Data: 2010-02-26 18:03:49 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Demontaż czujnika ABS | |
Sawa pisze:
Witam! A jaką masz moc tego silnika? Bo były dwa 2.2HDi 128KM i 170KM. Samochody różniły się m.in. układem ABS. |
|
Data: 2010-02-26 18:19:35 | |
Autor: DoQ | |
Demontaż czujnika ABS | |
Tomasz Pyra pisze:
A jaką masz moc tego silnika? Tia, ale do DW12 w C8 wystepuje jeden rodzaj prawego, przedniego czujnika ABS. Googlaj dalej ;-) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-26 20:11:35 | |
Autor: Sawa | |
Demontaż czujnika ABS | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hm8vj1$1aj$1nemesis.news.neostrada.pl...
A jaką masz moc tego silnika? 128 Sawa |
|
Data: 2010-02-26 22:18:29 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Demontaż czujnika ABS | |
Sawa pisze:
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hm8vj1$1aj$1nemesis.news.neostrada.pl... Więc generalnie sprawa wygląda tak, że czujnik prawy (Bosch) kosztuje w hurtowniach około 250zł. Łożysko przedniego koła SKF to 440zł, RUVILLE to 359zł. (ceny Fota, Intercars itp.) Więc idąc metodą chybił-trafił jesteś 120zł do przodu na czujniku i 220zł na ewentualnym łożysku - bo taki SKF to albo jest to samo, albo nawet lepiej od tego co dostaniesz w ASO. Co do diagnostyki, to jak masz elektronika, to nie powinien mieć problemów ze sprawdzeniem i porównaniem lewego i prawego czujnika. I elektrycznym i potem sygnał oglądany oscyloskopem. W razie czego podzwoń po innych warsztatach i popytaj kto potrafi odróżnić pad czujnika od padu tej tarczy która obraca się przed czujnikiem. I tyle powinno wystarczyć. |
|