"Demokracja" polska.

Data: 2017-06-09 00:44:14
Autor: Michał Szatański
"Demokracja" polska.
  Za PO nie działał prawidłowo BOR i policja, czego dowiedziałem się, jeśli chodzi o policję dzisiaj. Mowa o 42 zabitych za rządów PO w odniesieniu do niedawnej śmierci od paralizatora we Wrocławiu. Skąd to opóźnienie informacyjne?

Data: 2017-06-09 10:35:10
Autor: boukun
"Demokracja" polska.
Użytkownik "Michał Szatański"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

POPiS nie chciał się w tej kwestii kopać, bo wszak policja to jest formacja rządowa i wiedzą doskonale, że zawsze będzie im służyć politycznie...
A teraz po prostu wypłynęło przy morderstwie Igora Stachowiaka we Wrocławiu...

boukun

Data: 2017-06-10 07:54:24
Autor: Michał Szatański
"Demokracja" polska.
W dniu 09.06.2017 o 10:35, boukun pisze:
[...]

  Mi się przy okazji przypomniało morderstwo kibica przy pomocy gumowej kuli z broni gładkolufowej, co puszczał tvn24, chociaż słabo komentował.
  Nie pamiętam czy coś z tego było więcej.

Data: 2017-06-09 12:13:51
Autor: prezydent San Escobar
"Demokracja" polska.
Michał Szatański <micszat@gmail.com> napisał(-a):

Mowa o 42 zabitych za rządów PO w odniesieniu do niedawnej śmierci od paralizatora we Wrocławiu. Skąd to opóźnienie informacyjne?

Też narkotyzujesz się tvpislamem? :DDDDDDDDDDDDDDD
Stawiam 1mln, że to tam takie banialuki usłyszałeś :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-09 12:23:41
Autor: boukun
"Demokracja" polska.
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

https://wiadomosci.wp.pl/policja-procesuje-sie-z-dziennikarka-bo-udowodnila-ze-dzialaja-na-telefon-ministra-z-pis-6131394799663233a

boukun

Data: 2017-06-09 06:19:54
Autor: Zenek Kapelinder
"Demokracja" polska.
Postaw 15 milonow bo tez tyle nie masz.

Data: 2017-06-09 17:33:30
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
"Demokracja" polska.
sto milionów! sto milionów!

Data: 2017-06-09 21:20:50
Autor: prezydent San Escobar
"Demokracja" polska.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Postaw 15 milonow bo tez tyle nie masz.

Widzę, że zgadłem :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-10 07:45:53
Autor: Michał Szatański
"Demokracja" polska.
W dniu 09.06.2017 o 12:13, prezydent San Escobar pisze:
[...]

ponoć nie tylko na TRWAM to było

Data: 2017-06-10 18:13:10
Autor: prezydent San Escobar
"Demokracja" polska.
Michał Szatański <micszat@gmail.com> napisał(-a):

> Stawiam 1mln, że to tam takie banialuki usłyszałeś :DDDDD

ponoć nie tylko na TRWAM to było

Jeszcze większe szambo.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-10 08:16:41
Autor: A. Filip
"Demokracja" polska [Ilu ludzi ginie "na komisariatach"?]
Michał Szatański <micszat@gmail.com> pisze:
[...]

A PiS w ramach pełnej informacyjnej jawności podaje ilu ludzi poza
Stachowiakiem zakończyło życie na komisariatach najwspanialszej policji
już pod rządami PiS?  Chcą PiSiaki wyciągać tych 42?  Ich zbójeckie
polityczne prawo o ile podają *także* osiągnięcia policji w "byciu
zamieszanym w sprawę śmierci" już pod swoimi rządami.

Policja w RP3 tak jak i w PRL jest poza podejrzeniami o ile gówno nie
walnie naprawdę pokazowo w wentylator, nieprawdaż?  Za rządów PO nie
trafiło, za rządów PiS trafiło.  PO było (trochę) lepsze czy miało
więcej szczęścia (np. z tuszowaniem)?  Ja osobiście w szybką i
gigantyczną zmianę "kultury policyjnej" już pod rządami PiS nie wierzę.
AFAIR "operator paralizatora" większość swej policyjnej kariery przebył
pod rządami PO.

--
A. Filip
| Żaden uczony z nieba nie spadł.  (Przysłowie czeskie)

"Demokracja" polska.