Demontaż czujnika ABS

Data: 2010-02-25 20:37:27
Autor: Krzysztof
Demontaż czujnika ABS

Jeżeli już udało by się go zdemontować jak sprawdzić jego działanie? (mam
dobrego elektronika jak by wiedział co ma sprawdzić...)

Nie wiem czy czujnik w C8 rozni sie zasadniczo czyms od czujnika ze starej hondy civic ale jesli nie, to wystarczy zwykly omomierz.
Zmierz jaka rezystancje ma dobry a jaka ten teoretycznie uszkodzony. Moze to pomoze.
Pozdrawiam

Data: 2010-02-26 14:46:58
Autor: Karolek
Demontaż czujnika ABS
[...]