Demokracja to najlepszy z systemów

Data: 2011-01-29 19:02:30
Autor: XXL
Demokracja to najlepszy z systemów
Tak jak wszyscy, obserwuję z goryczą i bezsilnością tragiczne wydarzenia w
Egipcie. Oprócz współczucia i empatii dla mieszkańców Egiptu, którzy
gwałtownie wystąpili przeciwko rządzącemu od 30 lat Egiptem dyktatorowi
H.Mubarakowi dominującym uczuciem jest.....ulga.

Jak to dobrze, że po kilkudziesięciu latach dyktatury komunistycznej od
dwudziestu jeden lat żyjemy w kraju demokratycznym.
Wprawdzie narzekamy na tą naszą polską demokrację, że: "ci źli Wałęsa,
Balcerowicz, Lepper, Kaczyński, Tusk, SLD, PIS, PO" itp. ale dopiero
obserwując z oddali jak wygląda system autorytarny możemy ocenić jakie są
atuty systemu demokratycznego.

A przecież na tej grupie jest spora grupka bujających w obłokach marzycieli,
którzy chcieliby w Polsce wprowadzenia ustroju głoszonego przez UPR.
Jak koledzy chcą mniej więcej uzmysłowić sobie jak wyglądałby tzw. ustrój
ultraliberalny a'la Korwin-Mikke to niech oglądają na okrągło serwisy, które
pokazują całe oblicze dyktatury w Egipcie, która nie chce poddać się woli
demokratycznej większości i strzela do własnych obywateli.

Data: 2011-01-29 20:39:08
Autor: ktostam
Demokracja to najlepszy z systemów

absolwent wyższej uczelni postanowił był, zamiast iść na bezrobocie, żyć ze sprzedaży owoców na ulicy. Niestety: policja nakazała Mu (z braku jakichś papierów) zwinięcie straganu. Al Buazizi na znak protestu podpalił się 17-XII-2010 na głównej ulicy miasta Sidi Buazid.

http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Meczennik-walki-o-Wolnosc,2,ID420688803,n

Data: 2011-01-29 23:41:09
Autor: skippy

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ii1o86$nbj$1inews.gazeta.pl...
Tak jak wszyscy, obserwuję z goryczą i bezsilnością tragiczne wydarzenia w
Egipcie.

odbierz w tej demokracji 6 z 18 pensji rocznych  pewnej grupie, to zrozumisz co znaczy "demo-"

po kiego walisz te agitki?

Data: 2011-01-30 08:09:58
Autor: XXL
Demokracja to najlepszy z systemów
Masz coś merytorycznego do powiedzenia w temacie wątku?
Nie prowadzę żadnej agitki tylko dzielę się ogólną refleksją na temat ogromnej
przewagą demokracji nad systemami dyktatorskimi.
Oczekuję na rzeczowe opinie zwolenników UPR, którym marzy się monarchia czyli
dyktatura bo myślą, że będą wtedy prawdziwie wolni i państwo nie będzie ich
"okradać" wysokimi podatkami.

Data: 2011-01-30 10:26:32
Autor: Endriu
[...]

Ogólnie to gdyby się tak dobrze przyjrzeć, to mamy na ten czas na ziemiach Polski rodzaj dydaktury w postaci kontrolowania wszelakich inicjatyw politycznych politycznych przez ludzi powiązanych z służbami specjalnymi. Czy myślisz, że ta twoja "demkokracja" to tak na prawdę ?.

Przecież ministrowie odpowiedzialni za bajzel w swoich resortach (Grabarczyk, Grad, Klich)  jakoś  dziwnym trafem nie mogą zostać odwołani, jakaś dziwna  "niewidzialna ręka" nie pozwala twojemu idolowi Donaldowi startować na prezydenta - i rozkazuje kandydowac na ten urząd Komorowskiemu, jakaś dziwna "niewidzialna ręka" nie pozwala  platformianym "gabinetowo-cieniowym" kandydatom na   ministrów poszczególnych  resortów objąc stanowisk ....

Ta dziwna "niewidzialna ręka" dyktuje od 20-tu lat "niezależnym" dziennikarzom kto ma prawo wypowiadać się w mediach:

"Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

i którzy z kandydatów traktowani będą jako "poważni":

Warszawska debata wyborcza: Korwin-Mikke z Krasnoludkiem 2
http://www.youtube.com/watch?v=yel2fU17AuQ

Ta "niewidzialna ręka" w"niezależnych mediach" rozpościera nad ministrem obrony parasol ochronny:

Telewizyjny humor sytuacyjny

"[...] Ileż radości w tych ciężkich czasach może dostarczyć człowiekowi telewizja, a szczególnie - program "Tomasz Lis na żywo"! Już sam widok pana red. Tomasza Lisa na żywo jest dowodem kontynuacji PRL w III Rzeczypospolitej, zwłaszcza, gdy stwarza on panu ministru Bogdanu Klichu szansę udzielenia odporu nikczemnym oskarżycielom, z którymi pan minister polemizuje w ich nieobecności. [...]"

.....nad ministrem obrony za którego kadencji doszło kategorycznych zaniedbań w dziedzinie bezpieczeństwa państwa, skutkujących śmiercią  prezydenta kraju, śmiercią niemal całej elity politycznej związanej z PiS-owską opozycją, oraz śmiercią generałów wojska polskiego w ilości porównywalnej do straty ilościowej podczas prowadzenia wojen !!!!!!!!!!.

Czy to prawda, że za pana rządów zginęło w Polsce więcej generałów niż w czasie II wojny?
<http://niepoprawni.pl/content/czy-prawda-ze-za-pana-rzadow-zginelo-w-polsce-wiecej-generalow-niz-w-czasie-ii-wojny>

Dziwię się twoim słowom chwalącym tą "agenturalną dyktato-demokrację WSI" i twojemu spokojowi, podczas gdy widać gołym okiem widać, że ta dyktatotemokracja sterowana przez TVN-owską propagandę  prowadzi do rozkałdu kraju, jego zadłużenia, oraz upokorzenia na arenie międzynarodowej:

W co gra Putin
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2011/01/29/w-co-gra-putin/

"[...] A tu ? szok. Putin go przed całym światem przeczołgał, zrobił z niego pętaka, który musi odszczekiwać własną fanfaronadę sprzed tygodnia, skamleć, że "nie kwestionujemy zasadniczych ustaleń, chcemy tylko uzupełnienia". "Car tu wielmożność woli swej okazał": żadnych polskich uwag, żadnych dodatkowych przesłuchań ani dokumentów! Żadnego podskakiwania! Niech Polacy nie śmią dokonywać "niedopuszczalnych nacisków" na niezależną, międzynarodową instytucję, jaką jest MAK! Wyjaśnienie jest ostateczne i nieodwołalne, koniec dyskusji, a wrak i czarne skrzynki dostaniecie, jak my będziemy chcieli, złóżcie podanie i grzecznie czekajcie. [...]"

Naprawdę dziwię sie twojemu spokojowi, ale biorę też to pod uwagę, że to ty niestey reprezentujesz "większość" .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-30 11:21:32
Autor: Endriu
Demokracja to najlepszy z systemów
dyktatotemokracja sterowana przez TVN-owską propagandę

TVN-owska propaganda strowana przez "dyktatodemokrację" - miało byc pardon.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-30 15:27:04
Autor: alibaba8
> [...]

jakaś dziwna "niewidzialna ręka" nie pozwala  platformianym

"gabinetowo-cieniowym" kandydatom na   ministrów poszczególnych  resortów

Wy na prawdę jesteście tacy naiwni, czy tylko wpisujecie się w propagandę.
Oto obrońcy "demokracji" traktujący ją jak świętość w walce z komuną równie energicznie popierają dyktatury w walce z demokracją, która nie sprzyjałaby ich interesom. np. Pahlawi Iran, Husajn Irak dopóki był potrzebny, Mubarak Egipt, Hitler Niemcy oczywiście do momentu itd, itd. Gdzie jest demokracja nie pomyśli tam jest be  i na odwrót, a wszystko uzależnione jest od, ciągle monarchii, kapitału i kościoła, zresztą żadna z tych instytucji nie ma nic wspólnego z demokracją. --

Data: 2011-02-23 00:23:10
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ii3asn$r2j$1usenet.news.interia.pl...
Polski rodzaj dydaktury w postaci kontrolowania wszelakich inicjatyw politycznych politycznych przez ludzi powiązanych z służbami specjalnymi. Czy myślisz, że ta twoja "demkokracja" to tak na prawdę ?.

Pierwszy raz widzę, że Endrju ma rację.
8-O

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-01-30 10:50:03
Autor: sys29
Demokracja to najlepszy z systemów
Nie rozumiem po co odgrzewasz ten temat, skoro nie tak dawno był on
przedmiotem dyskusji na tej grupie. Prowokujesz mnie i kilku innych kolegów
do powtarzania tego, co już tu kiedyś napisali. Tu masz cytat z W.Łysiaka:
"Demokracja (słowo greckie) znaczy: ludowładztwo. Rządy ludu są czystą
teorią, w istocie więc ludowładztwo sprowadza się do elekcji, gdzie wola mas
kreuje okresowo władzę przedstawicielską za pomocą większej liczby głosów. &#8230; Fundator Banku USA, konserwatysta A.Hamilton kpił z demokratycznego    &#8222;majestatu wielkich liczb&#8221; dowodząc, iż trudno o system&#8222;bardziej fałszywy
niż warunkowanie kalkulacji politycznych regułami kalkulacji arytmetycznej&#8221;.
&#8230; Inaczej mówiąc: demokracja ma m.in. to do siebie, że daje ludziom możliwość głosowania wbrew własnemu interesowi, a wyborcy z tej okazji korzystają. Jak mówił J.Adams: &#8222;Twierdzenie, że lud jest najlepszym strażnikiem swych praw, to bzdura niczym nie usprawiedliwiona. Jest on najgorszym, wręcz żadnym ich strażnikiem&#8221;. Dlaczego tak się dzieje &#8211; dlaczego tłumy potrafią przypominać lemingi gromadnie maszerujące ku swej krzywdzie? Według potocznej diagnozy kontrrepublikanów &#8211; wskutek zjawiska antynomicznego. Diagnoza owa mówi, że chociaż ustrój demokratyczny składa
się z wielu grzechów, wszelako jego maxima culpa to sprzeczność między dwoma zasadami demokracji rozreklamowanymi przez obywatela Rousseau i przez jakobinów &#8211; zasadami tymi są czynne prawo wyborcze dla pełnoletniego i nieomylność większości. Ponieważ większość każdego społeczeństwa tworzą
całkowite przygłupy, nie mające dosłownie o niczym pojęcia &#8211; ich czynne prawo wyborcze parodiuje rzekomą nieomylność werdyktu elekcyjnego, budując
jej przeciwieństwo, zbrodniczość lub komiczność.
To fakt, że w każdym plemieniu znajdziemy dużo więcej głupich niż mądrych (podobnie jest prawdą, że kobiety notorycznie wybierają przystojniejszego, zamiast przyzwoitszego i przytomniejszego), lecz główną słabością tłumu elektorów wydaje się nie tyle zbiorowa głupota, ile cecha jej pokrewna &#8211; zbiorowa łatwowierność (naiwność) ludzi. Zresztą chorują na tę przypadłość (masowo!)również inteligentni ludzie. Oto czemu demokracja stanowi wymarzoną estradę dla kłamców, zwłaszcza charyzmatycznych. Vulgo: dla uwodzicieli. Widać tu jawną analogię między demokracją, a zawodowym podrywaniem dam &#8211; demokracja to technika uwodzenia. Biegli gracze w demokrację rozszyfrowali sekret owych facetów, którzy gorącą miłość zdobywają kiedy chcą &#8211; sztuka polega na tym, by kobieta kupiła cię takiego, jakiego udajesz. Społeczeństwa przypominają kobietę, lubią czarujących udawaczy. Chociaż prawie każdy wyborca ma świadomość, że politycy to gang dziesięciokaratowych skurwysynów &#8211; tłum daje się złowić co parę lat i biegnie do urn głosować na sympatyczną bandę sprzedającą nadzieję. Nadzieja to siła ślepa, bezrozumna i narkotycznie niepohamowana, niczym libido. Spytajcie hazardzistów. &#8230;
Reasumując: system demokratyczny mógł zatriumfować dopiero w XX wieku, kiedy wdrożyło go dużo państw. Jednocześnie planeta bardziej niż kiedykolwiek skąpała się w gwałcie i bezprawiu, hańbie i żenadzie, we krwi i niesprawiedliwości. Olimpijski triumf demokracji nie przyniósł więc ludziom ani pokoju, ani wzrostu prawości, godności, bezpieczeństwa  itp. &#8211; przyniósł rekordowy horror. W tym zawiera się kłamstwo &#8222;najlepszego z ustrojów&#8221;. k.c.

