Demokratyczni uzurpatorzy sa nieprawowici

Data: 2009-07-06 21:13:57
Autor: abc
Demokratyczni uzurpatorzy sa nieprawowici
Jezus Chrystus jest Królem Wszechświata. Namiestnikiem Chrystusa na Ziemi
jest Papież. Kogo Papież namaści i koronuje, ten zostaje prawowitym władcą
jakiegoś państwa.

Demokratycznie wybrani uzurpatorzy nie są prawowitymi władcami.

Władzę świecką powinna ustanawiać i sądzić władza duchowa, a nie jakaś
bezbożna grupa trzymajaca realną władzę i zakulisowo ustanawiająca władzę
pozorną poprzez demokratyczne, wyborcze komedie:

W bulli Unam sanctam  Ojciec Święty Bonifacy VIII przypomina, że:

Sama prawda daje bowiem świadectwo, że władza duchowa winna ustanowić władzę
świecką i osądzać ją, jeśli okaże się, iż nie jest dobra. Proroctwo
Jeremiasza potwierdza to w stosunku do Kościoła i władzy kościelnej: "Patrz,
oto ustanowiłem cię dzisiaj nad narodami i królestwami, abyś wykorzeniał i
wypleniał, niszczył i burzył, budował i sadził".

Jeśli więc ziemska władza zejdzie z właściwej drogi, sądzona jest przez
władzę duchową, zaś gdy niższa władza duchowa zbłądzi, wtedy niższa władza
jest sądzona przez wyższą. Lecz jeśli najwyższa władza zbłądzi, to może być
ona sądzona jedynie przez Boga, nie zaś przez człowieka, jak poświadcza
Apostoł: "Człowiek duchowy osądza wszystko, lecz sam przez nikogo nie jest
sądzony".

Data: 2009-07-06 21:24:30
Autor: marek czaplicki
abc pisze:
jak poświadcza
Apostoł: "Człowiek duchowy osądza wszystko, lecz sam przez nikogo nie jest
sądzony".

mówisz,że człowiek duchowy osądza wszystko lecz sam nie jest przez nikogo osądzany, PRZEZ NIKOGO czy przez Boga? mam wrażenie, że traktujesz władzę bałwochwalczo, jako cel sam w sobie. zapominasz o słowach Jezusa: "ten kto chce być wśród was największy, niech stanie się najpokorniejszym sługą".

--
Człowiek może wytrzymać tydzień bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
całe lata bez dachu nad głową, ale nie może znieść samotności.
     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-07-07 08:01:09
Autor: abc

To dotyczy papieża (najwyższa władza duchowa).  Bonifacy VIII pisze tak:

[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-07 08:11:26
Autor: jadrys
abc pisze:
[...]

Zarozumiały idiota.. Ciekawe czy tylko świadomie oszukiwał? Czy naprawdę miał nasr..ne we łbie?

Data: 2009-07-07 17:04:57
Autor: colping

"marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2vne9$9r2$2inews.gazeta.pl...
jadrys pisze:
Jeśli więc ziemska władza zejdzie z właściwej drogi, sądzona jest przez
władzę duchową, zaś gdy niższa władza duchowa zbłądzi,
to wyjaśnij mi kiedy władza duchowa osądziła np sprawców holokaustu?

    * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

   mam tego w oryginale caly stapel w kacie

   egoman

   nudziarz

   ar

     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-07-07 20:54:15
Autor: colping

"abc" <oppa12@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h305tb$jnu$1nemesis.news.neostrada.pl...
to wyjaśnij mi kiedy władza duchowa osądziła np sprawców holokaustu?

Parę lat przedtem zanim to sprawili.  Encyklika Piusa XI "Mit Brenneder
Sorge" została wydana dnia 14 marca 1937 roku.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

   sprawia mi szczegolna przyjemnosc ilekroc widze napis <pius xi>.

Data: 2009-07-07 21:17:18
Autor: marek czaplicki
abc pisze:
to wyjaśnij mi kiedy władza duchowa osądziła np sprawców holokaustu?

Parę lat przedtem zanim to sprawili.  Encyklika Piusa XI "Mit Brenneder
Sorge" została wydana dnia 14 marca 1937 roku.

o zaciekawiłeś mnie. pokrótce streść co było w owej encyklice.

     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut