Demokracja potłuczona o kant pizdy.

Data: 2015-05-12 17:37:33
Autor: Michał Szatański
Demokracja potłuczona o kant pizdy.
 Przychodzi Duda do programu tv i prowadząca z Polsatu zadaje mu pytanie:
- Czy wprowadzenie obiecanych przez pana zmian nie będzie cofnięciem Polski o dekadę ( chodzi o reformy PO). Pytanie z gatunku: "Czy często bije Pan żonę?". Duda jednak coś tam gadał. Znowu jest to robienie wała z wyborcy, bo jeden z kandydatów zdyskwalifikował się.
 Ja mam już dosyć serdecznie robienia ze mnie wała "demokratycznie"!

 MicSz

Demokracja potłuczona o kant pizdy.