Demokracja według USA

Data: 2014-05-13 06:29:56
Autor: Wiesiaczek
Demokracja według USA
"Stany Zjednoczone nie uznają wyników referendów w obwodach donieckim i ługańskim Ukrainy. Poinformowała o tym przedstawicielka departamentu stanu, Jen Psaki."

Okazuje się, że demokracja też może być relatywna. :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-05-13 04:55:34
Autor: Marek
Demokracja wedug USA
W dniu wtorek, 13 maja 2014 06:29:56 UTC+2 uytkownik Wiesiaczek napisa:
"Stany Zjednoczone nie uznaj wynikw referendw w obwodach donieckim i ugaskim Ukrainy. Poinformowaa o tym przedstawicielka departamentu stanu, Jen Psaki."

Okazuje si, e demokracja te moe by relatywna. :)

Demokracja, tak, jak wolnosc slowa , ma swoje granice.

To jest chyba temat na dyskusje wsrod prawnikow.
Wola ludu stoi w sprzecznosci z prawem panstwa do obrony integralnosci terytorialnej kraju.
Co jest wazniejsze ?

Data: 2014-05-13 14:40:15
Autor: Marek Czaplicki
Demokracja wedug USA
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 13 maja 2014 13:55:

[...]

Chyba Ukraicy powinni zacz od tego co jest zapisane w ich Konstytucji. Myl, e jest w niej zarwno to co pastwo powinno zrobi jak i to jak powinno wyglda. Jeli za nie ma zapisw, powinni powoac Konstytuant http://pl.wikipedia.org/wiki/Konstytuanta. Zarwno reprezentujc wschodni jak i zachodni Ukrain. Na pocztku kadej pastwowoci jest bowiem zarwno nard jak i prawo jakie tego narodu dotyczy.   --
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-13 16:40:04
Autor: mi z okienka
Demokracja wedug USA

Uytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Prawo kaduka - przyjedamy czogiem i przywozimy gotowe karty wyborcze.
Tak byo np. na Krymie, chocia wiekszo tego kraju jest prorosyjska. Absurd?
Ale skd - po prostu sowieciarska tradycja!

Data: 2014-05-13 16:51:07
Autor: Marek Czaplicki
Demokracja wedug USA
 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 13 maja 2014 16:40:

Prawo kaduka - przyjedamy czogiem i przywozimy gotowe karty wyborcze.
Tak byo np. na Krymie, chocia wiekszo tego kraju jest prorosyjska. Absurd?
Ale skd - po prostu sowieciarska tradycja!

Rosjanie wida inaczej nie potrafi. Jest taki kawa. Z kim graniczy Rosja? Z kim chce. :-)

--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-13 17:31:29
Autor: mi z okienka
Demokracja wedug USA

Uytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:lktbgs$h3t$1node2.news.atman.pl...
[...]

Guzik prawda - sowieciarstwo nie chce graniczy z nikim (za duy wydatek na utrzymywanie stranikw). Zwiazek Sowiecki ma kul ziemsk w swoim herbie, eby nie byo dokd ucieka (grawitacja jako stranik naturalny).

Data: 2014-05-13 16:39:03
Autor: mi z okienka
Demokracja wedug USA

Uytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomoci
[...]

-- --

Chyba, e mamy do czynienia z Demokracj Ludow, ktr ostatnio wprowadzili aktywici Donieckiej Republiki Ludowej i ugaskiej Republiki Ludowej. Nie rni sie ona niczym od demokracji, jakiej dowiadczalimy przez p wieku w Polsce Ludowej.

    To jest chyba temat na dyskusje wsrod prawnikow.
Wola ludu stoi w sprzecznosci z prawem panstwa do obrony integralnosci
terytorialnej kraju.
Co jest wazniejsze ?
-- -- -- --
Dziwi ci si, e prbujesz dyskutowa z sowieciarstwem. Ostatnio wycieky im do Internetu poufne dane na temat rzeczywistych wynikw referendum na Krymie.

Data: 2014-05-13 13:45:14
Autor: Marek
Demokracja wedug USA
W dniu wtorek, 13 maja 2014 16:39:03 UTC+2 uytkownik mi z okienka napisa:
> [...]

Dziwi� ci si�, �e pr�bujesz dyskutowa� z sowieciarstwem. Ostatnio wyciek�y im do Internetu poufne dane na temat rzeczywistych wynik�w referendum na Krymie.