Wg moich kryteriów normalny człowiek nie odczuwa potrzeby rządzenia innymi
ludźmi i prostowania im ścieżek. Pragnie co najwyżej rządzić własnym życiem. A przecież polityka to działania mające na celu zdobycie lub utrzymanie władzy. Dlatego w demokracji mamy do czynienia z koszmarną selekcją : do władzy dochodzą cwaniaczki, imbecyle i ludzie obłąkani. W monarchii rzecz się ma nieco lepiej. Szacując ilość przygłupów w populacji na 85% pozostaje aż 15% szans (!!), że władza skupi się w rękach porządnego człowieka.

Proszę Cię przestań już powtarzać tą Twoją mantrę o mrzonkach i NIEREALNYM programie UPR, bo w konfrontacji z rzeczywistością to jest po prostu śmieszne. Ostatnie 20 lat rządów to socjalizm, etatyzm, przywileje grupowe, bankrutujący system emerytalny, koszmarny dług publiczny, koncesjonowanie 200 rodzajów działalności gospodarczej, redystrybucja PKB na poziomie 50%  ... - to wszystko jest wynikiem prowadzenia REALNEJ polityki przez
kilka gangów zwanych dla zmyłki "partiami politycznymi".

pozdr.
sys29

Data: 2011-01-30 12:35:37
Autor: XXL
Demokracja to najlepszy z systemów
 sys29 <sys29.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): Proszę Cię przestań już powtarzać tą Twoją mantrę o mrzonkach i NIEREALNYM programie UPR, bo w konfrontacji z rzeczywistością to jest po prostu śmieszne. Ostatnie 20 lat rządów to socjalizm, etatyzm, przywileje grupowe, bankrutujący system emerytalny, koszmarny dług publiczny, koncesjonowanie 200 rodzajów działalności gospodarczej, redystrybucja PKB na poziomie 50%  ... - to wszystko jest wynikiem prowadzenia REALNEJ polityki przez
kilka gangów zwanych dla zmyłki "partiami politycznymi"
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Rzeczywiście, to istny koszmar. Życie w socjalistycznej Polsce gdzie są bardzo
wysokie podatki i koszmarny dług publiczny to istny horror :-)
Nasuwa się logiczne pytanie: co tutaj jeszcze robisz ?
Ty i paru innych marzycieli z tego forum ?  A przede wszystkim co w tak
koszmarnym kraju robi jeszcze Korwin-Mikke i S.Michalkiewicz ?

Dlaczego już dawno nie wyjechaliście stąd do Singapuru, Tajlandii albo Malezji
gdzie jak powszechnie wiadomo jest raj na ziemi ?

Data: 2011-01-30 13:45:53
Autor: skippy
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ii3luo$ms0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przeinaczasz sens jego cytatu.
Cytat był natury ogólnej i opisuje klasę polityczną.
To samo jest w Stanach czy Francji.

Przystąpiłeś do zaciemniania sprawy przeinaczając odpowiedzi dyskutantów:)

Data: 2011-01-30 13:33:39
Autor: XXL
Demokracja to najlepszy z systemów
skippy <man@the.moon> napisał(a): Przeinaczasz sens jego cytatu.
Cytat był natury ogólnej i opisuje klasę polityczną.
To samo jest w Stanach czy Francji.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nic nie przeinaczam  !!! Koledzy sys29, Endriu i kilku innych wślad za K.Mikke i S.Michalkiewiczem
opisują życie w Polsce jako prawdziwy koszmar.
Co zatem robią od tylu lat w tak koszmarnym kraju ?
Dlaczego już dawno nie opuścili Polski i nie wyjechali do jednego z rajów na
ziemi gdzie wprowadzono liberalizm a'la UPR ?

Dlaczego Amerykanie i Francuzi nie emigrują masowo do tych rajów na ziemi ?
Dlaczego cenią ponad wszystko własne systemy demokratyczne a nie wyjeżdżają do
krajów dyktatorskich np. do Egiptu ?

Data: 2011-01-30 15:01:11
Autor: Endriu
Demokracja to najlepszy z systemów
Dlaczego Amerykanie i Francuzi nie emigrują masowo do tych rajów na ziemi ?

Maskony

"[...] Inna rzecz, że prawdziwość tamtego świata wcale nie musiała być atrakcyjna. Kiedy w latach 80-tych dostałem wreszcie paszport, wyjechałem z postanowieniem pozostania we Francji na zawsze. Pewnego dnia zrozumiałem jednak z absolutną pewnością, że nie zostanę, bo Francja nic mnie nie obchodzi. Więc wróciłem, wkrótce zostałem aresztowany i poczułem, że żyję. [...]".

:).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-30 18:13:06
Autor: skippy
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ii3pbj$3o2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powtarzam raz jeszcze, to był ogólny opis klasy politycznej w "demokracji"
Przynajmniej ja tak to zrozumiałem.
Ty uparcie wracasz że sys walnął pean nt świetlanego UPR.

Co do wyjechania.

Byłem w wielu państwach na świecie
Zasadniczych różnic oprócz poziomu biedy/bogactwa oraz stopnia zamordyzmu nie ma
No pomijam takie wynalazki jak Myanmar czy Kambodża.

A partie polityczne są wszędzie
Co za różnica, czy jedna sztucznie podzielona na 3 jak u nas, czy 2 czy 4.
I wszędzie się znajdzie porąbaniec na haju prawie u władzy, a nawet u władzy.
Wszyscy politycy sa tacy sami i wszędzie na świecie ten bajzel kręci się tak samo, mamy tylko różne stopnie zamordyzmu.

Czy nap w takich Stanach jest zamordyzm? Nie wiem; niby większa wolność gospodarcza, w ogóle jest jakoś qwa inaczej, na Times Square policjant stanie obok Ciebie i drugi usmiechniety zrobi wam fotkę, ale zaparkujesz 2cm za żółtą linię i przyfikasz kozaka w dyskusji to leżysz na glebie i sie modlisz żeby nie zarobić paralizatorem po nerach.

Generalnie chodzi o to, że snucie z faktu zamieszek w Egipcie wniosku, iż nasza demokracja jest cudowna - to jakaś chora agitka.

Sąsiadowi się zepsuł samochód więc trzeba podkreślić, jak moja żona dobrze gotuje.
Coś w tym stylu żeś posmarował niz gruchy ni z pietruchy.

Co do tematu:

Oczywiście, że wyjadę jak tylko będę mógł.
Ale przyczyna jest bardziej prozaiczna - otóż u nas zbyt długo w roku jest zimno
To koszmar.

Data: 2011-01-30 14:22:44
Autor: Endriu
Demokracja to najlepszy z systemów
Nasuwa się logiczne pytanie: co tutaj jeszcze robisz ?

Siedzę i patrzę jak to wszystko "pierdzielnie", i -wybiegająco w przyszłość- zastanawiam się jak będziesz reagował ty i wszystkie te "doskonale zorganizowane partyjne gangi" na owe "pierdzielnięcie" .....

P.S. Mój kilkudziesięcioloetni kolega z podkrakowskich wsi - bogatszy o doświadczenia swojego ojca - do dzisiaj:

Niemoralna historia złotego
http://www.asme.pl/newspro/arc85.shtml

"[...] Reforma", o której mowa, miała miejsce w 1950 r. na mocy ustawy o zmianie systemu pieniężnego. Ustawa ta miała iście ekspresowy tryb, gdyż została uchwalona 28 października 1950 r., a weszła w życie dwa dni później, ale też trudno się dziwić temu stachanowskiemu tempu, gdyż jej celem było "okiełznanie i ograniczenie wyzyskiwaczy i elementów spekulacyjnych" oraz "ustalenie właściwego i słusznego stosunku pieniądza polskiego do walut państw kapitalistycznych". Właśnie w ramach wspomnianego okiełznywania "elementów", a także tworzenia "podstaw dla wzrostu oszczędności mas pracujących" praktycznie z dnia na dzień unieważniono dotychczasowe banknoty złotowe, dokonując ich wymiany na nowe złote w stosunku 100 do 1. Nie wszystkie jednak kategorie pieniądza poddano wymianie w podanym stosunku, gdyż sumy złotowe wymienione w przepisach na dzień wymiany przeliczono w stosunku 100 do 3, co oznacza, że np. posiadacze oszczędności zgromadzonych na rachunkach bankowych za 100 dotychczasowych złotych otrzymywali 3 nowe złote, a posiadacze gotówki w portfelu mogli taką samą kwotę 100 zł wymienić jedynie na 1 nową złotówkę. Również bardzo krótki termin wymiany i brak wcześniejszej informacji o takiej operacji spowodowały, że wiele osób nie wymieniło posiadanych banknotów na nową walutę co oznacza, że wspomniany zabieg był rodzajem jednorazowego podatku uderzającego przede wszystkim w osoby i podmioty wykazujące - mimo zaostrzających się represji - racjonalnie uzasadnioną aktywność ekonomiczną [...]".

..... całą wypłatę którą przeleje mu macierzysty zakład pracy od razu wypłaca i chowa w swoim własnym domowym sejfie. Zdaję sobie równiez sprawę, że to nie jest jeszcze czas owego pierdzielnięcia....

