Demonstracja poparcia dla mniejszości seksualnych, Poznań: 01.05.2009

Data: 2009-04-10 17:58:49
Autor: pluton
Demonstracja poparcia dla mniejszości seksualnych, Poznań: 01.05.2009
Będziemy protestować przeciw dyskryminacji zoolfilów, pedofilów i
nekrofilów oraz będziemy postulować równouprawnienie wymienionych
mniejszości.

Kaczofilow tez ? Bo na razie sa oni traktowani gorzej, niz pedzie.
Kazdy uwaza kaczofila za kretyna, palanta, idiote niespelna rozumu
itp. idt.
I chociaz jest to sluszne, bo kaczofile tacy wlasnie sa, to jednak
jestem za tym, zeby okazac im troche tolerancji.

Nullification

Data: 2009-04-10 19:51:26
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 17:58:49 +0200, pluton napisał(a):

[...]

Zwariowałeś pluto?! Tolerancja należy się tylko gwnianemu ludowi, dla
reszty mata faszyzm, neonazizm i nienawiść.
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 21:16:56
Autor: pluton
> [...]
Zwariowałeś pluto?! Tolerancja należy się tylko gwnianemu ludowi, dla
reszty mata faszyzm, neonazizm i nienawiść.

Nie wiem, co to znaczy 'mata', ale ja konkretnie jestem sklonny nie
wprowadzac dla kaczofili przymusowego leczenia psychiatrycznego
(bo to i tak nic nie da) ani nie postuluje zeby im nie pozwalac
wychowywac dzieci, a nawet podal bym kaczofilowi reke
(zawsze mozna potem umyc, co nie?).
Jak dla mnie to kaczofile moga nawet chodzic do kosciola,
naprawde mi to nie przeszkadza.

Nullification

Data: 2009-04-10 22:26:49
Autor: jadrys
pluton pisze:
[...]

To chyba termin szachowy..

Data: 2009-04-11 01:43:17
Autor: Andrzej Kokakolski
Demonstracja poparcia dla mniejszości seksualnych, Poznań: 01.05.2009
pluton <zielonadupa@gazeta.pl> napisał(a):
Nie wiem, co to znaczy 'mata'

Szpieg-samica z dodatkiem hari

AK

--

Demonstracja poparcia dla mniejszości seksualnych, Poznań: 01.05.2009