To jest sytuacja podobna do sytuacji zwiazkow zawodowych w zakladzie pracy.
Zwiazkowcy mysla, ze maja jakies prawo do decydowania o losie zakladu, w ktorym pracuja... Tymczasem, ten zaklad ma swojego wlasciciela, ktory decyduje o wszystkim.

Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do utrzymania integralnosci swojego terytorium.
Zadne tam RAie, czy inni Kosowianie, nie powinni miec prawa na odrywanie czesci terytorium od tego panstwa.

Data: 2014-05-13 14:09:02
Autor: leming.show
Demokracja wedug USA
uytkownik Marek napisa:

Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do utrzymania integralnosci swojego terytorium.

A co sadzisz o Jugosawii, Korei. Gdzie byly spiecia albo wewnatrz, albo napedzane z zewnatrz.

Analogicznie do firm, moze byc odsprzedaz jakiegos dzialu, badz zwykle podzielenie sie firmy wewnatrz, zapoczatkowane dzialaniami wewnetrznymi lub zewnetrznymi.

Data: 2014-05-13 14:27:13
Autor: Marek
Demokracja wedug USA
W dniu wtorek, 13 maja 2014 23:09:02 UTC+2 uytkownik lemin...@gmail.com napisa:
uytkownik Marek napisa:

> [...]

Analogicznie do firm, moze byc odsprzedaz jakiegos dzialu, badz zwykle podzielenie sie firmy wewnatrz, zapoczatkowane dzialaniami wewnetrznymi lub zewnetrznymi.

Jak to, cosadze ?
Sadze, ze zawsze sie jakis komuch wperdoli.
Dlatego trzeba trzymac te zaraze w izolacji.

Data: 2014-05-14 00:08:36
Autor: mi z okienka
Demokracja wedug USA

Uytkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomoci news:bab15078-f263-41f1-9d7a-5b53c4ce5a0bgooglegroups.com...
uytkownik Marek napisa:

Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do utrzymania integralnosci swojego terytorium.

A co sadzisz o Jugosawii, Korei. Gdzie byly spiecia albo wewnatrz, albo napedzane z zewnatrz.

Totalitarne systemy zywia sie konfliktami, wiec zawsze tworza jakies spiecia. Jesli chodzi o komunistyczna Jugoslawie, to rozpadlaby sie duzo wczesniej, gdyby nie grozba interwencji Ukladu Warszawskiego. Podczas rozpadu Zwiazku Sowieckiego jugoslawianscy aktywisci wzieli sie za lby - logiczne?
-- -- -- -- -- -- -- -
Od socjalizmu do kanibalizmu jeden krok
Wiktor Suworow

Data: 2014-05-13 14:23:23
Autor: leming.show
Demokracja wedug USA
uytkownik Marek napisa:

Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do utrzymania integralnosci swojego terytorium.
Zadne tam RAie, czy inni Kosowianie, nie powinni miec prawa na odrywanie czesci terytorium od tego panstwa.

Liczy sie karta przetargowa, bron jadrowa - straszak, technologia, pieniadz itd.

Gdzie szczekanie czy wywiad nie skutkuja, posyla sie inne argumenty. Wojna to najdrozsze rozwiazanie.

Data: 2014-05-13 14:30:37
Autor: Marek
Demokracja wedug USA
W dniu wtorek, 13 maja 2014 23:23:23 UTC+2 uytkownik lemin...@gmail.com napisa:
uytkownik Marek napisa:

> [...]

Gdzie szczekanie czy wywiad nie skutkuja, posyla sie inne argumenty. Wojna to najdrozsze rozwiazanie.

Mowimy o dzialaniach prawnych.
Terroryzm to inna dzialka.

Data: 2014-05-13 23:20:37
Autor: mi z okienka
Demokracja wedug USA

Uytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomoci news:6ed1e96b-4aed-4b29-b5a5-99b815bf84eagooglegroups.com...

Internetu poufne dane na temat rzeczywistych wynik�w referendum na Krymie.

To jest sytuacja podobna do sytuacji zwiazkow zawodowych w zakladzie pracy.
-- -- -- -- -

Nie ma takiej analogii. Pracownicy znajduja sie na terenie zakadu na podstawie umw o prace. Nikt nie umawia sie z GRU, ani nikt ich nie zaprasza na Ukraine w celu przeprowadzania tam referendow.

Zwiazkowcy mysla, ze maja jakies prawo do decydowania o losie zakladu, w ktorym pracuja...