CDS-y
https://sites.google.com/site/bloomanalizy/cdsy

i żeby pierdzielnęło u nas musiałoby najpierw pierdzielnąć gdzie indziej, tam gdzie jak widac "zorganizowane gangi" musiały być jeszcze bardziej pazerne niż nasze ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-30 13:00:45
Autor: Endriu
Demokracja to najlepszy z systemów
kilka gangów zwanych dla zmyłki "partiami politycznymi".

Kolego Sys, ale trzeba również dodać, że te pare gangów to organizacje doskonale zorganizowane, liczace po kilka/kilkadziesiat tysięcy "szeregowych" członków. To nie sa ludzie z kosmosu. To sa ludzie tu i teraz żyjący.

I dziwi mnie, że te dzisiątki tysięcy szeregowych członków nie mogą dostrzec ,że system plajtuje, że w kasie zaczyna brakować szmalu i że to co elita tych gangów obiecywała - np. reforma OFE - dzisiaj już jest już odwoływane bo sysytem bankrutuje, i podejmuje się działanie dokładnie przeciwne do tych które "przynieść miały obfitość i wszechobecne bogactwo".

Jaka kurwa musi być zastosowana zbiorowa manipulacja, że dzisiątki tysięcy szergowych członków ciągle uczestniczących  w tych mafijnych organizacjach gwarantujących sukces wyborczy, nie zauważyły, że ich ideologicznii idole podcinają ekonimioczne podstawy gałęzi na której siedzą ?. Że idiotycznie zadłużając się rok po roku może w końcu dojść do sytuacji w której w końcu bankierzy udzielający pożyczki powiedzą w końcu  "sprawdzam". Czy te dzisiątki tysięcy "szeregowych działaczy" gwarantujące sukces wyborczy poszczególnym gangom nie zdają sobie sprawy, że pożyczki należy kiedyś spałacać ?. Czy są to po prostu dzisiątki tysięcy durnych egoistów którzy dla własnego partykuralnego inetresu i ogólnorozumianemu "robieniu sobie dobrze" nie troszcza się o dobro wspólne jakim jest narodowy budżet ?. Czy nie rozumieją, że podcinają ekonomiczne podstawy "gałęzi" na której siedzą, że dług narodowy to jest ich własny dług który ich dzieci będa musiały spłacić  ?.

Taka kurwa jebany zbiorowy egoizm, byleby być przy korycie choć przez chwilę, byleby dziś było dobrze a jutro tam pierdolić ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-30 13:12:15
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ii3jts$a6q$1usenet.news.interia.pl...

Czy nie rozumieją, że podcinają ekonomiczne podstawy "gałęzi" na której siedzą, że dług narodowy to jest ich własny dług który ich dzieci będa musiały spłacić  ?.

Ty nie zrozumiałeś.
..
Ludzie rozumieją to, co mają w portfelu, na koncie, w garnku i co jest na półkach w sklepach.
Jak te elementy w miarę grają, to reszta się zalicza do kategorii SF.

Data: 2011-01-30 13:20:12
Autor: Endriu
Demokracja to najlepszy z systemów
Taka kurwa jebany zbiorowy egoizm, byleby być przy korycie choć przez chwilę, byleby dziś było dobrze a jutro tam pierdolić ?.

Ale gdyby się tak zastanowić to tak dokładnie jest.

30 lat temu tym co byli w PZPR partia dawała mieszkania, górnicy pozapisywani do PZPR dostawali książeczki G które umożliwiały zakupy w górniczych sklepach i Gierek też zadłużał doprowadzając do ekonomicznej katastrofy.

W sumie to nic się nie zmieniło ..... Taka kurwa jebany zbiorowy sitowowy egoizm pozbawiony elementranych zasad przewidywania przeszłości .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-30 13:28:52
Autor: Endriu
Demokracja to najlepszy z systemów
W sumie to nic się nie zmieniło ..... Taka kurwa jebany zbiorowy sitowowy egoizm pozbawiony elementranych zasad przewidywania przeszłości .....

...... najlepszy z systemów....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-30 13:38:23
Autor: Endriu
Demokracja to najlepszy z systemów
W sumie to nic się nie zmieniło ..... Taka kurwa jebany zbiorowy sitowowy egoizm pozbawiony elementranych zasad przewidywania przeszłości .....

..... najlepszy z systemów....

Coś się jednak zmieniło.....

Można teraz przynajmniej demonstrować pod krzyżem (będąc przy okazji wyzywanym przez tajniaków/kurwiarzy) ....

Zbigniew S. ps. Niemiec daje popalić obrońcom krzyża
http://www.youtube.com/watch?v=lQ5VZp4u0-w

.....nie lądując za to w pierdlu ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-30 13:16:49
Autor: Maciej Bojko
Demokracja to najlepszy z systemów
On Sun, 30 Jan 2011 10:50:03 +0000 (UTC), " sys29"
<sys29.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Dlaczego tak się dzieje &#8211; dlaczego tłumy potrafią przypominać lemingi gromadnie maszerujące ku swej krzywdzie?

Poznać ignoranta po tym, że wierzy w urban legends. Choćby tę o zbiorowych samobójstwach lemingów.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-01-30 11:37:30
Autor: Adam Sito
[...]

A co ma "ustrój UPR" do dyktatury egipskiej?
Spójrz na monarchie absolutne w Europie - vide Lichtenstein - które są zdecydowanie bliższe temu co proponuje Korwin. No poziom życia w Lichtensteinie jest fatalny, bezrobocie przekracza 50% a wszystkie mniejszości i opozycja gniją w łagrach...

