[TECH] Demontaz sredniej tarczy

Data: 2009-06-07 20:43:35
Autor: j-a-c-s
[TECH] Demontaz sredniej tarczy
Czesc,

Mam zamiar w swoim meiszczuchu zrobic naped singlespeed. Chcialem do tego celu uzyc zwyklej korby mtb, tylko pozbawic ja sredniej i malej tarczy.
Wiadomo, ze z mala nie ma problemu, ale zastanwiam sie czy nie bedzie probemu z dokreceniem blatu, jesli nie bedzie sredniej tarczy, skoro trzyma je ta sama sruba.
Da sie to skrecic?
Nigdy przy wymianie sredniej tarczy nie wpadlo mi na mysl, zeby to sprawdzic :) Moze ktos zna to od strony praktycznej. A moze trzeba wrzucic jakies podkladki?

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-06-07 12:08:54
Autor: Rowerex
Demontaz sredniej tarczy
On 7 Cze, 19:43, "j-a-c-s" <j...@poczta.onet.pl> wrote:

:) Moze ktos zna to od strony praktycznej. A moze
trzeba wrzucic jakies podkladki?

To oczywiste - bez podkładek kominy w śrubach mogą być za długie, no
chyba że je skrócisz. Ja mam blat założony w miejsce średniej koronki,
a śruby aluminiowe które kupiłem mają akurat kominy dość krótkie więc
nie musiałem nic robić - aluminiowe też najłatwiej skrócić z wiadomych
powodów.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-07 20:53:09
Autor: Andrzej Bedliński
j-a-c-s pisze:
A moze trzeba wrzucic jakies podkladki?

Tak, Zwykle śruby nie dadzą się "skęcić".Podpiłowanie może nie wystarzać - trzeba użyć podkładek.
Pozdrawiam
Jacek
Pozdrawiam

[TECH] Demontaz sredniej tarczy