-- -- -- --
Zwiazkowcy i pracownicy maja takie prawa, jakie sa ustalone w kodeksie pracy.

[...]

Nie ma adnej analogii pomiedzy Kosowem a Krymem i Donbasem. Ani Krym ani Donbas nie prowadzil wczesniej wojny z reszta Ukrainy. Wieksze podobienstwo do tej sytuacji mozna znalezc w aneksji Wilenszczyzny przez 'zbuntowane' oddziay gen. Zeligowskiego, utworzeniu tam separatystycznego panstewka Litwy rodkowej, ktre w wyniku referendum przylaczylo sie do Polski.

Data: 2014-05-13 14:26:00
Autor: leming.show
Demokracja wedug USA
 uytkownik mi z okienka napisa:

Zwiazkowcy i pracownicy maja takie prawa, jakie sa ustalone w kodeksie pracy.

W sytuacjach ekstremalnych prawo nie obowiazuje, pzu nie zwroci ci pieniedzy za zniszczony samochod w czasie wojny, przyczytaj umowe.

Data: 2014-05-14 00:14:16
Autor: mi z okienka
Demokracja wedug USA

Uytkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomoci news:b05458a8-7346-4991-b5b9-c3c36f581eabgooglegroups.com...
[...]

Skoro wedug umowy, to znaczy ze zgodnie z prawem.

Data: 2014-05-14 00:34:36
Autor: A. Filip
Demokracja według USA
Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:
[...]
Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do utrzymania
integralnosci swojego terytorium.  Zadne tam RAŚie, czy inni Kosowianie, nie
powinni miec prawa na odrywanie czesci terytorium od tego panstwa.

Czy twoja myśl genialna obejmuje także przypadek ZSRR?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Szczęście czego mi nie dało, tego mi nie będzie brało.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-05-14 18:31:42
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

....albo dzisiejszej Rosji, która najprawdopodobniej podzieli los ZSRR.

Data: 2014-05-14 00:47:19
Autor: andal
Demokracja wedug USA
On Tue, 13 May 2014 13:45:14 -0700, Marek wrote:

Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do utrzymania
integralnosci swojego terytorium. Zadne tam RAŚie, czy inni Kosowianie,
nie powinni miec prawa na odrywanie czesci terytorium od tego panstwa.

kiedy powstalo panswo ukrainskie ?

Data: 2014-05-14 04:31:17
Autor: stevep
Demokracja wedug USA
W dniu .05.2014 o 02:47 andal <andal@andal.com> pisze:

[...]

A co to ma do rzeczy, to te co dopiero powstao musi odby karencje, eby  naby prawa wolnego pastwa?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-15 02:12:01
Autor: andal
Demokracja wedug USA
On Wed, 14 May 2014 04:31:17 +0200, stevep wrote:

W dniu .05.2014 o 02:47 andal <andal@andal.com> pisze:

On Tue, 13 May 2014 13:45:14 -0700, Marek wrote:

Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do
utrzymania integralnosci swojego terytorium. Zadne tam RAŚie, czy inni
Kosowianie,
nie powinni miec prawa na odrywanie czesci terytorium od tego panstwa.

kiedy powstalo panswo ukrainskie ?

A co to ma do rzeczy, to te co dopiero powstało musi odbyć karencje,
żeby nabyć prawa wolnego państwa?

tyle ze sztuczne twory nie isnieja zbyt dlugo

Data: 2014-05-13 07:05:30
Autor: A. Filip
Demokracja według USA
Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:
[...]

A zacytujesz jakie podał uzasadnienie lub dobijesz go stwierdzeniem że
uzasadnienia nie podał?

Bo ja ochoczo doniosę że jak w Sisi Egipcie nad morzem krwawym było referendum
z wynikami podobnymi jak dla Krymu i Wschodniej Ukrainy to nie zauważyłem żeby
USA broniły demokracji.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Egipt-98-proc-glosujacych-w-referendum-poparlo-nowa-konstytucje-3040738.html
Żródło: PAP Świat
Przytłaczająca większość Egipcjan - 98,1 proc. - poparła nową konstytucję,
która była przedmiotem dwudniowego referendum, jednak frekwencja wyniosła tylko
niespełna 39 proc. - podały w sobotę władze Egiptu

P.S. Polski wymysł dwudniowych referendów podbił Sisi Egipt.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Wszystkich diabeł kusi, lecz leń kusi diabła.  (Przysłowie tureckie)

Data: 2014-05-13 16:36:33
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

[...]

