Demokracja wg PiS

Data: 2011-08-17 19:41:03
Autor: jazn
Demokracja wg PiS
Dnia Wed, 17 Aug 2011 20:01:01 +0200, "(HeŽSk)" napisaů(a):

http://tiny.pl/h5j34

takiej Polski chcecie?

Chcemy takiej Polski:
http://tiny.pl/h5pqs

albo takiej:
http://tiny.pl/h5pq6

takiej teý chcemy:
http://tiny.pl/h5pqv

i takiej równieý chcemy:
http://tiny.pl/h5pqz

A wy chcecie takiej Polski?
http://tiny.pl/h5pq3

Data: 2011-08-18 01:11:03
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 02:41, jazn <zaz...@gesia.pl> wrote:
A wy chcecie takiej Polski?http://tiny.pl/h5pq3

Jasne. Ja chcę, żeby w Parlamencie zasiadali ludzie zamożni, a nie
gołodupce co najpierw będą myśleć jak tu się ustawić.
Gołodupiec _zawsze_ będzie bardziej podatny na korupcję niż człowiek z
pełnym kontem w banku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 11:06:59
Autor: jazn
Demokracja wg PiS
Dnia Thu, 18 Aug 2011 01:11:03 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

On 18 Sie, 02:41, jazn <zaz...@gesia.pl> wrote:
A wy chcecie takiej Polski?http://tiny.pl/h5pq3

Jasne. Ja chcę, żeby w Parlamencie zasiadali ludzie zamożni, a nie
gołodupce co najpierw będą myśleć jak tu się ustawić.

Ale brednie. Który z "ludzi" podanych w tym przykładzie
http://tiny.pl/h5pq3 jest zamożny? Myślisz raz na kilka dni?

Gołodupiec _zawsze_ będzie bardziej podatny na korupcję niż człowiek z
pełnym kontem w banku.

Filozof z ciebie, co krok to nowa oryginalna myśl i kolejny pomysł na
zieloną wyspę. Tym razem wykombinowałeś sobie, że gołodupce z PO mają
pełne prawo kraść i bogacić się kosztem podatnika, bo to oznacza, że kiedyś będą zamożni i nie podatni na korupcję. Nie mam pojęcia, czy trzeba się z ciebie śmiać czy załamywać ręce nad głupotą ludzi wrzucających w Polsce swoje głosy do urny wyborczej.

Data: 2011-08-18 11:16:55
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 18:06, jazn <zaz...@gesia.pl> wrote:
> Jasne. Ja chc , eby w Parlamencie zasiadali ludzie zamo ni, a nie
> go odupce co najpierw b d my le jak tu si ustawi .

Ale brednie. Kt ry z "ludzi" podanych w tym przyk adziehttp://tiny.pl/h5pq3jest zamo ny? My lisz raz na kilka dni?

Ty nie myslisz nawet tak czesto. Postaraj sie zrozumiec o czym
napisalem, a jak dalej nic nie bedzie jasniejsze, to popros kogos
doroslego zeby ci wytlumaczyl.

> Go odupiec _zawsze_ b dzie bardziej podatny na korupcj ni cz owiek z
> pe nym kontem w banku.

Filozof z ciebie, co krok to nowa oryginalna my l i kolejny pomys na
zielon wysp . Tym razem wykombinowa e sobie, e go odupce z PO maj
pe ne prawo kra i bogaci si kosztem podatnika, bo to oznacza, e
kiedy b d zamo ni i nie podatni na korupcj .

Nie - to juz tylko twoja nadinterpretacja. To o czym ja napisalem
oznacza tylko tyle, ze czlowieka biednego latwiej jest przekupic niz
bogatego. A teraz jako prace na dlugie zimowe wieczory sprobuj
zastanowic sie dlaczego tak moze byc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 16:06:40
Autor: jazn
Demokracja wg PiS
Dnia Thu, 18 Aug 2011 11:16:55 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

[...]

Potrafisz pisać nic nie znaczące bzdury i frazesy, ale coś takiego
zatrzymaj dla głupszych od siebie. Przepychanki tego rodzaju mnie
nie interesują i jeżeli nie masz nic konkretnego do powiedzenia, to
nie zawracaj dupy.

Data: 2011-08-19 01:20:38
Autor: stevep
Demokracja wg PiS
Dnia 18-08-2011 o 23:06:40 jazn <zazolc@gesia.pl> napisał(a):

[...]

Ale to ty jesteś ten najgłupszy.

--
stevep

Data: 2011-08-18 20:20:58
Autor: u2
Demokracja wg PiS
W dniu 2011-08-18 20:16, Leszczur pisze:
[...]

Masz praktyke w przekupywaniu, a moze posiadasz dane statystyczne na
temat korupcji ?

To takie male zadanie dla ciebie przed wyborami :)

Data: 2011-08-18 11:32:49
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 20:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> zastanowic sie dlaczego tak moze byc.

Masz praktyke w przekupywaniu, a moze posiadasz dane statystyczne na

Naturalnie.

