Data: 2014-02-18 22:50:53 | |
Autor: Mike | |
[tech] Demontaż tłumika Motion Control | |
W dniu 2013-11-19 23:10, Mike pisze:
Bry Odgrzebuje temat, bo w ręce wpadł mi amor na 2014, gdzie zastosowałem taką samą modyfikację: http://mikemtb.pl/porady/20140218_motion_control_dna/ -- pozdrawiam Mike [WRO][MTB Votum Team Wrocław] [GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl http://mikemtb.pl |
|
Data: 2014-02-19 10:09:55 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
[tech] Demontaż tłumika Motion Control | |
Dnia 18.02.2014, Mike napisał lub napisała:
W dniu 2013-11-19 23:10, Mike pisze:Te 88,2g jest jakoÅ› odczuwalne. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2014-02-19 13:23:26 | |
Autor: bans | |
[tech] Demonta¿ t³umika Motion Control | |
W dniu 2014-02-19 11:09, piecia aka dracorp pisze:
Te 88,2g jest jako¶ odczuwalne. Ty stwierdzasz czy pytasz? ;) A przy okazji - podawanie wagi czê¶ci rowerowych w dziesi±tych czê¶ciach grama to siê ju¿ kwalifikuje do leczenia (to nie do ciebie, wiem, ¿e cytowa³e¶) :))) -- bans |
|
Data: 2014-02-19 16:40:38 | |
Autor: Mike | |
[tech] Demontaż tłumika Motion Contr ol | |
> Te 88,2g jest jakoÅ› odczuwalne.
Zależy jak na to patrzysz- subiektywnie oczywiście że tego nie odczuwam. Jest to jednak wielkość jak najbardziej wymierna, mierzalna i dająca się przeliczyć na realne wartości straty energii na podjeździe. Wiadomo, że w trakcie 4 godzinnego wyścigu ta różnica 88,2g jest to raptem procent jak nie promil jak nie jeszcze mniej zużytej energii. Ale jeżeli po takich 4h jazdy zdarzają się jeszcze sprinty na finiszu, a zdarzają się, to ten promil albo i mniej może zadecydować, jeżeli różnica na mecie wyniesie sekundę albo dwie. Inna sprawa, że korzystam z blokady tak rzadko, że posiadanie dodatkowego wihajstra na kierze którym zawsze można sobie coś uszkodzić w sobie albo rowerze mija się z celem, zysk wagowy jest zupełnie przy okazji. -- pozdrawiam Mike [WRO][MTB Votum Team Wrocław] [GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl http://mikemtb.pl |