A skąd ty wiesz mądralo, jakie były wyniki 'referendów' na Krymie i Wschodniej Ukrainie? Może jeszcze doniesiesz o wynikach 'wyborów', jakie się tam odbywały w czasach radzieckich? Gówno wiesz, a mędrkujesz jak chłopek roztropek..

Data: 2014-05-13 13:48:07
Autor: Lord Donald
Demokracja według USA
A Doniecki i Ługański to jakiś stan w USA że oni mogą coś uznawać?
Referendum jest jedynie sprawą obywateli tych regionów, w końcu zrobią co chcą i g... USA i UE do tego. Mieszkańcy tych regionów przeprowadzili referendum wiedzą na czym stoją i czego chcą i pozostaje im jedynie pogonić banderowskich terrorystów z Kijowa. Ostatecznie będzie tak, że USA sprzeda broń banderowskim terrorystom wspomagając okupację obwodów donieckich i ługańskich, zapewne za polskie rezerwy finansowe, a ruscy sprzedadzą broń powstańcom w tych obwodach, i rozpocznie się krwawa jatka, tak zwana wojna domowa, oczywiście dzięki naszym rusofobom, nam dopieprzą w przyszłą zimę ceny paliw i gazu, mamy pewną krwawą jatkę i u nas, ludzie podobnie jak zwierzęta bez walki zagłodzić się nie dadzą, a rusofoby po tym jak narobili smrodu zwiną kramiki i wypierdolą na uchodźstwo jak to zawsze w Polsce bywało.

Data: 2014-05-13 16:35:41
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jaka demokracja?  Tam nie było żadnych referendów!

Data: 2014-05-13 17:12:10
Autor: Budzik
Demokracja wedug USA
Uytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@costam.pl ...

"Stany Zjednoczone nie uznaj wynikw referendw w obwodach donieckim i ugaskim Ukrainy. Poinformowaa o tym przedstawicielka departamentu stanu, Jen Psaki."

Okazuje si, e demokracja te moe by relatywna. :)

To ta demokracja co ludzie woa przed referendum wypenione karty do gosowania w bagazniku?

Swoja droga czy moge zrobic takie referendum w stosunku do wasnej dziaki i wyodrbni j z Panstwa na terenie ktrej lezy?

Data: 2014-05-13 22:53:00
Autor: mi z okienka
Demokracja Ludowa

Uytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomoci news:XnsA32CC2DE55A8budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Po co robi baagan na wasnej dziace?
Proponuj uda sie z kaachem do posesji ssiadw i przeprowadzi tam 'demokratyczne' wybory nowego waciciela domu. Opornych rozstrzela jako wamywaczy i zaja si wychowaniem ich dzieci - po dziesiciu latach wypr si 'tych bandytw'.

Data: 2014-05-14 07:28:29
Autor: Wiesiaczek
Demokracja według USA
W dniu 13.05.2014 19:12, Budzik pisze:
[...]

To ta demokracja co ludzie woża przed referendum wypłenione karty do
głosowania w bagazniku?

A co? Mieli nosić na plecach?

Swoja droga czy moge zrobic takie referendum w stosunku do własnej działki
i wyodrębnić ją z Panstwa na terenie której lezy?

Możesz.
Tylko jak sąsiad wypowie Ci wojnę, bo mu zasmrodziłeś grillem podwórko, to on może mieć dwie działki a Ty zostać bezdomnym :)

Data: 2014-05-14 10:32:12
Autor: Budzik
Demokracja wedug USA
Uytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@costam.pl ...

To ta demokracja co ludzie woa przed referendum wypenione karty do
gosowania w bagazniku?

A co? Mieli nosi na plecach?

ROTFL
Wypenione przed referendum to powinni nosi tylko w swojej wyobrani...

Swoja droga czy moge zrobic takie referendum w stosunku do wasnej
dziaki i wyodrbni j z Panstwa na terenie ktrej lezy?

Moesz.
Tylko jak ssiad wypowie Ci wojn, bo mu zasmrodzie grillem
podwrko, to on moe mie dwie dziaki a Ty zosta bezdomnym :)

To chyba wczesniej ssiad musiaby tez wystpi ze swojego Panstwa.

ale dzika nie jest w granicach Rosji wiec jestem spokojny.

Data: 2014-05-14 12:38:37
Autor: A. Filip
Demokracja według USA
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Wypełnione przed referendum to powinni nosić tylko w swojej wyobraźni...
[...]

