Demokracja wg PiS

Data: 2011-08-17 20:01:01
Autor: (HeÂŽSk)
Demokracja wg PiS

http://tiny.pl/h5j34

takiej Polski chcecie?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-17 19:41:03
Autor: jazn
Demokracja wg PiS
Dnia Wed, 17 Aug 2011 20:01:01 +0200, "(HeŽSk)" napisaů(a):

http://tiny.pl/h5j34

takiej Polski chcecie?

Chcemy takiej Polski:
http://tiny.pl/h5pqs

albo takiej:
http://tiny.pl/h5pq6

takiej teý chcemy:
http://tiny.pl/h5pqv

i takiej równieý chcemy:
http://tiny.pl/h5pqz

A wy chcecie takiej Polski?
http://tiny.pl/h5pq3

Data: 2011-08-18 01:11:03
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 02:41, jazn <zaz...@gesia.pl> wrote:
A wy chcecie takiej Polski?http://tiny.pl/h5pq3

Jasne. Ja chcę, żeby w Parlamencie zasiadali ludzie zamożni, a nie
gołodupce co najpierw będą myśleć jak tu się ustawić.
Gołodupiec _zawsze_ będzie bardziej podatny na korupcję niż człowiek z
pełnym kontem w banku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 11:06:59
Autor: jazn
Demokracja wg PiS
Dnia Thu, 18 Aug 2011 01:11:03 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

On 18 Sie, 02:41, jazn <zaz...@gesia.pl> wrote:
A wy chcecie takiej Polski?http://tiny.pl/h5pq3

Jasne. Ja chcę, żeby w Parlamencie zasiadali ludzie zamożni, a nie
gołodupce co najpierw będą myśleć jak tu się ustawić.

Ale brednie. Który z "ludzi" podanych w tym przykładzie
http://tiny.pl/h5pq3 jest zamożny? Myślisz raz na kilka dni?

Gołodupiec _zawsze_ będzie bardziej podatny na korupcję niż człowiek z
pełnym kontem w banku.

Filozof z ciebie, co krok to nowa oryginalna myśl i kolejny pomysł na
zieloną wyspę. Tym razem wykombinowałeś sobie, że gołodupce z PO mają
pełne prawo kraść i bogacić się kosztem podatnika, bo to oznacza, że kiedyś będą zamożni i nie podatni na korupcję. Nie mam pojęcia, czy trzeba się z ciebie śmiać czy załamywać ręce nad głupotą ludzi wrzucających w Polsce swoje głosy do urny wyborczej.

Data: 2011-08-18 11:16:55
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 18:06, jazn <zaz...@gesia.pl> wrote:
> Jasne. Ja chc , eby w Parlamencie zasiadali ludzie zamo ni, a nie
> go odupce co najpierw b d my le jak tu si ustawi .

Ale brednie. Kt ry z "ludzi" podanych w tym przyk adziehttp://tiny.pl/h5pq3jest zamo ny? My lisz raz na kilka dni?

Ty nie myslisz nawet tak czesto. Postaraj sie zrozumiec o czym
napisalem, a jak dalej nic nie bedzie jasniejsze, to popros kogos
doroslego zeby ci wytlumaczyl.

> Go odupiec _zawsze_ b dzie bardziej podatny na korupcj ni cz owiek z
> pe nym kontem w banku.

Filozof z ciebie, co krok to nowa oryginalna my l i kolejny pomys na
zielon wysp . Tym razem wykombinowa e sobie, e go odupce z PO maj
pe ne prawo kra i bogaci si kosztem podatnika, bo to oznacza, e
kiedy b d zamo ni i nie podatni na korupcj .

Nie - to juz tylko twoja nadinterpretacja. To o czym ja napisalem
oznacza tylko tyle, ze czlowieka biednego latwiej jest przekupic niz
bogatego. A teraz jako prace na dlugie zimowe wieczory sprobuj
zastanowic sie dlaczego tak moze byc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 16:06:40
Autor: jazn
Demokracja wg PiS
Dnia Thu, 18 Aug 2011 11:16:55 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

[...]

Potrafisz pisać nic nie znaczące bzdury i frazesy, ale coś takiego
zatrzymaj dla głupszych od siebie. Przepychanki tego rodzaju mnie
nie interesują i jeżeli nie masz nic konkretnego do powiedzenia, to
nie zawracaj dupy.

Data: 2011-08-19 01:20:38
Autor: stevep
Demokracja wg PiS
Dnia 18-08-2011 o 23:06:40 jazn <zazolc@gesia.pl> napisał(a):

[...]

Ale to ty jesteś ten najgłupszy.

--
stevep

Data: 2011-08-18 20:20:58
Autor: u2
Demokracja wg PiS
W dniu 2011-08-18 20:16, Leszczur pisze:
[...]

Masz praktyke w przekupywaniu, a moze posiadasz dane statystyczne na
temat korupcji ?

To takie male zadanie dla ciebie przed wyborami :)

Data: 2011-08-18 11:32:49
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 20:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> zastanowic sie dlaczego tak moze byc.

Masz praktyke w przekupywaniu, a moze posiadasz dane statystyczne na

Naturalnie.

To takie male zadanie dla ciebie przed wyborami :)

To żadne wyzwanie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 20:57:55
Autor: u2
Demokracja wg PiS
W dniu 2011-08-18 20:32, Leszczur pisze:
Masz praktyke w przekupywaniu, a moze posiadasz dane statystyczne na
temat korupcji ?
Naturalnie.

Praktykę ?

Data: 2011-08-19 00:43:28
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 20:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Naturalnie.

Praktykę ?

Jasne. Przekupiłem kiedyś bratanka, żeby wziął na siebie winę za
stłuczenie wazonu w domu babci. To chyba pasuje, nie?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 16:24:11
Autor: obserwator
Demokracja wg PiS

Dnia Thu, 18 Aug 2011 01:11:03 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

Gołodupiec _zawsze_ będzie bardziej podatny na korupcję niż człowiek z
pełnym kontem w banku.

A Krauze, Stoklosa czy Gudziowaty to golodupce? Jesli ktos jest zlodziejem i oszustem, to zawsze bedzie mu malo.

Tacy w panstwach zachodnich tez sa. Nie ma panstw idealnych. Ale w tych
panstwach sa opracowane zabezpieczenia systemowe ktore wycinaja takie
nowotwory skutecznie.

Jankesi np. wsadzaja takich artystow do paki, na 50 lub nawet...100 lat:)

Data: 2011-08-18 11:20:12
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 18:24, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
> [...]
> pełnym kontem w banku.

A Krauze, Stoklosa czy Gudziowaty to golodupce?

A napisalem gdziesz, ze ludzie zamozni sa nieprzekupni?
Nie - po prostu latwiej jest kupic biedaka.

Jesli ktos jest zlodziejem i oszustem, to zawsze bedzie mu malo.

Mozliwe. Ale bogactwo nie jest jednoznaczne ze zlodziejstwem i
oszustwem.

