Demokracja sterowana z tylnego siedzenia

Data: 2012-01-28 07:38:39
Autor: Alek
Demokracja sterowana z tylnego siedzenia
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał

Ciekawe, ilu jszcze frajerów wierzy w suwerenną Polskę?
Te F16, Irak, Afganistan etc. nic nikomu nie mówią?

-- Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

A dzisiaj ogórki były czy nie?

Data: 2012-01-28 07:41:59
Autor: Wiesiaczek

--
Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

A dzisiaj ogórki były czy nie?

Rozumiem, że mam właśnie do czynienia z frajerem na ślepo liżącym dypy amerykanom?

Data: 2012-01-28 07:52:38
Autor: Alek
[...]

Nie, nic nie rozumiesz. Pytałem czy dzisiaj smolisz pod ogórca czy na czczo.

Demokracja sterowana z tylnego siedzenia