A masz _pewność_ że to nie była Ukraińska prowokacja?

Bo na tle do czego ukraińskie "służby" dopuściły (spierdoliły) ten sukces
zaiste wygląda "interesująco".

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Ubogi jak mysz kościelna.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-05-14 11:21:00
Autor: Budzik
Demokracja wedug USA
Uytkownik A. Filip anfi@xl.wp.pl ...

[...]

A masz _pewno_ e to nie bya Ukraiska prowokacja?

Bo na tle do czego ukraiskie "suby" dopuciy (spierdoliy) ten sukces
zaiste wyglda "interesujco".

Zwaszcza to nagranie...

Data: 2014-05-14 18:54:05
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:2u2d3viyife5e3.huge.strangled.net...
[...]

Być może... Ukraińskie władze boją sie Majdanu, więc być może tylko udają, że walczą o sowieciarski Donbas. Ale dalej ich nie przepuszczą - możesz być pewien.

Data: 2014-05-15 07:24:20
Autor: A. Filip
Demokracja według USA
miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
[...]

Jestem pewien że 1939 sanacyjna hunta (wojskowa) mówiła (w propagandzie) że jej
Niemcy niestraszne.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Dotąd dzban wodę nosi, dopóki się ucho nie urwie.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-05-15 19:54:41
Autor: A. Filip
Demokracja według USA
[...]

Bo doszła do władzy dzięki wojskowemu zamachowi stanu z Maja 1926 [1].
Takiego "grzechu pierworodnego" ja nie zamierzam ignorować jak demokracja ma
być w Polsce "nie śmiechu warta".

Jak uważasz że _wtedy_ nie było się zupełnie czego czepnąć to dla mnie
przy okazji wybielasz Stan Wojenny Jaruzelskiego nawet jeśli nie chcesz.

[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Zamach_majowy

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Zwierzę upolowane strzałą jest martwe w momencie trafienia, tylko jeszcze o tym

Data: 2014-05-15 21:07:51
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:yddjgufulfe5f4.huge.strangled.net...
[...]

Struktury wojska były wtedy po stronie rządu. Piłsudski nie pełnił wóczas żadnych funkcji, więc trudno jego zamach nazwać sensu stricte wojskowym. Tym bardziej, że po jego stronie biło sie sporo uzbrojonych cywilów przeciw regularnej armii.

Takiego "grzechu pierworodnego" ja nie zamierzam ignorować jak demokracja ma

Demokracja nie jest wartością samą w sobie.

być w Polsce "nie śmiechu warta".

Jak uważasz że _wtedy_ nie było się zupełnie czego czepnąć to dla mnie
przy okazji wybielasz Stan Wojenny Jaruzelskiego

W zamachu majowym w biały dzień walczyli przeciw sobie uzbrojeni ludzie. Stan wojenny był nocną łapanką przeciw śpiącym cywilom. Takie łapanki robiono w trakcie stalinowskich czystek w ZSRS i nie widzę podstaw, żeby tego rodzaju zbrodnie wybielać.

Data: 2014-05-16 03:54:12
Autor: stevep
Demokracja wedug USA
W dniu .05.2014 o 19:54 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> pisze:

mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
Uytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa w wiadomoci
[...]

By moe... Ukraiskie wadze boj sie Majdanu, wic by moe tylko
udaj, e walcz o sowieciarski Donbas. Ale dalej ich nie przepuszcz
- moesz by pewien.

Jestem pewien e 1939 sanacyjna hunta (wojskowa) mwia (w  propagandzie) e jej
Niemcy niestraszne.

Dlaczego hunta?

Bo dosza do wadzy dziki wojskowemu zamachowi stanu z Maja 1926 [1].
Takiego "grzechu pierworodnego" ja nie zamierzam ignorowa jak  demokracja ma
by w Polsce "nie miechu warta".

Jak uwaasz e _wtedy_ nie byo si zupenie czego czepn to dla mnie
przy okazji wybielasz Stan Wojenny Jaruzelskiego nawet jeli nie chcesz.

[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Zamach_majowy

A nie dziki rebelii Piasta Koodzieja?  '<

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-16 23:00:54
Autor: mi z okienka
Demokracja wedug USA

Uytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomoci news:op.xfxjkmr050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

W zamachu majowym w biay dzie walczyli przeciw sobie uzbrojeni ludzie. Stan wojenny by nocn apank na picych cywilw. Podobne apanki robiono podczas stalinowskich czystek w sowietach i nie widz podstaw, eby tego rodzaju zbrodnie wybiela.

