Demokracja według USA

Data: 2014-05-13 04:55:34
Autor: Marek
Demokracja według USA
W dniu wtorek, 13 maja 2014 06:29:56 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
"Stany Zjednoczone nie uznają wyników referendów w obwodach donieckim i ługańskim Ukrainy. Poinformowała o tym przedstawicielka departamentu stanu, Jen Psaki."

Okazuje się, że demokracja też może być relatywna. :)

Demokracja, tak, jak wolnosc slowa , ma swoje granice.

To jest chyba temat na dyskusje wsrod prawnikow.
Wola ludu stoi w sprzecznosci z prawem panstwa do obrony integralnosci terytorialnej kraju.
Co jest wazniejsze ?

Data: 2014-05-13 14:40:15
Autor: Marek Czaplicki
Demokracja według USA
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 13 maja 2014 13:55:

[...]

Chyba Ukraińcy powinni zacząć od tego co jest zapisane w ich Konstytucji. Myślę, że jest w niej zarówno to co państwo powinno zrobić jak i to jak powinno wyglądać. Jeśli zaś nie ma zapisów, powinni powołac Konstytuantę http://pl.wikipedia.org/wiki/Konstytuanta. Zarówno reprezentującą wschodnią jak i zachodnią Ukrainę. Na początku każdej państwowości jest bowiem zarówno naród jak i prawo jakie tego narodu dotyczy.   --
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-13 16:40:04
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Prawo kaduka - przyjeżdżamy czołgiem i przywozimy gotowe karty wyborcze.
Tak było np. na Krymie, chociaż wiekszość tego kraju jest prorosyjska. Absurd?
Ależ skąd - po prostu sowieciarska tradycja!

Data: 2014-05-13 16:51:07
Autor: Marek Czaplicki
Demokracja według USA
 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 13 maja 2014 16:40:

Prawo kaduka - przyjeżdżamy czołgiem i przywozimy gotowe karty wyborcze.
Tak było np. na Krymie, chociaż wiekszość tego kraju jest prorosyjska. Absurd?
Ależ skąd - po prostu sowieciarska tradycja!

Rosjanie widać inaczej nie potrafią. Jest taki kawał. Z kim graniczy Rosja? Z kim chce. :-)

--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-13 17:31:29
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lktbgs$h3t$1node2.news.atman.pl...
[...]

Guzik prawda - sowieciarstwo nie chce graniczyć z nikim (za duży wydatek na utrzymywanie strażników). Zwiazek Sowiecki ma kulę ziemską w swoim herbie, żeby nie było dokąd uciekać (grawitacja jako strażnik naturalny).

Data: 2014-05-13 16:39:03
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- --

Chyba, że mamy do czynienia z Demokracją Ludową, którą ostatnio wprowadzili aktywiści Donieckiej Republiki Ludowej i Ługańskiej Republiki Ludowej. Nie różni sie ona niczym od demokracji, jakiej doświadczaliśmy przez pół wieku w Polsce Ludowej.

    To jest chyba temat na dyskusje wsrod prawnikow.
Wola ludu stoi w sprzecznosci z prawem panstwa do obrony integralnosci
terytorialnej kraju.
Co jest wazniejsze ?
-- -- -- --
Dziwię ci się, że próbujesz dyskutować z sowieciarstwem. Ostatnio wyciekły im do Internetu poufne dane na temat rzeczywistych wyników referendum na Krymie.

Data: 2014-05-13 13:45:14
Autor: Marek
Demokracja według USA
W dniu wtorek, 13 maja 2014 16:39:03 UTC+2 użytkownik miś z okienka napisał:
U�ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci

W dniu wtorek, 13 maja 2014 06:29:56 UTC+2 u�ytkownik Wiesiaczek napisa�:

> "Stany Zjednoczone nie uznaj� wynik�w referend�w w obwodach donieckim i

> �uga�skim Ukrainy. Poinformowa�a o tym przedstawicielka departamentu

> stanu, Jen Psaki."