Tacy w panstwach zachodnich tez sa. Nie ma panstw idealnych. Ale w tych
panstwach sa opracowane zabezpieczenia systemowe ktore wycinaja takie
nowotwory skutecznie.

Tak? To czemu Murdoch jeszcze nie siedzi?

Jankesi np. wsadzaja takich artystow do paki, na 50 lub nawet...100 lat:)

Bush jeszcze chyba na wolnosci?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 19:49:00
Autor: obserwator
Demokracja wg PiS
wrote:

> [...]

> Jesli ktos jest zlodziejem i oszustem, to zawsze bedzie mu malo.

Mozliwe. Ale bogactwo nie jest jednoznaczne ze zlodziejstwem i

Nie jest o ile czlowiek zdobywa majatek swoja praca i zdolnosciami, a nie
ukladami i korupcja. Pisalem przeciez jak ten mechanizm dziala w Polsce (piaty
post od gory w tym watku).

> [...]
> nowotwory skutecznie.

Tak? To czemu Murdoch jeszcze nie siedzi?

a ukradl cos lub zdefraudowal? Wiesz jak on doszedl do majatku? Sprawdz jego
bigrafie.

> Jankesi np. wsadzaja takich artystow do paki, na 50 lub nawet...100 lat:)

Bush jeszcze chyba na wolnosci?

a za co ma siedziec? Pracowal tak jak Donek czy Komoruski dla obcych panstw?

Data: 2011-08-19 00:41:30
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 21:49, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:

> [...]

ukladami i korupcja. Pisalem przeciez jak ten mechanizm dziala w Polsce (piaty

Ejjj - umiejętne ustawienie się i dobre znajomości też wymagają pracy
i zdolności.
Do tanga trzeba dwojga (albo nawet i więcej).

> Tak? To czemu Murdoch jeszcze nie siedzi?

A ukradl cos lub zdefraudowal? Wiesz jak on doszedl do majatku? Sprawdz jego bigrafie.

Nie chodzi tylko o kradzieże i defraudacje, ale o stanie na bakier z
prawem.

> Bush jeszcze chyba na wolnosci?

a za co ma siedziec? Pracowal tak jak Donek czy Komoruski dla obcych panstw?

A nie??? No chyba, że Arabia Saudyjska stała się 52 stanem ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 16:38:00
Autor: obserwator
Demokracja wg PiS

Wielu cwaniakow oburza sie w Polsce na metody *prowokacji* ktore stosowalo CBA kiedy rzadzil PiS. To sa wlasnie metody stosowane np.w panstwach zachodnich. Korupcje trudno
inaczej wylapac.

Przeciez gdyby tych metod nie stosowaly sluzby na zachodzie, tez biznes
lapokarski by kwitl w najlepsze.

Ludzie sa pazerni i korzystaja z okazji zdobycia lewych pieniedzy.

W panstwach powaznych, jednak zaden lekarz, policjant czy urzednik nie wezmie
od ciebie grosza, bo nigdy nie wie czy nie jestes podstawiony.

Data: 2011-08-17 20:21:21
Autor: Leprechaun
Demokracja wg PiS

Użytkownik ""(He®Sk)"" <full.€.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:nd0o47p6nel8t3i5rr4at1foahf9ce5m0g4ax.com...

http://tiny.pl/h5j34

takiej Polski chcecie?

Taka Polska marzy się prezesowi PiS. Zabrać bogatym, dać biednym!

BomBel

Data: 2011-08-17 21:17:49
Autor: Marek Czaplicki
Demokracja wg PiS
Leprechaun pisze w wiadomości 4e4c06ff$0$3487$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 17 sierpień 2011 20:21:

Użytkownik ""(He?Sk)"" <full.?.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości

http://tiny.pl/h5j34

takiej Polski chcecie?

Taka Polska marzy się prezesowi PiS. Zabrać bogatym, dać biednym!

Ciekawe co z tymi pośrodku? Ani bogaci, ani za bardzo biedni. Widzowie? :)

Data: 2011-08-17 12:37:13
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 17 Sie, 21:17, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Leprechaun pisze w wiadomo ci 4e4c06ff$0$3487$65785...@news.neostrada.pl na
pl.soc.polityka w dniu roda 17 sierpie 2011 20:21:

> U ytkownik ""(He?Sk)"" <full.?.bigbred...@interia.pl> napisa w wiadomo ci

> Taka Polska marzy si prezesowi PiS. Zabra bogatym, da biednym!

Ciekawe co z tymi po rodku? Ani bogaci, ani za bardzo biedni. Widzowie? :)

Im tez zabrac i dac biednym. Tak, zeby biedni stali sie bogaci, zeby
mozna im bylo zabrac i dac biednym, ktorzy kiedys byli bogaci, lub
przecietni, ale im zabrano, wiec zbiednieli.
A najlepsze jest to, ze za kazdym razem i przy kazdym przeplywie
pieniedzy bedzie pobierany podatek. I dziura sie zmniejszy :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 20:34:24
Autor: obserwator
Demokracja wg PiS
[...]

a mozesz udowodnic to co napisales? Mysle, ze nie.
Kapitalizmu nie da sie zbudowac w panstwie, ktore po okresie realnego
socjalizmu i tzw. transformacji ustrojowej, opartej glownie na
niekontrolowanej i wadliwej prywatyzacji, zostalo ograbione przez
uprzywilejowana nomenklature komunistyczna.

Ile razy trzeba to jeszcze przypominac? Po rzekomej transformacji, kiedy
rzucono haslo: pierwszy milion trzeba ukrasc (co bylo haslem kryminogennym),
stopniowo zaraza sie rozplenila i opanowala caly kraj.

Zamiescilem tu przeciez tekst o kapitalizmie. Czytales go przeciez, bo sie pod
nim nawet wypowiedziales.  Teraz znowu piszesz brednie, bo nie znasz pogladow Jaroslaw Kaczynskiego na ten temat.

W Polsce nie zbudowano tzw, klasy sredniej, ktora jest fundamentem dobrobytu w
panstwach zachodnich. W tej chwili istnieje potworne, poglebiajace sie
rozwarstwienie pomiedzy niesamowicie bogatymi (oligarchami), ktorzy wywodza
sie z bylej nomenklatury komunistycznej i sluzb specjalnych, a przecietnymi obywatelami. Ci bogacze doszli do majatkow nie dlatego, ze sa tacy zdolni i pracowici, ale
tylko dlatego, ze mieli uklady i dojscia oraz kase ze zrodel do ktorych dostep
byl wyselekcjonowany przez komunistow.

Skorzystali z okazji ktora im stworzono. Niestety okazja ktora czyni z
czlowieka zlodzieja, niekoniecznie czyni z niego uczciwego pracodawce. Taka okazja przede wszytki DEMORALIZUJE wszystkich, bo jest NIESPRAWIEDLIWA z
punktu widzenia teorii kapitalizmu, ktory jest droga do dobrobytu, alevtylko
wtedy jesli kapital zdobywa sie droga uczciwa.

