Demonstracja poparcia dla mniejszości seksual nych, Poznań: 01.05.2009

Data: 2009-04-10 09:45:42
Autor: Bad Behaviour
Demonstracja poparcia dla mniejszości seksual nych, Poznań: 01.05.2009
Witam,

Czy są chętni na wzięcie udziału w demonstracji poparcia dla mniejszości seksualnych, która odbędzie się 01.05.2009 w Poznaniu?

Będziemy protestować przeciw dyskryminacji zoolfilów, pedofilów i nekrofilów oraz będziemy postulować równouprawnienie wymienionych mniejszości.

Nasze postulaty:

1) Prawny zakaz dyskryminacji zoofilów, szczególnie w miejscu pracy, urzędach, ubojniach drobiu oraz stacjach weterynaryjnych. W postulacie zawieramy również żądanie zrównania pensji weterynarzy nie-zoofilów z pensjami weterynarzy-zoofilów, ponieważ w chwili obecnej w naszym kraju dochodzi do rażących dyskrepancji pomiędzy wysokością pensji weterynarzy zatrudnionych na identycznym stanowisku. A oczywistym jest, że jest to wynikiem dyskryminacji tejże mniejszości.

2) Umocowany w ustawie zakaz dyskryminacji nekrofilów, ze względu na ich orientację seksualną. Żądamy, zniesienia zakazu kopulacji z osobami martwymi, a szczególnie w warunkach, gdy dostępność "mięsa" jest ułatwiona, przez co brak współżycia może odbić się negatywnie na psychice osób wyznających tę orientację - np. zatrudnionych w kostnicach, zakładach pogrzebowych, itd.

Postulujemy również, aby każdy zoofil miał możliwość wstąpienia w związek małżeński ze swoim pupilem, oraz o uregulowanie w drodze ustawy zależności majątkowych i spadkowych w tymże zakresie.

Kategorycznie nie zgadzamy się, aby w razie śmierci któregoś z partnerów majątek przepadał na rzecz skarbu państwa.

Proszę o zgłaszanie listy chętnych do wzięcia udziału w demonstracji.

Data: 2009-04-10 11:18:50
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 09:45:42 +0200, Bad Behaviour napisał(a):

[...]

Normalnie aż mnie zatkało cool pomysł, brawo towarzysze!!! Brawo, brawo, brawo!!!
Martwi mnie jednakże towarzysze, że zapomnieliście o naszych braciach pedofilach i gerontofilach, nie ładnie, towarzysze! Nieładnie!
Wy byście chcieli już sobie w spokoju i harmonii, wraz z waszą kózką, pieskiem, czy osiołkiem, adoptować dzieci i wspólnie rozliczać się z fiskusem, a nasi bracia co?! Mieliby w tynm czasie gnić w więzieniu?
Albo tam zdychać, jak tow. Samson?
NIE, NIE, i jeszcze raz NIE!
Zrupta co chceta, najlepiej kilka palakatów i szturmówek ujmujących kwestię wolności kompleksowo. No!
priwiet!
Piotr

Data: 2009-04-10 11:20:10
Autor: Bad Behaviour
Piotr wrote:
[...]

Wcale nie zapomnieliśmy! Zapraszamy wszystkie mniejszości - razem będziemy w większości i pokażemy tym hetero-zboczeńcom, że ich chorobę można leczyć!

Data: 2009-04-10 11:29:54
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 11:20:10 +0200, Bad Behaviour napisał(a):

Wcale nie zapomnieliśmy! Zapraszamy wszystkie mniejszości - razem będziemy w większości i pokażemy tym hetero-zboczeńcom, że ich chorobę można leczyć!

