"Demokracja" polska.

Data: 2017-06-09 10:35:10
Autor: boukun
"Demokracja" polska.
Użytkownik "Michał Szatański"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Za PO nie działał prawidłowo BOR i policja, czego dowiedziałem się,
jeśli chodzi o policję dzisiaj. Mowa o 42 zabitych za rządów PO w
odniesieniu do niedawnej śmierci od paralizatora we Wrocławiu. Skąd to
opóźnienie informacyjne?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

POPiS nie chciał się w tej kwestii kopać, bo wszak policja to jest formacja rządowa i wiedzą doskonale, że zawsze będzie im służyć politycznie...
A teraz po prostu wypłynęło przy morderstwie Igora Stachowiaka we Wrocławiu...

boukun

Data: 2017-06-10 07:54:24
Autor: Michał Szatański
"Demokracja" polska.
W dniu 09.06.2017 o 10:35, boukun pisze:
[...]

  Mi się przy okazji przypomniało morderstwo kibica przy pomocy gumowej kuli z broni gładkolufowej, co puszczał tvn24, chociaż słabo komentował.
  Nie pamiętam czy coś z tego było więcej.

"Demokracja" polska.