--
AS

Data: 2011-01-30 13:14:53
Autor: Maciej Bojko
Demokracja to najlepszy z systemów
On Sun, 30 Jan 2011 11:37:30 +0100, "Adam Sito"
<adamsito@poczta.onet.pl> wrote:

A co ma "ustrój UPR" do dyktatury egipskiej?
Spójrz na monarchie absolutne w Europie - vide Lichtenstein

Liechtenstein jest monarchią konstytucyjną. Rządzi parlament,
wybierany w powszechnych wyborach, od czasu do czasu referendum;
słowem, przebrzydła demokracja. Ale to na marginesie, w wiosce mniejszej od Wołomina (Liechtenstein ma
35 tys. mieszkańców) można stosować różne głupie ustroje, które nie
sprawdzą się w skali prawdziwego państwa. Owszem, nawet monarchię
absolutną - w Europie stosowaną we wszystkich państwach, w których
przypada po dwóch papieży na kilometr kwadratowy; i jakoś działa.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-01-30 14:21:57
Autor: Adam Sito
Demokracja to najlepszy z systemów
Liechtenstein jest monarchią konstytucyjną. Rządzi parlament,
wybierany w powszechnych wyborach, od czasu do czasu referendum;
słowem, przebrzydła demokracja.

Tyle że książe ma prawo absolutnego veta wobec wszystkich radosnych pomysłów parlamentu i sam powołuje ministrów. Taka mała różnica.

[...]

Podaj linka do jakichkolwiek wiarygodnych wyników badań wskazujących na racjonalność stosowania systemu monarchistycznego w państwach do xxx mieszkańców i jego nieracjonalność w państwach powyżej xxx mieszkańców.

--
AS

Data: 2011-01-30 15:36:25
Autor: Maciej Bojko
Demokracja to najlepszy z systemów
On Sun, 30 Jan 2011 14:21:57 +0100, "Adam Sito"
<adamsito@poczta.onet.pl> wrote:

Liechtenstein jest monarchią konstytucyjną. Rządzi parlament,
wybierany w powszechnych wyborach, od czasu do czasu referendum;
słowem, przebrzydła demokracja.

Tyle że książe

Co?

ma prawo absolutnego veta wobec wszystkich radosnych pomysłów parlamentu i sam powołuje ministrów.

Podobnie jak brytyjski monarcha, formalnie rzecz biorąc.
[...]

Ależ to po prostu moja osobista opinia. Tak samo jak uważam, że nawet
jak ktoś potrafi sterować omegą po Niegocinie, nie czyni to zeń
automatycznie wykwalifikowanego kapitana żaglowej fregaty.
Podobnie jak twoją opinią jest, że ustrój, w którym ograniczone
prerogatywy monarchy opisuje konstytucja, a władza ustawodawcza należy
do parlamentu wybieranego w powszechnych wyborach, nazywa się
"monarchią absolutną".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-01-30 16:27:12
Autor: Adam Sito
[...]

No widzisz jesteś w błędzie. Władza ustawodawcza w Lichtensteinie należy zarówno do księcia jak i do parlamentu. Ustawy mają moc równą dekretom księcia z tą różnicą, że książe swoim dekretem może znieść każdą ustawę, a parlament może księciu naskoczyć. Ponadto to ksążę a nie parlament powołuje rząd. Więc jeśli nazywasz to demokracją to pozostanie to wyłącznie Twoją osobistą opinią, z którą pozwolę sobie się nie zgodzić.

--
AS

Data: 2011-01-30 18:35:59
Autor: Maciej Bojko
Demokracja to najlepszy z systemów
On Sun, 30 Jan 2011 16:27:12 +0100, "Adam Sito"
[...]

Oczywiście, że nie jestem w błędzie: naprawdę nie znasz różnicy
pomiędzy monarchią konstytucyjną a monarchią absolutną. Nawet sam fakt
istnienia takiego dokumentu, jak konstytucja Liechtensteinu, nie daje
ci do myślenia.

[...]

Dekret księcia, by był ważny, wymaga kontrasygnaty premiera. Tyle jego
"władzy ustawodawczej".
W istocie pozycja sołtysa Liechtensteinu jest podobna pozycji
prezydenta RP - tytuł i trochę faktycznej władzy.
Ponadto to ksążę a nie parlament powołuje rząd.

....z kandydatów przedstawionych przez parlament. Co sprowadza księcia
do roli dystyngowanego uchwytu na długopis, co zresztą jest typowe dla
monarchii konstytucyjnych.
BTW, znów tak samo jak w Polsce. Prezydent powołuje rząd, a mimo to
mamy ustrój parlamentarno-gabinetowy, a nie prezydencki. --
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-01-30 13:33:49
Autor: Przemek
[...]

To nie jest zadna dyktatura tylko satrapia!!
Przemek

Data: 2011-01-30 18:28:48
Autor: totus
 XXL wrote:

Jak koledzy chcą mniej więcej uzmysłowić sobie jak wyglądałby tzw. ustrój
ultraliberalny a'la Korwin-Mikke

Jak udało Ci się w głowie połączyć sformułowanie ultraliberalny, czyli ultrawolnościowy z dyktaturą? Które cechy ustroju ultraliberalnego, gdzie z zasady wszystko wolno każdemu, są takie same z dyktaturą, gdzie z zasady wszystko wolno tylko dyktatorowi? Gdzie Korwin-Mikke używa słowa ultarliberalny jako synonimu dyktatury? Mam wrażenie, że gadasz sam ze sobą. Wymyśliłeś rzeczywistość, a teraz ją zwalczasz.

