
Trzeba wstawiennictwa Boga, żeby wytrzymać ranek na targu!
  -- Przysłowie abisyńskie

Udało się za to wmówić ciemnocie ze wsi, że najlepszy ustrój to
poganianie batem. Kler rozumiem że walczy o powrót niewolnictwa, bo
panował i lud bez praw orał ile wlezie, woleli chłopki u pana służyć
niż u księdza, bo pan jeszcze jak trafił się normalny to nie bił, a
klerycy tak tłukli chłopków z frustracji że tam dopiero mieli
przejebane. Ale żeby burakom wmówić że powrót tego by nad nimi kto¶
panował , maj±c gdzie¶ ludzie prawa, czuż to ¶wiadczy o skrajnym
debilstwie wsiórów, czyli walcz± aby im było gorzej i najgorzej jak
możliwe.

Demokracja jest wroga Chrystusowi