> Okazuje si�, �e demokracja te� mo�e by� relatywna. :)

Demokracja, tak, jak wolnosc slowa , ma swoje granice.

-- --

Chyba, �e mamy do czynienia z Demokracj� Ludow�, kt�r� ostatnio wprowadzili aktywi�ci Donieckiej Republiki Ludowej i �uga�skiej Republiki Ludowej. Nie r�ni sie ona niczym od demokracji, jakiej do�wiadczali�my przez p� wieku w Polsce Ludowej.

[...]

Dziwi� ci si�, �e pr�bujesz dyskutowa� z sowieciarstwem. Ostatnio wyciek�y im do Internetu poufne dane na temat rzeczywistych wynik�w referendum na Krymie.

To jest sytuacja podobna do sytuacji zwiazkow zawodowych w zakladzie pracy.
Zwiazkowcy mysla, ze maja jakies prawo do decydowania o losie zakladu, w ktorym pracuja... Tymczasem, ten zaklad ma swojego wlasciciela, ktory decyduje o wszystkim.

Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do utrzymania integralnosci swojego terytorium.
Zadne tam RAŚie, czy inni Kosowianie, nie powinni miec prawa na odrywanie czesci terytorium od tego panstwa.

Data: 2014-05-13 14:09:02
Autor: leming.show
Demokracja według USA
użytkownik Marek napisał:

Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do utrzymania integralnosci swojego terytorium.

A co sadzisz o Jugosławii, Korei. Gdzie byly spiecia albo wewnatrz, albo napedzane z zewnatrz.

Analogicznie do firm, moze byc odsprzedaz jakiegos dzialu, badz zwykle podzielenie sie firmy wewnatrz, zapoczatkowane dzialaniami wewnetrznymi lub zewnetrznymi.

Data: 2014-05-13 14:27:13
Autor: Marek
Demokracja według USA
W dniu wtorek, 13 maja 2014 23:09:02 UTC+2 użytkownik lemin...@gmail.com napisał:
użytkownik Marek napisał:

> [...]

Analogicznie do firm, moze byc odsprzedaz jakiegos dzialu, badz zwykle podzielenie sie firmy wewnatrz, zapoczatkowane dzialaniami wewnetrznymi lub zewnetrznymi.

Jak to, cosadze ?
Sadze, ze zawsze sie jakis komuch wperdoli.
Dlatego trzeba trzymac te zaraze w izolacji.

Data: 2014-05-14 00:08:36
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:bab15078-f263-41f1-9d7a-5b53c4ce5a0bgooglegroups.com...
użytkownik Marek napisał:

Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do utrzymania integralnosci swojego terytorium.

A co sadzisz o Jugosławii, Korei. Gdzie byly spiecia albo wewnatrz, albo napedzane z zewnatrz.

Totalitarne systemy zywia sie konfliktami, wiec zawsze tworza jakies spiecia. Jesli chodzi o komunistyczna Jugoslawie, to rozpadlaby sie duzo wczesniej, gdyby nie grozba interwencji Ukladu Warszawskiego. Podczas rozpadu Zwiazku Sowieckiego jugoslawianscy aktywisci wzieli sie za lby - logiczne?
-- -- -- -- -- -- -- -
Od socjalizmu do kanibalizmu jeden krok
Wiktor Suworow

Data: 2014-05-13 14:23:23
Autor: leming.show
Demokracja według USA
użytkownik Marek napisał:

Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do utrzymania integralnosci swojego terytorium.
Zadne tam RAŚie, czy inni Kosowianie, nie powinni miec prawa na odrywanie czesci terytorium od tego panstwa.

Liczy sie karta przetargowa, bron jadrowa - straszak, technologia, pieniadz itd.

Gdzie szczekanie czy wywiad nie skutkuja, posyla sie inne argumenty. Wojna to najdrozsze rozwiazanie.

Data: 2014-05-13 14:30:37
Autor: Marek
Demokracja według USA
W dniu wtorek, 13 maja 2014 23:23:23 UTC+2 użytkownik lemin...@gmail.com napisał:
użytkownik Marek napisał:

> [...]

