*Demokracja* po Putinowsku:))

Data: 2012-08-18 12:37:42
Autor: Observatore
*Demokracja* po Putinowsku:))

Ta informacja obiegla caly swiat. Putin podskakuje:)

http://www.youtube.com/watch?v=irzGZ281ihU&feature=player_embedded

Data: 2012-08-18 13:06:23
Autor: Observatore
*Demokracja* po Putinowsku:)) c.d
 Aresztowanie, pobicie Kasparova pod pretekstem obrony cerkwi Cyryla - kagiebisty w sutannie w ktorej aktywistki odspiewaly piosenke przeciw Putinowi. Teraz pieprza, ze te dziwczyny skalaly swiete miejsce. Jakie to moze byc swiete miejsce skoro KALAJA je takie KREATURY jak Cyryl I - agent KGB? A moze to *duch swiety* je natchnal, bo niedobrze mu sie robi jak patrzy na ta hipokryzje i ZGNILIZNE moralna??

http://sg.news.yahoo.com/video/russia-detains-activist-chess-player-
144551487.html

Data: 2012-08-18 13:13:38
Autor: MH
 Observatore <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

============

Zaś sam ze sobą gadasz.. Kiedyś nawet na psp sam ze sobą się pokłóciłeś..
Hmmm..., nie jest dobrze...

MH

Data: 2012-08-18 13:18:05
Autor: Observatore
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 Observatore <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >  > Aresztowanie, pobicie Kasparova pod pretekstem obrony cerkwi Cyryla - > kagiebisty w sutannie w ktorej aktywistki odspiewaly piosenke przeciw > Putinowi. > Teraz pieprza, ze te dziwczyny skalaly swiete miejsce. Jakie to moze byc
> [...]
> ============

Zaś sam ze sobą gadasz.. Kiedyś nawet na psp sam ze sobą się pokłóciłeś..

plyta ruska sie zacina? Komentarze ciagle te same..

Data: 2012-08-18 19:57:42
Autor: abc
*Demokracja* po Putinowsku:)) c.d
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:k0o40f$kp9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Skoro cały świat jest "oburzony" i protestuje, to nasuwa się pytanie jakiej
narodowości są te aktywistki z Buntu Cip?  Podobnie jak Kasparow (Garri
Weinstein) czy nie?

Data: 2012-08-18 20:08:57
Autor: zdumiony
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:502fd7eb$0$1314$65785112news.neostrada.pl...
narodowości są te aktywistki z Buntu Cip?  Podobnie jak Kasparow (Garri

Tak się wyrażasz o kobietach?

Data: 2012-08-18 20:16:22
Autor: Klin
W dniu 2012-08-18 19:57, abc pisze:
Użytkownik " Observatore" pisze:

[...]

   Jak "cały świat" protestuje to już wszystko wiadome. :-)

Data: 2012-08-18 20:48:48
Autor: Klin
[...]

   Grigorij Weinstein probolszewicki propagandzista pewnie mający
   coś wspólnego z Kasparowem jako, że ten ma takie aspiracje
   działacza politycznego musi mieć do tego predyspozycje
   i zaplecze rodzinne.

   Pieniądze te zostały przelane przez firmę J.P. Morgana na osobiste konto W.B. Thomsona w "National City Bank". Jak się okazuje oddział "National City Bank" w Petersburgu do którego wpłynęły te pieniądze był jedynym zagranicznym i krajowym bankiem, który jakoś dziwnie ominęła nacjonalizacja. Jednocześnie na terenie USA probolszewicką propagandę prowadzili Grigorij Weinstein i Miszka Hillkowicz, który kazał siebie nazywać Morris Hillquit

   http://www.kki.pl/piojar/polemiki/novus/komunizm/kom1.html

Data: 2012-08-18 19:28:51
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
> [...]
   coś wspólnego z Kasparowem jako, że ten ma takie aspiracje
   działacza politycznego musi mieć do tego predyspozycje

podziwiam  umiejetnosci konfabulacyjne:)

[...]

No, ale w sumie to byliscie chyba zadowoleni z tej rewolucji, skoro nadal sowiecki patriota Jaruzelski jest czlowiekiem godnym milosierdzia, a
pojednanie kagiebistow z cerkwi *szatana* :) z prosowieckim episkopatem K.K
jest dla was oki?

Ponadto pukownik NKWD/ KGB - Wolodia Putin, kontynuator polityki neosowieckiej
- to facio ktorego uwielbiacie:)

Nie stac was na wymyslenie lepszego systemu, tylko wolicie te ktore wam
wymyslaja i wprowadzaja sowieci?

Data: 2012-08-18 22:25:34
Autor: Klin
W dniu 2012-08-18 21:28,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

                                         .> napisał(a):

[...]

   Zadziwiasz mnie swoimi urojeniami na mój temat.

Data: 2012-08-18 20:41:12
Autor: Observatore
*Demokracja* po Putinowsku:)) c.d
Klin <klin\@wp.pl,
   Zadziwiasz mnie swoimi urojeniami na mój temat.

znowu sie wypieracie ? To zydowska czy sowiecka hasbara? --

Data: 2012-08-18 22:47:04
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0oqdj$ifr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Komunizm to absolutne zło, co nie znaczy że mamy naśladować komunistów

Data: 2012-08-18 14:46:38
Autor: abc
*Demokracja* po Putinowsku:))
Ta informacja obiegla caly swiat. Putin podskakuje:)

A czego dotyczy ta informacja?

*Demokracja* po Putinowsku:))