Data: 2011-01-30 18:27:45
Autor: XXL
Demokracja to najlepszy z systemów
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a): Gdzie Korwin-Mikke używa słowa ultarliberalny jako synonimu dyktatury? Mam
wrażenie, że gadasz sam ze sobą. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Do totus, skippy, sys29, Endriu: ile razy byliście na spotkaniach "na żywo" z Korwinem-Mikke?
Czy słyszeliście jego argumentację jak wyobraża on sobie utrzymanie porządku i
przestrzeganie prawa oraz uprawnienia organów porządkowych ?

Data: 2011-01-30 19:30:10
Autor: skippy
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ii4aj1$n7c$1inews.gazeta.pl...
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):

Gdzie Korwin-Mikke używa słowa ultarliberalny jako synonimu dyktatury? Mam
wrażenie, że gadasz sam ze sobą.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Do totus, skippy, sys29, Endriu: ile razy byliście na spotkaniach "na żywo"
z Korwinem-Mikke?

A czy ja o tym w ogóle piszę???
Pogięło Cię???

Data: 2011-01-30 19:41:24
Autor: skippy

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:ii4ao3$cnp$1news.onet.pl...
[...]

To dla mnie taki sam polityk jak kazdy inny.
Różniczka delikatna polega na fakcie, że skutecznie odcięty od koryta przez dominująca grupę.
Stąd takie krzyki i płacze, jasna sprawa.
Ale to dla mnie, osobiście, problem marginalny
Obrazuje pewne sprawy, jak działa układ.
Patrze se na te obrazowanie i robie swoje dalej.
Co mnie to q obchodzi, że mu popislsd nie da sie dorwać, gdzi ecokolwiek takiego napisałem w tym wątku, że mnie tu wymienasz?
De fuckto z wiekszością pozostałych powołanych zrobiłeś ten sam myk.

Jakoś tak kurde chyba czuje że dostaniesz moja osobistą dyskwalifikację; albo udajesz albo coś jest nie teges serio.

Znowu przestawiasz zwrotnicę; masz jakis swój cel dyskusji, stary.
Ewidentnie.

Data: 2011-01-30 19:53:41
Autor: totus
 XXL wrote:

[...]

Nie jest interesujące co myśli Korwin-Mikke tylko czy używał pojęcia ultraliberalny jako synonim dyktatura? Ciebie zaś pytałem jak dajesz radę połączyć te dwa pojęcia razem w swojej głowie. Czy na żarówkę mówisz szczotka i odwrotnie? Jak możesz porozumieć się z innymi podkładając pod słowa inne znaczenia niż ogólnie przyjęte? I na koniec. Po co to robisz?

Data: 2011-01-30 21:21:34
Autor: skippy
[...]

Ta przepraszam, już tu był przeciez manifest.

Blok #1 pomijam, ogólnie uważam podobnie.

W bloku #2 walisz propagandę po bandzie,
Typowo pismakowska skrótowo myslowa propaganda.

Czytajacy to debil ma po przeczytaniu w moozgu takie fuckty:

=====================================
JKM = ultraliberalizm = Egipt = strzelanie do ludzi

PO-PIS-LSD-LEPPER = pewność wiecznej szczęśliwości tylko buraku jeden idź i głosuj, bo jak nie idziesz głosować to jesteś burakiem, a jak idziesz to Twoja wina bo se q sam wybrałeś i w ogóle zamknij morde skoro ci tak dobrze
=====================================

Naprawde Cie powaliło , stary.
Powiem inaczej, w moich oczach skompromitowałeś się doszczętnie.

I QWA NIE PISZE TU O JKM czy potrafisz to zrozumieć?
(to oczywiście do wszystkich pozostałych czytajacych jako podkreślenie, bo XXL wie)

Data: 2011-01-30 21:16:45
Autor: XXL
Demokracja to najlepszy z systemów
skippy <man@the.moon> napisał(a): Naprawde Cie powaliło , stary.
Powiem inaczej, w moich oczach skompromitowałeś się doszczętnie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
W moich oczach to Ty się skompromitowałeś.
Nie zrozumiałeś prostego pytania, które zadałem: czy słyszeliście argumentację
JKM jak wyobraża on sobie utrzymanie porządku i przestrzeganie prawa oraz
uprawnienia organów porządkowych?

Otóż wyobraża on sobie to mniej więcej tak jak H.Mubarak.
W Egipcie przez długie lata był spokój i rozwijała się gospodarka rynkowa ale
kumulowało się niezadowolenie społeczeństwa.
Mubarak też nie nazywa się dyktatorem tylko prezydentem ale istotne jest jakie
są mechanizmy rozładowania niezadowolenia społecznego. Czy tak jak w demokracji czyli bez strzelania do ludzi i poprzez możliwe do
osiągnięcia społeczne kompromisy, czy tak jak w systemach niedemokratycznych
poprzez przemoc i zabijanie ludzi.
Korwin i UPR proponują tak naprawdę dyktaturę bo demokrację mają w głębokiej
pogardzie.
Ultraliberalna prawica w Polsce mająca 1-2% poparcia społecznego proponowany
system nazywa monarchią konstytucyjną ale nazwa jest nieistotna.
Jest rzeczą oczywistą, że system ten w Polsce byłby całkowicie nie do
wprowadzenia i można by go utrzymać tylko w drodze dyktatury.
To na szczęście czysta abstrakcja.

Już zrozumiałeś ?

Data: 2011-01-30 22:22:45
Autor: skippy
Demokracja to najlepszy z systemów
To na szczęście czysta abstrakcja.