To takie male zadanie dla ciebie przed wyborami :)

To żadne wyzwanie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 20:57:55
Autor: u2
Demokracja wg PiS
W dniu 2011-08-18 20:32, Leszczur pisze:
Masz praktyke w przekupywaniu, a moze posiadasz dane statystyczne na
temat korupcji ?
Naturalnie.

Praktykę ?

Data: 2011-08-19 00:43:28
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 20:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Naturalnie.

Praktykę ?

Jasne. Przekupiłem kiedyś bratanka, żeby wziął na siebie winę za
stłuczenie wazonu w domu babci. To chyba pasuje, nie?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 16:24:11
Autor: obserwator
Demokracja wg PiS

Dnia Thu, 18 Aug 2011 01:11:03 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

Gołodupiec _zawsze_ będzie bardziej podatny na korupcję niż człowiek z
pełnym kontem w banku.

A Krauze, Stoklosa czy Gudziowaty to golodupce? Jesli ktos jest zlodziejem i oszustem, to zawsze bedzie mu malo.

Tacy w panstwach zachodnich tez sa. Nie ma panstw idealnych. Ale w tych
panstwach sa opracowane zabezpieczenia systemowe ktore wycinaja takie
nowotwory skutecznie.

Jankesi np. wsadzaja takich artystow do paki, na 50 lub nawet...100 lat:)

Data: 2011-08-18 11:20:12
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 18:24, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
> [...]
> pełnym kontem w banku.

A Krauze, Stoklosa czy Gudziowaty to golodupce?

A napisalem gdziesz, ze ludzie zamozni sa nieprzekupni?
Nie - po prostu latwiej jest kupic biedaka.

Jesli ktos jest zlodziejem i oszustem, to zawsze bedzie mu malo.

Mozliwe. Ale bogactwo nie jest jednoznaczne ze zlodziejstwem i
oszustwem.

Tacy w panstwach zachodnich tez sa. Nie ma panstw idealnych. Ale w tych
panstwach sa opracowane zabezpieczenia systemowe ktore wycinaja takie
nowotwory skutecznie.

Tak? To czemu Murdoch jeszcze nie siedzi?

Jankesi np. wsadzaja takich artystow do paki, na 50 lub nawet...100 lat:)

Bush jeszcze chyba na wolnosci?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 19:49:00
Autor: obserwator
Demokracja wg PiS
wrote:

> [...]

> Jesli ktos jest zlodziejem i oszustem, to zawsze bedzie mu malo.

Mozliwe. Ale bogactwo nie jest jednoznaczne ze zlodziejstwem i

Nie jest o ile czlowiek zdobywa majatek swoja praca i zdolnosciami, a nie
ukladami i korupcja. Pisalem przeciez jak ten mechanizm dziala w Polsce (piaty
post od gory w tym watku).

> [...]
> nowotwory skutecznie.

Tak? To czemu Murdoch jeszcze nie siedzi?

a ukradl cos lub zdefraudowal? Wiesz jak on doszedl do majatku? Sprawdz jego
bigrafie.

> Jankesi np. wsadzaja takich artystow do paki, na 50 lub nawet...100 lat:)

Bush jeszcze chyba na wolnosci?

a za co ma siedziec? Pracowal tak jak Donek czy Komoruski dla obcych panstw?

Data: 2011-08-19 00:41:30
Autor: Leszczur
Demokracja wg PiS
On 18 Sie, 21:49, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:

> [...]

ukladami i korupcja. Pisalem przeciez jak ten mechanizm dziala w Polsce (piaty

Ejjj - umiejętne ustawienie się i dobre znajomości też wymagają pracy
i zdolności.
Do tanga trzeba dwojga (albo nawet i więcej).

> Tak? To czemu Murdoch jeszcze nie siedzi?

A ukradl cos lub zdefraudowal? Wiesz jak on doszedl do majatku? Sprawdz jego bigrafie.

Nie chodzi tylko o kradzieże i defraudacje, ale o stanie na bakier z
prawem.

> Bush jeszcze chyba na wolnosci?

a za co ma siedziec? Pracowal tak jak Donek czy Komoruski dla obcych panstw?

A nie??? No chyba, że Arabia Saudyjska stała się 52 stanem ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 16:38:00
Autor: obserwator
Demokracja wg PiS

Wielu cwaniakow oburza sie w Polsce na metody *prowokacji* ktore stosowalo CBA kiedy rzadzil PiS. To sa wlasnie metody stosowane np.w panstwach zachodnich. Korupcje trudno
inaczej wylapac.

Przeciez gdyby tych metod nie stosowaly sluzby na zachodzie, tez biznes
lapokarski by kwitl w najlepsze.

Ludzie sa pazerni i korzystaja z okazji zdobycia lewych pieniedzy.

W panstwach powaznych, jednak zaden lekarz, policjant czy urzednik nie wezmie
od ciebie grosza, bo nigdy nie wie czy nie jestes podstawiony.

--

Demokracja wg PiS