Demokracja losowa

Data: 2015-10-19 14:28:36
Autor: Marek
Demokracja losowa
Am Montag, 19. Oktober 2015 18:51:56 UTC+2 schrieb TU-160:
Ja mam propozycję jak uzdrowić sytuację polityczną w Polsce, Wprowadźmy Demokrację Losową.
Punkt 1. Każdy obywatel ma pesel. Losujemy z wszystkich obywateli kilkunastoosobową komisję.
Punkt 2. Wszyscy chętnie na stanowiska w sejmie muszą złożyć podanie i zdać przed komisją test na inteligencję (IQ powyżej 120).
Punt 3. Z wyłonionego 0.01% społeczeństwa losujemy posłow do sejmu. Dalej wszystko idzie tak jak obecnie.

Losowanie przeprowadzamy na zasadach totalizatora sportowego i umożliwiamy zakłady. W ten sposób wybory nic nie kosztują bo są samofinansujące się.
Zaręczam, że tak wybrany sejm i wyłoniony z niego rząd , będzie o wiele bardziej skuteczny i sprawny.
:)

Badanie IQ nie jest wystarczajace. Jeszcze powinno sie zrobic badanie psychiatryczne, zeby wyeliminowac psycho- i charakteropatow.

Demokracja losowa