Już zrozumiałeś ?

tak, juz mam pewność po co piszesz

Data: 2011-01-31 08:08:33
Autor: Endriu
Demokracja to najlepszy z systemów
Czy tak jak w demokracji czyli bez strzelania do ludzi i poprzez możliwe do
osiągnięcia społeczne kompromisy

A możesz zdefiniowac te "społeczne kompromisy ?. Czy chodzi ci o
grupowo/zawodowe prawa poszczególnych "kast/zorganizowanych gangów" do
obdzierania z skóry innych mniej zorganizowanych grup społecznych przy
uprawomocnionych przepisów do użycia siły i przymusu bezpośredniego ?.

Uważasz że istnieje coś takiego jak "umowa społeczna" i "społeczny
kompromis" ?. Zaryzykujesz eksperyment i jednostronnie wypowiadając "umowy
społeczne" pozbawisz  np. Policjantów i Wojskowych pensji ?.

Legendy życie po życiu

"[...] To był zresztą, nawiasem mówiąc, główny argument Rothbarda przeciwko
teorii umowy społecznej, wymyślonej przez Jana Jakuba Rousseau; zlikwidujmy
przymus płacenia podatków - szydził Rothbard - i zaraz się przekonamy, czy
jest jakaś "umowa społeczna", czy nie. Nikt, jak dotąd, nie zaryzykował tego
eksperymentu, co umacnia nas w podejrzeniach, że ta cała teoria nie jest
warta funta kłaków i tak naprawdę, to nikt w nią nie wierzy, a jeśli wszyscy
o niej gadają, to tylko tak, żeby było ładniej. [...]".

Nie stosuj tutaj propagandy chłopie i nazwij haracz haraczem. I zaprotestuj
wreszcie do kurwy nędzy wobec postawy tych wszystkich kast/gangów których to
przywodcom najwidoczniej od 20 lat poprzewracało się całkowicie w
łepatynach, bo nie są w stanie pojąc tego, że na skutek tej coraz bardziej
agresywnej postawy odnośnie swoich emerytalno/przywilejowych roszczeń
doprowadzają oni do bankructwa systemu, co jest powtóką z historii z 20 50
lat wstecz .....

I zrozum wreszcie człowieku, że jeżeli nie znajdzi się taki polski
Łukaszenka który chyci to całe towarzystwo za ryj, to gotowe jest ono
rzeczywiście doporwadzić do kolapsu systemu cytowanego przez kolegę Sys 29:

"[...] Twierdzenie, że lud jest najlepszym strażnikiem swych praw, to bzdura
niczym nie usprawiedliwiona. Jest on
najgorszym, wręcz żadnym ich strażnikiem. Dlaczego tak się dzieje dlaczego
tłumy potrafią przypominać lemingi gromadnie maszerujące ku swej krzywdzie?
[...]".

Dlatego mówię ci jeszcze raz - gówno jest warta ta twoje demokracja oparta
na braku podstawowej zasady ekonomicznej brzmiącej "nie można wydawać więcej
niż się ma" gdzie każdy próbuje oderwać z tortu kawałek sukna dla siebie nie
patrząc pespektywicznie na skutki swejego postępowania.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-31 08:11:57
Autor: Endriu
[...]

- z tortu - niepotrzebne pardon

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-31 10:42:10
Autor: axel
[...]

Nie pal tyle tego świństwa...bo Ci się cosik podupcyło we łbie....
.....to co proponuje JKM jest..... DOKŁADNIE ODWROTNOŚCIĄ tego co jest w Egipcie, Polszcze itd. ....
......kolego więcej czytać ze zrozumieniem, uczyć się i używać LOGICZNEGO rozumowania !!!!....wiem, wiem ostanimi laty nie było matmy na maturze i stąd....większość młodzieży ma problem z logiką !!!!!

Pozdr.:
pońciohabipiórek

Data: 2011-02-02 20:16:43
Autor: Endriu
Demokracja to najlepszy z systemów
demokratycznej większości i strzela do własnych obywateli.

Demokratycznej woli większości powiadasz....

Sukinsyny nasze i nie nasze

"[...] Eksport jaśminowej rewolucji tunezyjskiej do Egiptu pokazuje, że przygotowania do utworzenia kieszonkowego imperium francuskiego w postaci Unii Śródziemnomorskiej wchodzą w fazę decydującą. [...]

[...]Wybuch jaśminowej rewolucji w Tunezji i próby rozprzestrzenienia jej na Egipt i Jordanię sprawiają wrażenie, że Francja - a być może i inne poważne państwa - musiały przygotować ekipy zupełnie nowych "naszych sukinsynów" i teraz próbują zainstalować ich w poszczególnych krajach Afryki Północnej w ramach realizowania planów imperialnych, zgodnie z dzisiejszą modą maskowanych pozorami spontanu i odlotu "młodych, wykształconych", którzy idealnie się do takich rzeczy nadają. [...]".

Mieszanie w arabskim kotle
http://urbas.blog.onet.pl/Mieszanie-w-arabskim-kotle,2,ID420945585,RS1,n

"[...] Dzień później popiera przewrót w Tunezji. Już 26 stycznia podburza Egipcjan wzywając ich do demonstracji i walcząc o zachowanie sieci łączności internetowej niezbędnej do organizacji zamieszek. Amerykanie za wszelką ceną zapewniają organizatorom demonstracji zapasowe środki łączności (Google i Twitter). [...]"

Google i Twitter omijają egipskie blokady
http://tvp.info/informacje/technologie/google-i-twitter-omijaja-egipskie-blokady/3889631

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Demokracja to najlepszy z systemów