Wylaliście miód na moje serce, już widzem oczamy wyobraźni jak ramię w
ramię, podążają pedofil, zoofil, homoseks i koprofag, razem z
nekrofilami i gerontofilami... Kurwa, to jest taka wolność i równość o jakiej nawet ojcom socjalizma
się nie śniło!
Można się pochlastać ze szczęscia! Kazia będzie? Ona jest za wolnościom i w ryja potrafi przypierdolić,
jakby co, więc zaprośta. I tego jak mu tam, niedużego konika... A
Kuca! On tysz jest za wolnościom...
priwiet
Piotr

Data: 2009-04-10 11:39:43
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 11:29:54 +0200, Piotr napisał(a):

Można się pochlastać ze szczęscia!

I te morze tęczowych sztandarów... Trza by też coś od innych
towarzyszy ściągnąć, np: "Katedra świateł"? Albo jakiś krwawy
sztandar, co to od niego można by "chrzcić" inne tęczowe już
sztandary? Widziałem kiedyś taki socjalizdyczny film, pienknie to
wyglądało... priwiet
Piotr

Data: 2009-04-10 12:23:16
Autor: HaMMeR
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -

Kazia nie przepada za rezyserem.., jeszcze tego by brakowalo,
aby na tak waznej imprezce ona walila kuca! I to publicznie!

Data: 2009-04-10 12:45:47
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 12:23:16 +0200, HaMMeR napisał(a):

Kazia nie przepada za rezyserem.., jeszcze tego by brakowalo,
aby na tak waznej imprezce ona walila kuca! I to publicznie!

Szukacie problemów, gdy taka radość, taka radość, he, he, lesbe się
puści przodem, a Kuce tyłem, i bedzie git. Srodkiem pójdzie pożyteczna
idioteria.;-)
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-10 11:20:44
Autor: raff
[...]

Lepiej zrobic niewiele, a cokolwiek dla dobra ludzkosci.

R.

Data: 2009-04-10 12:34:10
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Zdychać? Ludzie raczej umierają..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-10 12:48:18
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 12:34:10 +0200, jadrys napisał(a):

Zdychać? Ludzie raczej umierają..

Susznieście mnie towarzyszu pomityngowali, ja wew tem rewolucyjnym
zapale, zupełnie zapomniałem o tem, że ludziom siem godność należy wew
mowie i wew piśmie. Wew życiu nie, no bo jak?
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 13:08:31
Autor: CeSaR
[...]

Kolego, uwazajcie, zabezpieczam prawidowom pisowniem:
"rewolucyjnem" a nie "rewolucyjnym" tak jak żescie zapodaliscie i "zapomniaem" a nie "zapomniałem"

Data: 2009-04-10 15:09:19
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 13:08:31 +0200, CeSaR napisał(a):

Kolego, uwazajcie, zabezpieczam prawidowom pisowniem:
"rewolucyjnem" a nie "rewolucyjnym" tak jak żescie zapodaliscie i "zapomniaem" a nie "zapomniałem"

Susznie, dzienkujem wam towarzyszu. Człowiek siem uczy cae życie.
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 17:02:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
Demonstracja poparcia dla mniejszości seksualnych, Poznań: 01.05.2009
piątek, 10 kwietnia 2009 15:09. carbon entity 'Piotr' <pnat@wp.pl>

Susznie, dzienkujem wam towarzyszu. Człowiek siem uczy cae życie.
pz
Piotr

Siuom i godnościom UEosobistom.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-04-10 13:12:43
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

No, to żeby mi to było ostatni raz..
A tak swoją drogą - skąd w was prawiczkach tyle nienawiści do różnych, inaczej zachowujących się ludzi?
Mi osobiście wisi to że ktoś współżyje na przykład z kozą, gdy ona i on mają z tego zadowolenie..

Data: 2009-04-10 13:22:06
Autor: CeSaR
Demonstracja poparcia dla mn iejszości seksualnych, Poznań: 0 1.05.2009
Mi osobiście wisi to że ktoś współżyje na przykład z kozą, gdy ona i on mają z tego zadowolenie..

Skąd ta pewność co do kozy?