Data: 2014-05-17 08:19:04
Autor: A. Filip
Demokracja według USA
miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w
wiadomości
[...]

ludzie. Stan wojenny był nocną łapanką na śpiących cywilów. Podobne
łapanki robiono podczas stalinowskich czystek w sowietach i nie widzę
podstaw, żeby tego rodzaju zbrodnie wybielać.

Ja nie wybielam ani stanu wojennego. Ja nie wybielam wojskowego zamachowca
stanu Piłsudskiego i jego pogrobowców jak to propaganda RP3 (przemilczeniami)
z upodobaniem robi.

Jak Piłsudski zamachem stanu ustawił siebie a potem swoich porgrobowców u żłoba
władzy w 1939 to on sam odpowiada za 1939.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Trzy razy zysk, trzy razy strata.  (Przysłowie abisyńskie)

Data: 2014-05-17 21:53:34
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

[...]

To nie wprowadzaj tego tematu w kontekscie zamachu majowego - Tych dwóch rzeczy
nie da się ze soba porównywać.

[...]

Gdyby chciał, mógłby się ustawić już w roku 1920, ale po tym zwycięstwie odsunął
się od polityki. Z jego pamiętników wynika, że w ogóle nie uważał się za
polityka, lecz za żołnierza. W roku 26 polska polityka sięgnęła dna, natomiast
sytuacja na granicach zaczęła się zaostrzać. W roku 1924 sowieci zajęli
Mongolię. Nie jest powiedziane co by było, gdyby Piłsudski tego zamachu nie
zrobił. Są tylko okoliczności łagodzące.

władzy w 1939 to on sam odpowiada za 1939.

Odpowiada za autorytarne rządy Sanacji. Ale wojny '39 nie był w stanie wygrać
nikt. Można jej było uniknąć ulegając Hitlerowi lub Stalinowi - pytanie: Na jak
długo i jakim kosztem?

Data: 2014-05-14 04:28:06
Autor: stevep
Demokracja wedug USA
W dniu .05.2014 o 06:29 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

"Stany Zjednoczone nie uznaj wynikw referendw w obwodach donieckim i  ugaskim Ukrainy. Poinformowaa o tym przedstawicielka departamentu  stanu, Jen Psaki."

Okazuje si, e demokracja te moe by relatywna. :)

A te referenda maj a co wsplnego z demokracj?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-14 10:10:45
Autor: A. Filip
Demokracja według USA
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
[...]

A te referenda maj a coś wspólnego z demokracją?

<ironia> Z takim antyamerykańskim wynikiem? Przenigdy! </ironia>

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Głupiego zwieść to fraszka, mądrego to sztuka.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-05-14 19:05:30
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:i43k3z9yvfe5e3.huge.strangled.net...
[...]

Nie chodzi o wynik, chodzi o sposob przeprowadzania. Nie było żadnej kontroli, obserwatorów OBWE wyaresztowali, dziennikarzy leja po pysku (nawet rosyjskich). W Kijowie przynajmniej zrobiono jawny zamach na demokrację i to zawsze jest lepsze od demokracji ludowej (jak sama nazwa tych 'republik' wskazuje).

Data: 2014-05-15 07:27:15
Autor: A. Filip
Demokracja według USA
[...]

Czyli Rosja powinna się wzorować na USA w Iraku i Afganistanie? Najpierw zająć a referenda/wybory przeprowadzać potem?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Jeżeli siałeś kolce, nie będziesz zbierał róż.  (Przysłowie angielskie)

Data: 2014-05-15 18:54:12
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:4qxzrtk2ffe5f4.huge.strangled.net...
[...]

Rosja powinna się pozbyć KGB i całego Związku Sowieckiego. Wtedy Rosja wróci na Ukrainę jako poważny inwestor, a nie jako bandyta, który sponsoruje podobnych sobie bandytów. Jeśli Rosja tego nie zrobi, skończy gorzej niz ZSRR.

Najpierw zająć a referenda/wybory przeprowadzać potem?

Tak właśnie zrobili na Krymie - wkrótce zaczną się tym dławić...

Data: 2014-05-15 02:30:16
Autor: stevep
Demokracja wedug USA
W dniu .05.2014 o 10:10 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> pisze:

[...]

<ironia> Z takim antyamerykaskim wynikiem? Przenigdy! </ironia>

To bajdurzenie nie ironia.

--
stevep
-- -- -