A tutaj tekst Jaroslawa Kaczynskiego, ktory pozwoli ci sie zapoznac z jego
pogladami na tematy gospodarcze:

http://jaroslawkaczynski.salon24.pl/279679,nowoczesny-patriotyzm-gospodarczy

Data: 2011-08-17 14:01:35
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 17 Sie, 22:34, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisa (a):

> [...]
> A najlepsze jest to, ze za kazdym razem i przy kazdym przeplywie
> pieniedzy bedzie pobierany podatek. I dziura sie zmniejszy :-)

Naturalnie. Daj mi władzę, a ja dam dowody.

 Mysle, ze nie.

Źle myślisz.

[...]

To brednie. Kapitalizm buduje sie wlasnie na grabieniu przez tę czy
inną nomenklaturę. To czy ona jest komunistyczna, czy zielonoświątkowa
- jest bez znaczenia.

Ile razy trzeba to jeszcze przypominac? Po rzekomej transformacji, kiedy
rzucono haslo: pierwszy milion trzeba ukrasc (co bylo haslem kryminogennym),
stopniowo zaraza sie rozplenila i opanowala caly kraj.

Skoro caly kraj jest opanowany, to nie ma problemu - zrownac wszystko
z ziemią i glosić, ze Kononowicz wielkim czlowiekiem jest. Bo wtedy w
końcu juz "nic nie bedzie".

Zamiescilem tu przeciez tekst o kapitalizmie. Czytales go przeciez, bo sie pod
nim nawet wypowiedziales.  Teraz znowu piszesz brednie, bo nie znasz
pogladow Jaroslaw Kaczynskiego na ten temat.

Poglądy to jedno, a realia drugie. Gdy trzeba dopinać budżet (a przy
uprawianiu socjalnego rozdawnictwa jest to trudne) - to trzeba
podniesc podatki. Bezposrednie, lub posrednie. Bo albo musza byc
wplywy do budzetu z podatkow albo z pozyczek. Nie ma inaczej.

W Polsce nie zbudowano tzw, klasy sredniej, ktora jest fundamentem dobrobytu w
panstwach zachodnich.

Takiej klasy nie buduje sie odgornymi ustawami tylko przez cale dekady
i pokolenia pracy. Dekretem mozesz jedynie sterowac praca urzedow
pocztowych a nie zjawiskami socjologicznymi.

[...]

Brednia. Poglebia sie rozwarstwienie miedzy tymi co maja na tyle oleju
w glowie zeby umiec dbac o wlasne interesy, a tymi ktorzy tylko
narzekaja i czekaja az ktos im da. I to jest prawda nie tylko w
Polsce, ale praktycznie w kazdym kraju rozwinietym.

Ci bogacze doszli do majatkow nie dlatego, ze sa tacy zdolni i pracowici, ale
tylko dlatego, ze mieli uklady i dojscia oraz kase ze zrodel do ktorych dostep
byl wyselekcjonowany przez komunistow.

Bez znaczenia. Mieli kase, maja kase i beda ja miec. Ci ktorzy czuja
sie pokrzywdzeni moga sobie narzekac do woli - to też jest bez
znaczenia. Socjalizm wywodzi sie z biedy i fałszywego poczucia ze
jestesmy rowni. I tam wlasnie bedzie po czasu kres.

Skorzystali z okazji ktora im stworzono. Niestety okazja ktora czyni z
czlowieka zlodzieja, niekoniecznie czyni z niego uczciwego pracodawce.

Bez znaczenia. Pracownik ma wybor i nie musi pracowac dla nieuczciwego
pracodawcy.

Taka okazja przede wszytki DEMORALIZUJE wszystkich, bo jest NIESPRAWIEDLIWA z
punktu widzenia teorii kapitalizmu, ktory jest droga do dobrobytu, alevtylko
wtedy jesli kapital zdobywa sie droga uczciwa.

LOL. To sie nie działo, nie dzieje i dziać nie będzie. Po trupach do
celu.

A tutaj tekst Jaroslawa Kaczynskiego, ktory pozwoli ci sie zapoznac z jego
pogladami na tematy gospodarcze:

Nie rozśmieszaj mnie tym propagandowym bełkotem. Poglądy można mieć
dowolne, a realia i tak wymuszają dzialanie wbrew nim.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 19:42:20
Autor: jazn
Demokracja wg PiS

wrote:
[...]

Cztery lata władzy Tuska to za mało? Tutaj masz ściągę, przeczytaj i podaj powody całkowitej klapy na wszystkich frontach:
http://www.lomianki-platforma.pl/dokumenty/program_po.pdf

[...]

Ale brednie. Wystarczy sięgnąć do podręcznika historii i zapoznać się
początkami państwowości Australii, Kanady czy USA.

[...]

Ale brednie. Wystarczy zerknąć do statystyk, aby szybko zrozumieć
zależność pomiędzy zamożnością społeczeństwa, stanem gospodarki
danego państwa i stopniem korupcji. http://www.infographicsinsights.com/2011/05/transparency-international-global.html

[...]

Ale brednie. Gospodarka Chin rozwija się w oparciu o podwyżki podatków
czy pożyczki? Nawet ekonomiczny ignorant, przy odrobinie zdrowego
rozsądku, szybko znajdzie informacje które tłumaczą zależność pomiędzy
wzrostem gospodarczym i wyższymi wpływami z podatków. Zacznij swoją
edukacje od tego artykułu: http://tiny.pl/h5pxq

Data: 2011-08-17 22:58:13
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 02:42, jazn <zaz...@gesia.pl> wrote:

> Naturalnie. Daj mi w�adz�, a ja dam dowody.

Cztery lata w�adzy Tuska to za ma�o?

O co mnie obchodzi 4 lata władzy Tuska? Chcesz dowodow ode mnie to daj
władzę mi, a nie Platformie.

Tutaj masz �ci�g�, przeczytaj
i podaj powody ca�kowitej klapy na wszystkich frontach:http://www..lomianki-platforma.pl/dokumenty/program_po.pdf

Program? Żadna partia nie realizuje swojego "programu". To bajki dla
grzecznych dzieci, albo jak PiS ładnie to ujął: "Ciemny lud to kupi".

> To brednie. Kapitalizm buduje sie wlasnie na grabieniu przez tďż˝ czy
> inn� nomenklatur�. To czy ona jest komunistyczna, czy zielono�wi�tkowa
> - jest bez znaczenia.

Ale brednie. Wystarczy si�gn�� do podr�cznika historii i zapozna� si�
pocz�tkami pa�stwowo�ci Australii, Kanady czy USA..

Aha. To w takim razie daj mi znać gdy bedziemy w Polsce prowadzili
osadnictwo i zaczniemy wywłaszczać Indian, Aborygenów czy Jaćwingów.
Polskie poczatki panstwowosci siegaja nieco dalej niz do 1990 roku. I
nawet historyczny ignorant to powinien rozumiec.

> Skoro caly kraj jest opanowany, to nie ma problemu - zrownac wszystko
> z ziemiďż˝ i glosiďż˝, ze Kononowicz wielkim czlowiekiem jest. Bo wtedy w
> ko�cu juz "nic nie bedzie".