Data: 2009-04-10 14:19:59
Autor: jadrys
CeSaR pisze:
Mi osobiście wisi to że ktoś współżyje na przykład z kozą, gdy ona i on mają z tego zadowolenie..

Skąd ta pewność co do kozy?

Po prostu - gdy nie siada na tyłku to znaczy że jest chętna..

Data: 2009-04-10 14:30:41
Autor: CeSaR
[...]

Bardziej niz o chęci "przed" chodziło mi o jej(?) zadowolenie "po"

Data: 2009-04-10 14:46:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
Demonstracja poparcia dla mniejszości seksualnych, Poznań: 01.05.2009
piątek, 10 kwietnia 2009 14:30. carbon entity 'CeSaR' <adres@mail.com>

Bardziej niz o chęci "przed" chodziło mi o jej(?) zadowolenie "po"

Kiedyś z tego com czytał gdym dziecięciem buł, jeden młody rolnik postępowy
krowę sąsiada zgwałcił, a ona na następny dzień... ot tak sobie wzięła i
umarła - zawału dostała. Do dzisiaj zastanawiam się, czy to ze wstydu, czy
też ze śmiechu...

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-04-10 14:51:01
Autor: jadrys
CeSaR pisze:
[...]

To chyba można poznać tylko po chęci do następnego współżycia.. A może i po rozkosznym pobekiwaniu..

Data: 2009-04-10 14:43:00
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <CHE@op.pl> wrote in message news:grn9jb$5ei$1news.task.gda.pl...
Piotr pisze:
[...]

Nie przeszkadza tez, jak kradna pluja,
'skoro maja zadowolenie, nie?

Albo nie przeszkadza, jak sie eliminuje niepozadane klase
posiadaczy, nie? - skoro to dla rownosci, prawda?

No a jak sie potem z tego wojna robi, i gina miliony
to troche zadowolenia mniej, nie?

Data: 2009-04-10 14:23:14
Autor: jadrys

Piotr pisze:
[...]

To , to już zupełnie inna historia..

Data: 2009-04-10 18:15:12
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <CHE@op.pl> wrote in message news:grndne$f2r$2news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

The same old story...

Data: 2009-04-10 15:12:34
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 13:12:43 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Ty sobie jadrysiu tę "nienawiść" w buty włóż, zamiast stosować tutaj
te prymitywne sztuczki. Wstydź się jadrysiu, zachowujesz się jak jakiś
lubelski żul z bimbrownią.
Sobie współżyj z kim chcesz, tylko nie każ mi być z tego powodu
zadowolonym.
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 15:33:16
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Trochę mi rzeczywiście wstyd,ale pytanie nie było do Ciebie osobiście tylko jako do rzecznika "prawych" .. :-[ Tak na marginesie - dlaczego miałbyś być niezadowolony ze szczęścia innych?

Data: 2009-04-10 15:38:57
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 15:33:16 +0200, jadrys napisał(a):

Trochę mi rzeczywiście wstyd,ale pytanie nie było do Ciebie osobiście tylko jako do rzecznika "prawych" .. :-[ Tak na marginesie - dlaczego miałbyś być niezadowolony ze szczęścia innych?

Hehh, manipulujesz jadrysiu, znowu... Ty nie umiesz inaczej zadawać
pytań? pz
Piotr

Data: 2009-04-10 16:33:47
Autor: ColgatesBilly

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:12o7l4n0vqynq.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

On zdaje sie po cichu o tym marzy, bo z tego co juz wiemy,
'jest pod pantoflem jakiejus starej jedzy co mu mowi
co robic w kazdej sytuacji  ;)

Ko

Data: 2009-04-10 15:59:43
Autor: jadrys
ColgatesBilly pisze:

[...]

Stara jędza? Chłopie, byś musiał widzieć jak ją makaroniarze ( i nie tylko makaroniarze) pożerali wzrokiem gdy się opalaliśmy na plaży.. Albo gdybyś ją zobaczył w sukni wieczorowej.. Gdybym chciał ją sprzedać to myślę że dostałbym parę milionów $..