Gdzie szczekanie czy wywiad nie skutkuja, posyla sie inne argumenty. Wojna to najdrozsze rozwiazanie.

Mowimy o dzialaniach prawnych.
Terroryzm to inna dzialka.

Data: 2014-05-13 23:20:37
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:6ed1e96b-4aed-4b29-b5a5-99b815bf84eagooglegroups.com...

Internetu poufne dane na temat rzeczywistych wynik�w referendum na Krymie.

To jest sytuacja podobna do sytuacji zwiazkow zawodowych w zakladzie pracy.
-- -- -- -- -

Nie ma takiej analogii. Pracownicy znajduja sie na terenie zakładu na podstawie umów o prace. Nikt nie umawiał sie z GRU, ani nikt ich nie zapraszał na Ukraine w celu przeprowadzania tam referendow.

Zwiazkowcy mysla, ze maja jakies prawo do decydowania o losie zakladu, w ktorym pracuja...

-- -- -- --
Zwiazkowcy i pracownicy maja takie prawa, jakie sa ustalone w kodeksie pracy.

[...]

Nie ma żadnej analogii pomiedzy Kosowem a Krymem i Donbasem. Ani Krym ani Donbas nie prowadzil wczesniej wojny z reszta Ukrainy. Wieksze podobienstwo do tej sytuacji mozna znalezc w aneksji Wilenszczyzny przez 'zbuntowane' oddziały gen. Zeligowskiego, utworzeniu tam separatystycznego panstewka Litwy Środkowej, które w wyniku referendum przylaczylo sie do Polski.

Data: 2014-05-13 14:26:00
Autor: leming.show
Demokracja według USA
 użytkownik miś z okienka napisał:

Zwiazkowcy i pracownicy maja takie prawa, jakie sa ustalone w kodeksie pracy.

W sytuacjach ekstremalnych prawo nie obowiazuje, pzu nie zwroci ci pieniedzy za zniszczony samochod w czasie wojny, przyczytaj umowe.

Data: 2014-05-14 00:14:16
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:b05458a8-7346-4991-b5b9-c3c36f581eabgooglegroups.com...
[...]

Skoro według umowy, to znaczy ze zgodnie z prawem.

Data: 2014-05-14 00:34:36
Autor: A. Filip
Demokracja według USA
Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:
[...]
Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do utrzymania
integralnosci swojego terytorium.  Zadne tam RAŚie, czy inni Kosowianie, nie
powinni miec prawa na odrywanie czesci terytorium od tego panstwa.

Czy twoja myśl genialna obejmuje także przypadek ZSRR?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Szczęście czego mi nie dało, tego mi nie będzie brało.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-05-14 18:31:42
Autor: miś z okienka
Demokracja według USA

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

....albo dzisiejszej Rosji, ktĂłra najprawdopodobniej podzieli los ZSRR.

Data: 2014-05-14 00:47:19
Autor: andal
Demokracja według USA
On Tue, 13 May 2014 13:45:14 -0700, Marek wrote:

Jesli juz powstalo jakies panstwo, to jest ono ZOBOWIAZANE do utrzymania
integralnosci swojego terytorium. Zadne tam RAŚie, czy inni Kosowianie,
nie powinni miec prawa na odrywanie czesci terytorium od tego panstwa.

kiedy powstalo panswo ukrainskie ?

Data: 2014-05-14 04:31:17
Autor: stevep
Demokracja według USA
W dniu .05.2014 o 02:47 andal <andal@andal.com> pisze:

[...]

A co to ma do rzeczy, to te co dopiero powstało musi odbyć karencje, żeby  nabyć prawa wolnego państwa?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-15 02:12:01
Autor: andal
Demokracja według USA
On Wed, 14 May 2014 04:31:17 +0200, stevep wrote:

[...]

tyle ze sztuczne twory nie isnieja zbyt dlugo

Demokracja według USA