Ale brednie. Wystarczy zerkn�� do statystyk, aby szybko zrozumie�
zale�no�� pomi�dzy zamo�no�ci� spo�ecze�stwa, stanem gospodarki
danego pa�stwa i stopniem korupcji.http://www.infographicsinsights.com/2011/05/transparency-internationa...

Swietnie. Akurat nastawienie do korupcji jest zalezne nie tylko o d
zamoznosci, ale i od wychowania. Poczytaj cokolwiek o psychologii
spolecznej i dopiero sie wypowiadaj.

> [...]
> podniesc podatki. Bezposrednie, lub posrednie. Bo albo musza byc
> wplywy do budzetu z podatkow albo z pozyczek. Nie ma inaczej.

Ale brednie. Gospodarka Chin rozwija si� w oparciu o podwy�ki podatk�w
czy po�yczki?

Daj znac gdy przepchniecie przez Parlament ustawe o zatrudnieniu 6-
latów oraz 90-godzinny tydzien pracy za 300 PLN miesiecznie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 10:55:11
Autor: jazn
Demokracja wg PiS
Dnia Wed, 17 Aug 2011 22:58:13 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

On 18 Sie, 02:42, jazn <zaz...@gesia.pl> wrote:
a mozesz udowodnic to co napisales?

Naturalnie. Daj mi w�adz�, a ja dam dowody.

Cztery lata w�adzy Tuska to za ma�o?

O co mnie obchodzi 4 lata władzy Tuska?

Chociażby to, że wypowiadasz się w trybie przypuszczającym na temat działań PiS, a PO oficjalnie jest tego przeciwieństwem.
Chcesz dowodow ode mnie to daj
władzę mi, a nie Platformie.

Ale brednie. Piszesz jakieś bzdety, a pytany o logiczne wytłumaczenie
tego co spłodziłeś, odpowiadasz jak Kononowicz albo Tusk.

Tutaj masz �ci�g�, przeczytaj
i podaj powody ca�kowitej klapy na wszystkich frontach:http://www.lomianki-platforma.pl/dokumenty/program_po.pdf

Program? Żadna partia nie realizuje swojego "programu".

Podaj mi kilka przykładów z archiwum grupy, w których wyśmiewałeś puste
obietnice PO i kłamstwa Tuska, bo mam wrażenie, że wijesz się tutaj jak
piskorz.

To bajki dla
grzecznych dzieci, albo jak PiS ładnie to ujął: "Ciemny lud to kupi".

To może zajmij się oceną wiarygodności i efektów rządzenia partii która
od czterech lat nieudolnie decyduje od losach Polaków, a nie jej
usprawiedliwianiem i teoretyzowaniem. Nie stać cię na to, aby ocenić PO?

[...]

Ale brednie. Napisałeś swoją własną formułkę w jaki sposób buduje się
kapitalizm, a nie w jaki sposób budowany jest kapitalizm w Polsce.
Rozumiesz różnicę? Co do wywłaszczania, to może zajrzyj do historii ZSRR,
dowiesz się, że według tych twoich śmiesznych bzdecików które płodzisz, tam też budowano kapitalizm.

Polskie poczatki panstwowosci siegaja nieco dalej niz do 1990 roku. I
nawet historyczny ignorant to powinien rozumiec.

Ale brednie. Jaka nomenklatura zwalczała inną nomenklaturę w XVI wieku, aby zbudować w Polsce kapitalizm? Nawet historyczny ignorant, powinien
samodzielnie znaleźć kilka dat opisujących początki rozwoju kapitalizmu w Europie i na świecie. Nie potrafisz tego zrobić i powiązać koniec z
końcem?

[...]

O jakiej psychologii? Społecznej? Ale brednie. Nie rozumiesz tego co
czytasz? Nie zamożność jest czynnikiem wpływającym na "nastawienie do
korupcji", to brak korupcji zwiększa zamożność społeczeństwa i statystyki
to potwierdzają. Poczytaj sobie cokolwiek bo wyraźnie nie wiesz w którym
kościele dzwonią.

[...]

Ale brednie. Nie pasują ci Chiny, za Odrą mamy doskonały przykład działań
rządu które przeczą wszystkiemu co do tej pory udało ci się spłodzić. Kilka przykładów.

Niemcy i ich państwo opiekuńcze:
http://www.akuc.pl/archives/882

2006:

"Niemiecka koalicja rządowa - CDU, CSU i SPD - osiągnęła w czwartek
porozumienie w sprawie obniżenia podatku od zysku spółek akcyjnych.
Obradująca pod przewodnictwem ministra finansów Peera Steinbruecka (SPD)
grupa robocza zaaprobowała projekt reformy podatków. Całkowite obciążenie
podatkowe spółek akcyjnych, wynoszące obecnie 38,9 procent, spadnie od 2008
roku poniżej 30 procent."

2009:

"Bundestag przyjął ustawę redukującą ciężary podatkowe dla obywateli o
kwotę blisko 10 mld euro rocznie, a także wprowadzającą ułatwienia dla
przedsiębiorstw. To największe cięcia podatków od czasu objęcia władzy w
Niemczech przez wielką koalicję CDU/CSU i SPD."

2011:

"Niemiecki rząd poparł w środę deklarację szefów trzech partii rządzących
CDU, CSU i FDP, którzy opowiedzieli się za obniżeniem podatków od 2013
roku.

Zgodnie z popartym przez rząd porozumieniem liderów partii koalicyjnych, od
1 stycznia 2013 roku ograniczone zostaną ciężary dla osób o średnich i
niskich dochodach. Spadną też składki na ubezpieczenie społeczne."

Data: 2011-08-18 11:10:45
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 17:55, jazn <zaz...@gesia.pl> wrote:
>>> Naturalnie. Daj mi w�adz�, a ja dam dowody.

> O co mnie obchodzi 4 lata władzy Tuska?

Chociażby to, że wypowiadasz się w trybie przypuszczającym na temat
działań PiS, a PO oficjalnie jest tego przeciwieństwem.

Obie partie deklaruja prawicowosc. Są oponentami, ale na pewno nie
przeciwieństwem. Chlopie sprawdz fakty nastepnym razem.

> [...]

Podaj mi kilka przykładów z archiwum grupy, w których wyśmiewałeś puste
obietnice PO i kłamstwa Tuska, bo mam wrażenie, że wijesz się tutaj jak

Uzyj google chlopie.
No i fakt nierealizowania programu nijak nie bylby dowodzony przez
moje wysmiewanie sie z PO. Oj z logiką widzę stoisz na bakier.

> [...]

To może zajmij się oceną wiarygodności i efektów rządzenia partii która
od czterech lat nieudolnie decyduje od losach Polaków, a nie jej

Najpierw musze mieć pewnosc ze do wladzy nie dojdzie partia duzo
bardziej niebezpieczna niz ta ktora obecnie rządzi.

Nie stać cię na to, aby ocenić PO?