Data: 2009-04-10 16:04:17
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 15:59:43 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Łaziłeś z kozą na plażę i ubieraleś ją w suknię wieczorową? No, no,
Perwersyjnie wyuzdany lewiźniarz z ciebie jadrysiu.
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 19:47:11
Autor: ColgatesBilly

ColgatesBilly pisze:

[...]

Tyle to placa starsi faceci...

Kol

Data: 2009-04-10 18:19:10
Autor: pluton
Demonstracja poparcia dla mniejszości seksualnych, Poznań: 01.05.2009
> Piotr

Zdychać? Ludzie raczej umierają..

piordus jest wyjatkiem.

Nullification

Data: 2009-04-10 10:58:25
Autor: Bad Behaviour
Cóż za brak tolerancji
A my i tak ubierzemy się na tęczowo!

Data: 2009-04-10 12:57:16
Autor: ColgatesBilly
PIERDOLCIE SIE!!!

Data: 2009-04-10 15:16:54
Autor: Bad Behaviour
Cóż za zdziczenie obyczajów
Od razu widać, że kolega hetero-zoofob. Tfu!

Data: 2009-04-10 18:14:15
Autor: ColgatesBilly
NA PAL WAM W DUPE, CHUJE!!

Data: 2009-04-11 07:48:58
Autor: Bad Behaviour
NA PAL WAM W DUPE, CHUJE!!
Chuj to twój stary.

Data: 2009-04-10 14:17:03
Autor: Andrzej Kokakolski
Demonstracja poparcia dla mniejszości seksualnych, Poznań: 01.05.2009
Strasznie sie Pan rozpisal. Nasz ksiadz sprawe skwitowal krotko; porownal
ten caly ruch gejowski (i innych zboczencow) do czlowieka chorego na critical desease, ktory radosnie nawoluje:  "Cieszcie sie razem ze mna!
Ja mam raka!!!"

AK

Data: 2009-04-10 17:58:49
Autor: pluton
[...]

Kaczofilow tez ? Bo na razie sa oni traktowani gorzej, niz pedzie.
Kazdy uwaza kaczofila za kretyna, palanta, idiote niespelna rozumu
itp. idt.
I chociaz jest to sluszne, bo kaczofile tacy wlasnie sa, to jednak
jestem za tym, zeby okazac im troche tolerancji.

Nullification

Data: 2009-04-10 19:51:26
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 17:58:49 +0200, pluton napisał(a):

[...]

Zwariowałeś pluto?! Tolerancja należy się tylko gwnianemu ludowi, dla
reszty mata faszyzm, neonazizm i nienawiść.
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 21:16:56
Autor: pluton
> [...]
Zwariowałeś pluto?! Tolerancja należy się tylko gwnianemu ludowi, dla
reszty mata faszyzm, neonazizm i nienawiść.

Nie wiem, co to znaczy 'mata', ale ja konkretnie jestem sklonny nie
wprowadzac dla kaczofili przymusowego leczenia psychiatrycznego
(bo to i tak nic nie da) ani nie postuluje zeby im nie pozwalac
wychowywac dzieci, a nawet podal bym kaczofilowi reke
(zawsze mozna potem umyc, co nie?).
Jak dla mnie to kaczofile moga nawet chodzic do kosciola,
naprawde mi to nie przeszkadza.

Nullification

Data: 2009-04-10 22:26:49
Autor: jadrys
pluton pisze:
[...]

To chyba termin szachowy..

Data: 2009-04-11 01:43:17
Autor: Andrzej Kokakolski
Demonstracja poparcia dla mniejszości seksualnych, Poznań: 01.05.2009
pluton <zielonadupa@gazeta.pl> napisał(a):
Nie wiem, co to znaczy 'mata'

Szpieg-samica z dodatkiem hari

AK

--

Demonstracja poparcia dla mniejszości seksual nych, Poznań: 01.05.2009