[spark] Demontaż deski/montaż radia

Data: 2009-03-25 22:53:25
Autor: pavellz
[spark] Demontaż deski/montaż radia
Witam,

czy jest może ktoś mądry w temacie demontażu
środkowego panelu (tego czarnego) w Sparku?
Domyślam się że sposób montażu jest podobny do Matiza
(w którym jednak było kilka ordynarnych śrub na wierzchu,
które od razu widać było że są do odkręcenia),
ale nie chcę eksperymentować z podważaniem śrubokrętem,
bo jednak decha to to na co najczęściej patrzę w aucie i szkoda
ją zmasakrować...
Drugie pytanie - czy ktoś wie jak tam można zamontować radio?
Po pierwszym podejściu wyszło na to, że samo radio jest za wąskie
do otworu, w którym dodatkowo nie ma się na czym trzymać i
potrzebna jest ramka, niemniej cienka firmowa ramka
okazuje się już za szeroka do dziury... Kątowniki z Leroya mam jakieś
tam wstawić czy co? :) Jeśli ktoś przerabiał temat to prosiłbym
o konstuktywne podpowiedzi.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-26 09:04:03
Autor: krzyss
pavellz pisze:
[...]

Jesli tak jak w Matizie, to wlasnie nic nie bylo na wierzchu, co wiecej zeby wyjac ta zaslepke ktora byla wzmocniona blacha, trzeba zdemontowac cala gore nad przyciskami. Ogolnie kupa roboty.

--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===

Data: 2009-03-26 19:13:37
Autor: pavellz
[...]

No jak na montaż radia to faktycznie... Udało mi się rozebrać pół
deski rozdzielczej i wyszło na to że potrzebuję specjalną
kieszeń na radio (taką jak w matizie). Jak widać mimo przejęcia przez
amerykańców koreańczycy próbują wyznaczać dalej własne standardy.
Kontakt z ASO przyniósł tylko informację że oni już nie zamawiają
takich przejściówek bo za dużo z nimi problemu.
Plusem jest chociaż to że w końcu zrobili wtyki DIN,
więc zaoszczędzę na przejściówce...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-26 19:03:29
Autor: Wmak
[spark] Demontaż deski/montaż radia
Sprawdź tutaj:
http://tinyurl.com/dk98pb

Data: 2009-03-26 20:21:22
Autor: pavellz
[spark] Demontaż deski/montaż radia

Użytkownik " Wmak" <w.mak@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqgji1$1hi$1inews.gazeta.pl...
Sprawdź tutaj:
http://tinyurl.com/dk98pb

Dzięki.

Data: 2009-03-28 07:17:03
Autor: pavellz

Użytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqggk8$kqq$1news3.onet...
[...]

Po wielu próbach okazało się że kieszeń od matiza nie pasuje
(inna szerokość otworów do montażu)
Pozostaje jedynie rozebrać ponownie deskę rozdzielczą,
wydłubać kątowniki siedzące w środku i wiercić.
Swoją drogą myślałem że można zrobić auto dopasowane
do standardowych systemów mocowań, tak żeby nie trzeba
było robić jakiegoś druciarstwa...
Jak na razie Spark zalicza u mnie duży minus...

Pozdrawiam
Paweł

[spark] Demontaż deski/montaż radia