Stac. Najprosciej jest oceniac w perspektywie rozwiazania
alternatywnego. I nawet jesli nie kocham PO, to predzej oddam glos na
nich niz na PiS.
Ale tak jak juz wielokrotnie mowiono - najlepsza reklame Platformie
robi prezes Kaczynski.

> [...]

Ale brednie. Napisałeś swoją własną formułkę w jaki sposób buduje się
kapitalizm, a nie w jaki sposób budowany jest kapitalizm w Polsce.

Bzdura. Kontrargumentem mialo byc formowanie panstwowosci na terenach
"cywilizowanych" przez ludność napływającą. Rozumiesz różnicę między
brakiem struktur panstwowych i ich tworzeniem, a zamianą jednych na
inne? Rozumiesz zwrot "transformacja ustrojowa"? Widzisz roznice?

Rozumiesz różnicę? Co do wywłaszczania, to może zajrzyj do historii ZSRR,
dowiesz się, że według tych twoich śmiesznych bzdecików które płodzisz,
tam też budowano kapitalizm.

Czytaj chlopcze ze zrozumieniem. Nie zamierzam dyskutowac z twoimi
urojeniami. I albo popelniasz manipulacje, albo nie rozumiesz
podstawowej logiki.
Kazdy kapitalizm budowany jest na grabiezy, ale nie kazda grabiez jest
rownoznaczna z budowaniem kapitalizmu. Wiec przemysl jeszcze raz swoj
przyklad z ZSRR.
Jak sie poduczysz to wroc i pogadamy.

> Swietnie. Akurat nastawienie do korupcji jest zalezne nie tylko o d
> zamoznosci, ale i od wychowania. Poczytaj cokolwiek o psychologii
> spolecznej i dopiero sie wypowiadaj.

O jakiej psychologii? Społecznej?

Tak chłopcze. http://pl.wikipedia.org/wiki/Psychologia_społeczna
Najpierw sie poducz, poczytaj, a dopiero potem siadaj do rozmowy.

[...]

LOL. I tu sie mylisz w chwili w ktorej punktem wyjsciowym jest
spoleczenstwo biedne i skorumpowane. Latwiej wyjsc z biedy niz oduczyc
sie korupcji.
I tak to wlasnie bedzie sie musialo odbyc w Polsce.

> Daj znac gdy przepchniecie przez Parlament ustawe o zatrudnieniu 6-
> latów oraz 90-godzinny tydzien pracy za 300 PLN miesiecznie.

Ale brednie. Nie pasują ci Chiny,

To nie mnie nie pasuja Chiny, tylko ty chlopcze nie masz zielonego
pojecia o czym piszesz. Podajesz przyklady kompletnie nieadekwatne do
swoich arguumentow i nie rozumiesz pojec podstawowych. Z takim
ignorantem naprawde ciezko dyskutowac.

 za Odrą mamy doskonały przykład działań
rządu które przeczą wszystkiemu co do tej pory udało ci się spłodzić.
Kilka przykładów.

Spoko. Licza sie tez skutki takich dzialan. Nie tylko krotkoterminowe,
ale przede wszystkim dlugoterminowe.

[...]

A teraz popatrz jak wygladal dlug publiczny w Niemczech w tym czasie.
Tu masz dokument nawet z obrazkami, zebys nie mial zbyt trudno:
http://www.ecb.int/pub/pdf/scpwps/ecbwp656.pdf
A jesli jestes zbyt leniwy to ci powiem, ze stopien zadluzenia Niemiec
rosnie od 1992 roku. Takie sa wlasnie koszty panstwa opiekunczego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 16:02:24
Autor: jazn
Demokracja wg PiS
Dnia Thu, 18 Aug 2011 11:10:45 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

Obie partie deklaruja prawicowosc. Są oponentami, ale na pewno nie
przeciwieństwem. Chlopie sprawdz fakty nastepnym razem.

Tutaj masz program partii ktĂłra nie jest prawicowa:
http://www.sld.org.pl/program/polityka_spoleczna.htm

....przeczytaj i porĂłwnaj z deklaracjami w expose Tuska.

Program? Ĺťadna partia nie realizuje swojego "programu".

Podaj mi kilka przykładów z archiwum grupy, w których wyśmiewałeś puste
obietnice PO i kłamstwa Tuska, bo mam wrażenie, że wijesz się tutaj jak
piskorz.

Uzyj google chlopie.

Użyłem i całą twoją twórczość można sprowadzić do tego zdania:

"Ale w jednym jestesmy podobni - jak ty nienawidzisz Tuska tak ja
blizniakow."

No i fakt nierealizowania programu nijak nie bylby dowodzony przez
moje wysmiewanie sie z PO. Oj z logiką widzę stoisz na bakier.

Kombinujesz jak koń pod górę, a ja pytam o konkrety. Podaj mi jeden
przykład swojej własnej wyczerpującej, krytycznej oceny polityki gospodarczej PO.

Nie stać cię na to, aby ocenić PO?

Stac. Najprosciej jest oceniac w perspektywie rozwiazania
alternatywnego. I nawet jesli nie kocham PO, to predzej oddam glos na
nich niz na PiS.

Nie interesuje mnie na kogo oddasz głos, wykręcanie kota ogonem również,
ale chętnie przeczytam konkretna ocenę rządów PO, o ile przez ostatnie
cztery lata udało ci się coś takiego spłodzić.

Ale tak jak juz wielokrotnie mowiono - najlepsza reklame Platformie
robi prezes Kaczynski.

Tusk i jego dwór robi reklamę komu? Tobie? Ale brednie, bez odrobiny
zdrowego rozsądku.

Aha. To w takim razie daj mi znać gdy bedziemy w Polsce prowadzili
osadnictwo i zaczniemy wywłaszczać Indian, Aborygenów czy Jaćwingów.

Ale brednie. Napisałeś swoją własną formułkę w jaki sposób buduje się
kapitalizm, a nie w jaki sposĂłb budowany jest kapitalizm w Polsce.

[...]

Naucz się precyzować to co chcesz przekazać, bo masz z  tym spore problemy.
Dla przypomnienia, twoja bełkotliwa teza brzmiała:

[...]

tam teĹź budowano kapitalizm.

Czytaj chlopcze ze zrozumieniem. Nie zamierzam dyskutowac z twoimi
urojeniami. I albo popelniasz manipulacje, albo nie rozumiesz
podstawowej logiki.

Cały czas staram się dowiedzieć, kto ciebie synku logiki uczył, bo braki
widać co kilka zdań.

Tak chłopcze. http://pl.wikipedia.org/wiki/Psychologia_społeczna
Najpierw sie poducz, poczytaj, a dopiero potem siadaj do rozmowy.

Wikipedie możesz sobie czytać na przerwach między lekcjami, a o psychologii
społecznej opowiadać głupszym kolegom, ja pytam o zależności pomiędzy brakiem korupcji w danym kraju, a stopniem rozwoju jego gospodarki. Poszukaj w wikipedii i wróć jak znajdziesz.
[...]

Ale brednie. To ma być kolejny przykład tego logicznego myślenia w twoim
wykonaniu? Podałem przykłady korupcyjnych zachowań ludzi rządzących Polska,
pytałem czy takiej chcecie Polski, a jakiś ignorant podpisujący się
Leszczur odpowiada mi "jasne" i dalej bredzi, Ĺźe chce aby w parlamencie
zasiadali ludzie zamoĹźni.

Latwiej wyjsc z biedy niz oduczyc sie korupcji.

Brednie. Tylko naiwny ignorant może wierzyć w to, że korupcję można
wyeliminować przez oduczanie, a nie odpowiedni system prawny i rząd który tego systemu przestrzega i egzekwuje.
To nie mnie nie pasuja Chiny, tylko ty chlopcze nie masz zielonego
pojecia o czym piszesz.

Pytałem synku, na czym opiera się wzrost gospodarczy Chin, pytałem
czy jest to wynikiem podnoszenia podatków czy pożyczek, a pytałem
ponieważ masz strasznie zawężone pole widzenia i nikłe umiejętności
kojarzenia.

Spoko. Licza sie tez skutki takich dzialan. Nie tylko krotkoterminowe,
ale przede wszystkim dlugoterminowe.

Niemcy, od zakończenia wojny gospodarczo radzą sobie na tyle dobrze, że
każdy kto choć kilka razy miał w rękach gazetę, dobrze wie, że ten kraj
uznawany jest za najsilniejszą gospodarkę Europy. Ilu Niemców emigruje do
Polski w poszukiwaniu pracy?

A teraz popatrz jak wygladal dlug publiczny w Niemczech w tym czasie.
Tu masz dokument nawet z obrazkami, zebys nie mial zbyt trudno:

A teraz, poszukaj mi ile kosztowała Niemców kolonizacja NRD, bo widzę,
że nadal jesteś za słaby aby powiązać ze sobą proste fakty. Weź do ręki
książkę do historii, dowiesz się, że RFN ze swoim systemem socjalnym
istniał również przed 1992.

A jesli jestes zbyt leniwy to ci powiem, ze stopien zadluzenia Niemiec
rosnie od 1992 roku. Takie sa wlasnie koszty panstwa opiekunczego.

Bzdury opowiadasz synek. Norwegia 52012 dol. PKB na osobę, zadłużenie – 47
proc. PKB, Szwecja 38031 dol. na osobę, zadłużenie 40,8 proc. PKB. A teraz
poczytaj sobie jak wygląda system socjalnych w tych krajach.

Data: 2011-08-19 00:38:28
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 23:02, jazn <zaz...@gesia.pl> wrote:
> Obie partie deklaruja prawicowosc. Są oponentami, ale na pewno nie
> przeciwieństwem. Chlopie sprawdz fakty nastepnym razem.

Tutaj masz program partii która nie jest prawicowa:http://www.sld.org.pl/program/polityka_spoleczna.htm

...przeczytaj i porównaj z deklaracjami w expose Tuska.

A czemu nie porównasz z programem PO?
Poza tym mówię o deklaracjach! Fakty są takie, że PiS jest partią
lewicową.

"Ale w jednym jestesmy podobni - jak ty nienawidzisz Tuska tak ja
blizniakow."

Brawo! Wypowiedź sprzed półtora roku! No to pierwszy krok wykonałeś.
Teraz naucz się jeszcze dodawać 2 do 2 i możesz robić karierę w
polityce.

> [...]

Kombinujesz jak koń pod górę, a ja pytam o konkrety. Podaj mi jeden
przykład swojej własnej wyczerpującej, krytycznej oceny polityki

Jeszcze musiałoby mi w najmniejszym stopniu zależeć na przekonaniu cie
o czymkolwiek (naturalnie poza tym, ze nie masz pojecia o czym
piszesz).

Nie interesuje mnie na kogo oddasz głos, wykręcanie kota ogonem również,
ale chętnie przeczytam konkretna ocenę rządów PO, o ile przez ostatnie
cztery lata udało ci się coś takiego spłodzić.

I czego taka krytyka byłaby dowodem? Ze jestem obiektywny wobec PO a
zatem i PiS?

> Ale tak jak juz wielokrotnie mowiono - najlepsza reklame Platformie
> robi prezes Kaczynski.

Tusk i jego dwór robi reklamę komu? Tobie? Ale brednie, bez odrobiny
zdrowego rozsądku.

Widzę, że nie rozumiesz nawet tak prostej ironii.

> [...]

To czy ona jest komunistyczna, czy zielonoświątkowa - jest bez znaczenia."

To, ze nie rozumiesz ironii juz wiemy. Ale powiedz mi jak długo
szukałeś danych na temat grabieży przez nomenklaturę
zielonoświątkową? :-D

> [...]
> podstawowej logiki.

Cały czas staram się dowiedzieć, kto ciebie synku logiki uczył, bo braki

Chłoptasiu wracaj do szkolnej ławy zamiast pętać się tutaj między
starszymi. Uzupełnij (duże) luki w wiedzy i wróć za rok czy dwa.

> Tak chłopcze.http://pl.wikipedia.org/wiki/Psychologia_społeczna
> Najpierw sie poducz, poczytaj, a dopiero potem siadaj do rozmowy.

Wikipedie możesz sobie czytać na przerwach między lekcjami,

Wybacz - chciałem podrzucić ci coś w miarę prostego i przystępnego.
Mimo wszystko okazało się zbyt trudne.

a o psychologii społecznej opowiadać głupszym kolegom, ja pytam o zależności pomiędzy
brakiem korupcji w danym kraju, a stopniem rozwoju jego gospodarki.

A ja piszę, że brak korupcji nie jest kwestią przełączenia wyłącznika
i że w Polsce prędzej wyjdziemy z biedy niż wyplenimy korupcję.
Co z resztą jest oczywiste, bo korpucja jak była 25 lat temu tak jest
teraz, a żyje się jednak nieco lepiej.
Wybacz, ale prościej już ci tego nie mogę wyłuszczyć. Jeżeli dalej nie
kleisz o co chodzi to trudno - bedziesz musiał z tym życ.

> [...]

wykonaniu? Podałem przykłady korupcyjnych zachowań ludzi rządzących Polska,
pytałem czy takiej chcecie Polski, a jakiś ignorant podpisujący się
Leszczur odpowiada mi "jasne" i dalej bredzi, że chce aby w parlamencie
zasiadali ludzie zamożni.

Bo to jest logiczne. Skoro korupcja w krótkim okresie czasu jest na
stałym poziomie, to wole, zeby rządzili ludzie mniej na nią podatni,
czyli zamożni.

> [...]

wyeliminować przez oduczanie, a nie odpowiedni system prawny i rząd
który tego systemu przestrzega i egzekwuje.

LOL. Oduczyc czyli zmienić model zachowania. To określenie nijak nie
wyklucza stworzenia odpowiedniego systemu prawnego. Strzelasz sobie w
stopy.

> [...]

czy jest to wynikiem podnoszenia podatków czy pożyczek, a pytałem
ponieważ masz strasznie zawężone pole widzenia i nikłe umiejętności

No to napisałem ci z czego on wynika i zebys dał mi znać kiedy podobne
mechanizmy bedzie mozna wprowadzić w Europie. Czego jeszcze nie
rozumiesz?

