Demonstracja "Oburzonych"

Data: 2011-10-15 20:49:41
Autor: oyster
Demonstracja "Oburzonych"
U偶ytkownik - 'He庐Sk' napisa艂:
"Kilkaset os贸b wysz艂o na ulice Warszawy w marszu
"oburzonych", zorganizowanym przez "Porozumienie
15 pa藕dziernika". W艣r贸d nich tak偶e politycy, m.in.
Wanda Nowicka oraz Ryszard Kalisz. Manifestanci - g艂贸wnie
m艂odzi ludzie - nios膮 transparenty z has艂ami: "Ignoruj media,
dowiaduj si臋 sam", Chcemy mieszka艅, nie kredyt贸w",
Nie ta艅cz, jak ci zagraj膮", "Hiszpanio jeste艣my z wami",
"Stop tyranii rynku", "Nikt si臋 nie spodziewa艂 polskiej
rewolucji" oraz "Stop eksperymentom na spo艂ecze艅stwie.
Szczepienia - ukryte fakty".

przed chwila taki jeden "blysnal" w radio:
"musimy pracowac by zapewnic sobie pieniadze
na studiowanie i mieszkania. panstwo nam tego
nie zapewnia". pytam si: co to q...a jest ?!

Jak to co? To jest lewica - a z lewic膮, jak wiadomo si臋 nie dyskutuje tylko do skurwieli si臋 strzela w obronie w艂asnej.
--
Wsz臋dzie wieczno艣膰 z臋bami k艂apie.

Data: 2011-10-15 21:07:12
Autor: boukun
Demonstracja "Oburzonych"

U偶ytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j7ckk1$eg5$1news.onet.pl...
[...]

A ty co? W艂adza? Bankier? Bronisz swoich przywilej贸w?

boukun

Data: 2011-10-16 11:50:19
Autor: oyster
Demonstracja "Oburzonych"
U偶ytkownik - boukun napisa艂:

[...]

Jak najbardziej broni臋 swoich praw - owszem jest tu pewne nieporozumienie - bo za mord臋 trzeba za艂apa膰 i lichwiarzy z bank贸w (kt贸rych w razie problem贸w b臋d臋 musia艂 ratowa膰 kas膮 z moich podatk贸w, cho膰 偶eruj膮 na mnie jak wszy przy byle okazji) jak te偶 i te lewackie kurwy, kt贸re sie dziwi膮, ze "to trzeba pracowa膰, zeby co艣 mie膰?".
Akurat jestem w takiej sytuacji, kiedy jedynym odliczeniem podatkowym jest dla mnie ulga na internet. To ja si臋 musze dok艂ada膰 dzieciorobom do michy i podrecznik贸w, lumpiarstwu, cyganom, "fioletowym nosom" do w臋gla, szmat i bon贸w na 偶arcie, g贸rniolom, policjantom, hutnikom, "kombatantom solidaruchowym" i ich kumplom z SB, dzia艂olom po nieboszczce PZPR, szwejkom i diabli jeszcze wiedz膮 komu do emerytur.
A kiedy przychodzi mi do g艂owy pomys艂, na zasilenie swojej kasy pieni膮偶kami, a pa艅stwowej podatkami i zagospodarowanie wolnego czasu dodatkow膮 dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮, to HALT! Dawaj jeszcze raz sk艂adk臋 zdrowotn膮.
A poszli wy w pi*du! Odpier***cie si臋 od moich pieni臋dzy!
--
Wsz臋dzie wieczno艣膰 z臋bami k艂apie.

Data: 2011-10-16 12:45:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Demonstracja "Oburzonych"

U偶ytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j7e9cr$5to$1news.onet.pl...
U偶ytkownik - boukun napisa艂:

[...]

Ja to rozumiem. Twoje oburzenie na 艣ci膮ganie twoich pieni臋dzy (nie wszystkich), kt贸re m贸g艂by艣 przeznaczy膰 np. na urlop lub co艣 innego. Jeste艣 m艂ody, zdrowy, pe艂en si艂.
I wyobra藕 sobie, 偶e pewnego dnia szachrujesz tak mocno, 偶e nie b臋dziesz m贸g艂 pracowa膰. I ju偶 nie b臋dziesz zdrowy, pe艂en si艂. Pozostaniesz m艂ody. I co wtedy? B臋dziesz musia艂 umrze膰, bo nawet na 偶ebranie nie b臋dziesz mia艂 si艂. Zreszt膮 偶ebranie nic by ci nie pomog艂o, bo grosza nie dostaniesz od ludzi, kt贸rzy popieraj膮 twoje pogl膮dy.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-10-16 19:20:58
Autor: oyster
Demonstracja "Oburzonych"
U偶ytkownik - Bogdan Idzikowski napisa艂:

[...]

Jeste艣 idiot膮, ch艂opcze - od tego s膮 ubezpieczenia. POnadto nie stawiaj ludzi, kt贸rzy z przyczyn losowych musz膮 sie fatygowac do MOPS贸w z bandami darmozjad贸w, kt贸rych tak 艂adnie wymienia Heniutek w swoich cyklicznych deklaracjach.
--
Wsz臋dzie wieczno艣膰 z臋bami k艂apie.

Data: 2011-10-16 20:11:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Demonstracja "Oburzonych"

U偶ytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j7f3pp$7il$1news.onet.pl...
[...]

Jeste艣 idiot膮 ch艂opcze. Pomoc spo艂eczna jest tak偶e finansowana  z ubezpiecze艅? I wiele innych przedsi臋wzi臋膰?
呕ycz臋 ci dobrego zdrowia. Rozumu ci nie przyb臋dzie, niestety.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-10-16 23:04:05
Autor: boukun
Demonstracja "Oburzonych"

U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4e9b1e5d$0$2180$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wszystkie, ale to wszystkie podatki s膮 jak膮艣 form膮 ubezpieczenia (zabezpieczenia)...

boukun

Data: 2011-10-17 05:57:08
Autor: stevep
Demonstracja "Oburzonych"
Dnia 16-10-2011 o 20:11:39 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa艂(a):

[...]

To nieuleczalny idiotyzm.

--
stevep
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-17 13:29:18
Autor: jendrysz
Demonstracja "Oburzonych"
W dniu 17.10.2011 05:57, stevep pisze:
[...]

Zamiast wyzywa膰 mo偶e podyskutowaliby艣cie nad rozs膮dnym rozwi膮zaniem?
Ale przedtem sprawd藕cie, czy macie kompletn膮 wiedz臋.
Insynuacje zostawcie dla siebie.

jendrysz

Demonstracja "Oburzonych"