> [...]

każdy kto choć kilka razy miał w rękach gazetę, dobrze wie, że ten kraj
uznawany jest za najsilniejszą gospodarkę Europy. Ilu Niemców emigruje do

I co z tego? Niemcy zadłużają się coraz bardziej. Bez radykalnych
zmian będzie to samo co w Stanach, a potem Irlandii czy Grecji.

> [...]

że nadal jesteś za słaby aby powiązać ze sobą proste fakty.  Weź do ręki
książkę do historii, dowiesz się, że RFN ze swoim systemem socjalnym

Chwila chwila. Czyli w Niemczech widzisz logiczną zależność pomiędzy
inwestycjami publicznymi a wzrostem długu, ale w przypadku
powiększającego się długu w Polsce to jest dobry powód do zmiany
rządów z PO na PiS, bo Platforma zadłuża Polskę???
Widzę, że nie tylko u ciebie krucho z logiką, ale i z konsekwencją.

> [...]

proc. PKB, Szwecja 38031 dol. na osobę, zadłużenie 40,8 proc. PKB. A teraz
poczytaj sobie jak wygląda system socjalnych w tych krajach.

Szwajcaria 66.000$ pp, zadłużenie 39% i ty poczytaj sobie o ich
socjalu.
Oraz moze o tym jak zmiana polityki socjalnej USA wplynela na ich dlug
publiczny.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 11:58:25
Autor: jazn
Demokracja wg PiS
Dnia Fri, 19 Aug 2011 00:38:28 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

[...]

Już to zrobiłem, wcześniej podałem link do programu PO
http://www.lomianki-platforma.pl/dokumenty/program_po.pdf a później do programu SLD
http://www.sld.org.pl/program/polityka_spoleczna.htm

....i napisałem, abyś przeczytał i porównał. Zgubiłeś się?

Poza tym mówię o deklaracjach! Fakty są takie, że PiS jest partią
lewicową.

Wczoraj była prawicową, dzisiaj jest już lewicowa, jutro, jeżeli nie
będzie ci to pasowało do twoich bełkotliwych wywodów z pewnością
wymyślisz coś nowego.
Jeszcze musiałoby mi w najmniejszym stopniu zależeć na przekonaniu cie
o czymkolwiek (naturalnie poza tym, ze nie masz pojecia o czym
piszesz).

.....Ciach bzdety

Chłoptasiu wracaj do szkolnej ławy zamiast pętać się tutaj między
starszymi.

.....Ciach bzdety

Jeżeli dalej nie kleisz o co chodzi to trudno

No i na tym można zakończyć, wracaj do młodszych i głupszych kolegów
z klasy, nie mam ochoty na przepychanki ze szczeniakiem po przyspieszonym
kursie z wikipedii.

Data: 2011-08-20 12:49:34
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 19 Sie, 18:58, jazn <zaz...@gesia.pl> wrote:
> Poza tym m wi o deklaracjach! Fakty s takie, e PiS jest parti
> lewicow .

Wczoraj by a prawicow , dzisiaj jest ju lewicowa, jutro, je eli nie
b dzie ci to pasowa o do twoich be kotliwych wywod w z pewno ci
wymy lisz co nowego.

Widzisz - masz problem z rozumieniem czytanego tekstu. Wczoraj
wyraznie zaznaczylem ze mowa o deklarowanej przynaleznosci - dzisiaj
mowie o tym co wynika z faktow.

> Jeszcze musia oby mi w najmniejszym stopniu zale e na przekonaniu cie
> o czymkolwiek (naturalnie poza tym, ze nie masz pojecia o czym
> piszesz).

....Ciach bzdety

>Ch optasiu wracaj do szkolnej awy zamiast p ta si tutaj mi dzy
>starszymi.

....Ciach bzdety

No widzisz - teraz przynajmniej nie udajesz, ze jestes w stanie cos
zrozumiec.

>Je eli dalej nie kleisz o co chodzi to trudno

No i na tym mo na zako czy ,

W koncu jakas meska decyzja. Faktycznie lepiej juz nie bede cie
przeciążał.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 16:05:12
Autor: obserwator
Demokracja wg PiS
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Program? Żadna partia nie realizuje swojego "programu". To bajki dla
grzecznych dzieci, albo jak PiS ładnie to ujął: "Ciemny lud to kupi".

tylko w Polsce wiekszosc partii nie realizuje swoich programow, ktore podsuwa
ciemnemu ludowi. W panstwach powaznych i odpowiedzialnych oraz suwerennych, takie plany sa opracowywane w roznych wariantach. Jedyna w tej chwili partia ktora miala i ma takie plany opracowane z mysla o
calym spoleczenstwie jest PIS.

Wszystkie pozostale duze partie to partie podporzadowane przede wszystkim
interesom warcholow i panstw obcych.

Data: 2011-08-18 11:13:20
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 18:05, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

[...]

A dlaczego? Bo nie musi - wszak lud i tak nigdy nikogo nie rozlicza!

Jedyna w tej chwili partia ktora miala i ma takie plany opracowane z mysla o
calym spoleczenstwie jest PIS.

Bzdura. Gdy PiS dorwał sie do wladzy to realizowal plan przede
wszystkim zawłaszczenia wszystkiego co sie da i tropienia urojonych
spiskow. To ja serdecznie dziekuje za takie plany i ich realizacje.

Wszystkie pozostale duze partie to partie podporzadowane przede wszystkim
interesom warcholow i panstw obcych.

Bredzisz i paranoizujesz. Ale to normalne w PiS.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 14:02:52
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS

Data: 2011-08-17 20:52:50
Autor: obserwator
Demokracja wg PiS
Pisalem tutaj o Imperium ktore zbudowal sobie w Polsce, Krauze.
Ten sam Krauze ktorego nazywa sie wielkim platnikiem. Ten czlowiek wydoil  co sie da z panstwa, (czyli z podatkow ktore sie sciaga od calego
spoleczenstwa). http://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/121235,imperium-krauzego-czy-to-poczatek-konca.html

Ten facet wywodzacy sie bylych komunistycznych sluzb, za komputeryzacje ZUS, wystawil rachunek tak nieprawdopodobnie wysoki, ze mozna by bylo sfinansowac
za te pieniadze trzy przeloty na Marsa !!

Teraz ten pan uwazany jest za *dobroczynce*  i wielkiego platnika ? Czego
platnika ? Demoralizujacych lapowek?

Jego nazwisko pojawia sie na dodatek w kontekscie ostatniej tragedii (vide
post ktory ponizej zamiescilem).

Data: 2011-08-17 21:10:34
Autor: obserwaqtor
Kalendarium faktow o dzialalnosci pana Krauze i powiazan
...z Lepperem.

2.09.2007 &#8211; &#8222;Mówiąc o roli Ryszarda Krauzego w ujawnieniu przecieku o akcji
CBA, premier Kaczyński zasugerował, że mógł on być zainteresowany tym, by nie
nastąpiła kompromitacja Andrzeja Leppera.&#8221;

8.07.2011 - Kontrolowana przez Ryszarda Krauzego spółka dostała kolejne trzy
koncesje na poszukiwanie gazu łupkowego, a zaraz potem ogłosiła, że znalazła
także w USA partnera do łupków. Petrolinvest posiada już siedem koncesji na
poszukiwanie gazu w łupkach. Zdaniem amerykańskich ekspertów złoża gazu
łupkowego w Polsce mogą być największe w Europie.
(warto zauwazyc, ze te koncesje na poszukiwanie gazu lupkowego, mozna
odsprzedzac np. firmom slupom ktore de facto reprezentuja np. ruskie sluzby
specjalne - vide kontakty pana Krauze z szarlatanem Wladkiem R. ktorego zona
pracowala w sekretariacie Putina).

12.11.2007 &#8211; Antoni Macierewicz - do niedawna szef komisji weryfikacyjnej WSI
- odpowiedział na pytanie o informacje dziennika "Polska", że "znaczna część
aneksu skupia się na działalności wpływowych biznesmenów", w tym Ryszarda
Krauzego. Według "Dziennika", autorzy aneksu "przeanalizowali dziesiątki stron
dokumentów SB na temat Krauzego. Nie są mu wprost stawiane zarzuty o
współpracę ze służbami, raczej jest to obraz jego wpływów i powiązań biznesowych

http://www.prawyprosty.net/polska/2147-kalendarium-faktow-tendencyjnych.html

Data: 2011-08-17 21:16:15
Autor: obserwator
Moralnosc pana Krauze.

Panu Krauze ukradziono nowego merca. Pan K. sie niesamowicie wkurzyl na
zlodzieja i kazal po odnalezieniu samochodu, dostarczyc jego odcieta dlon.
Zarownio samochod jak i dlon zlodzieja zostaly mu dostarczone.

Skoro ten pan jest taki pryncypialny jesli chodzi o jego wlasnosc, to co powinien dostarczyc spoleczenstwu ktore wydoil z pieniedzy pochodzacych z
podatkow? --

Data: 2011-08-18 11:24:13
Autor: 1-2-3
Moralnosc pana Krauze.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2hb2v$7hp$1inews.gazeta.pl...

Panu Krauze ukradziono nowego merca. Pan K. sie niesamowicie wkurzyl na
zlodzieja i kazal po odnalezieniu samochodu, dostarczyc jego odcieta dlon.
Zarownio samochod jak i dlon zlodzieja zostaly mu dostarczone.

Tak się załatwia te sprawy matole. Złodziei i kiboli należy tak właśnie karać! Wiecej nie wyciągną brudnej łapy po cudzą własność!

Data: 2011-08-17 21:37:55
Autor: obserwator
Krauze ponad prawem i kryje go PO.

26.07.2011 &#8211; &#8222;Liderzy PO obawiają się wezwania Ryszarda Krauzego przed komisję
naciskow mówił Zbigniew Ziobro na konferencji w Sejmie. - Przed chwilą
wyszedłem z komisji naciskowej. Mimo że stawiłem się po raz czwarty i byłem
gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania, okazało się to niemożliwe. Nie może
być tak, że są święte krowy, równi i równiejsi. Całą sprawa zaczęła się od
wind, którymi poruszał się Ryszard Krauze i Janusz Kaczmarek. Pan Krauze, to
nie ulega wątpliwości, jest postacią kluczową w tej sprawie, w wątku
związanych z przeciekiem oraz przekroczeniem uprawnień.

W Wielkiej Brytanii nikomu nie przyszło do głowy, by nie wezwać na jawne
przesłuchanie przed komisję magnata, który trzęsie mediami na całym świecie,
pana Murdocha, który musiał się publicznie tłumaczyć. [...] Natomiast w Polsce
miliarder może mieć poczucie, że stoi ponad prawem i zasady go nie wiążą. I
pytam premiera i marszałka Sejmu, dlaczego?

Data: 2011-08-17 23:40:56
Autor: u2
W dniu 2011-08-17 23:37,  obserwator pisze:
[...]

Bo to mafia w czystej postaci. Kaczmarek ostrzegl Krauze i
prawdopodobnie Leppera o akcji CBA. Kaczmarek byl wtedy ministrem w
rzadzie Kaczynskiego.

Data: 2011-08-18 11:24:43
Autor: 1-2-3

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4c3573$0$3496$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sam się zrobił ministrem? ;-)

Data: 2011-08-18 11:23:01
Autor: 1-2-3
Demokracja wg PiS

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j2h9n2$3je$1inews.gazeta.pl...
Pisalem tutaj o Imperium ktore zbudowal sobie w Polsce, Krauze.

Ty roboczku nie zbudowałeś nawet chałupy. Siedzisz jak ten emigrant turecki razem z psem w blokowej klitce na 3 piętrze.

Data: 2011-08-17 22:52:29
Autor: Lorn
Demokracja wg PiS
W dniu 2011-08-17 22:34,  obserwator pisze:

http://jaroslawkaczynski.salon24.pl/279679,nowoczesny-patriotyzm-gospodarczy

Her Hofman Jarusiowi bloga prowadzi :>

Data: 2011-08-18 18:00:20
Autor: [HeÂŽSk]
Demokracja wg PiS
On Wed, 17 Aug 2011 22:52:29 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-08-17 22:34,  obserwator pisze:

> http://jaroslawkaczynski.salon24.pl/279679,nowoczesny-patriotyzm-gospodarczy

Her Hofman Jarusiowi bloga prowadzi :>

 ciekaw jestem czy w tym czasie chleje piwo i oglada pornusy na
 youtube?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-18 11:21:37
Autor: 1-2-3
Demokracja wg PiS

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j2h8kg$8n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jajcarz z ciebie. Myślisz, że ktoś uwierzy w te bzdury? Przecież to żywcem socjalizm. Patriotyzm gospodarczy. Niezłe! Nawet komuchy za czasów Gierka mieli lepsze pomysły.

Data: 2011-08-18 18:00:19
Autor: [HeÂŽSk]
Demokracja wg PiS
On Wed, 17 Aug 2011 21:17:49 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

Leprechaun pisze w wiadomości 4e4c06ff$0$3487$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 17 sierpień 2011 20:21:

Ciekawe co z tymi pośrodku? Ani bogaci, ani za bardzo biedni. Widzowie? :)

 ci ktorym nie chce sie pojsc na wybory.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-18 02:50:15
Autor: stevep
Demokracja wg PiS
Dnia 17-08-2011 o 20:21:21 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

UĹźytkownik ""(HeÂŽSk)"" <full.€.bigbrednie@interia.pl> napisał w  wiadomości news:nd0o47p6nel8t3i5rr4at1foahf9ce5m0g4ax.com...

http://tiny.pl/h5j34

takiej Polski chcecie?

Taka Polska marzy się prezesowi PiS. Zabrać bogatym, dać biednym!

BomBel

Bardziej tandetna kopia Leppera.

--
stevep