"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora

Data: 2012-03-27 12:35:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
Proponuj臋 wyg贸gla膰 "Scalar Waves" by Konstantin Meyl. Ksi膮偶ka jest za friko, mo偶na j膮 przeczyta膰 jako ebook. To jest t艂umaczony z niemieckiego podr臋cznik dla in偶ynier贸w, kto studiowa艂 fizyk臋, ten zrozumie.

Celem polityki ko艣cio艂a zwalczaj膮cej i demonizuj膮cej od wiek贸w wiedz臋 jest uczyni膰 ludzi bezbronnymi. Obecnie ludzie ju偶 _wiedz膮_ i dysponuj膮 si艂ami fizycznymi, kt贸re s膮 niebezpieczne... Polacy te偶 b臋d膮 wiedzie膰, koniec robienia durni贸w i mugoli przez SPQR z naszego narodu. Koniec prania m贸zg贸w! nauka niemiecka odebra艂a ostatni膮 dziedzin臋 kap艂anom i teologom...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 12:28:33
Autor: MH
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a):
Proponuj臋 wyg贸gla膰 "Scalar Waves" by Konstantin Meyl. Ksi膮偶ka jest za frik
o, mo偶na j膮 przeczyta膰 jako ebook. To jest t艂umaczony z niemieckiego podr臋czn
ik dla in偶ynier贸w, kto studiowa艂 fizyk臋, ten zrozumie.

=================

Keyl ma albo zdrowo nar眀ane pod kopu潮, albo szuka frajer體.

http://www.k-meyl.de/go/Primaerliteratur/Scalar-Waves.pdf

Ciekawe wnioski facet wyci眊a (Fig.2). Skoro div E=/=0 i jest skalarem, to
mamy do czynienia z fal skalarn. Strach si ba, taki IDIOTYZM!!

MH

Data: 2012-03-27 15:24:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 14:28. carbon entity ' MH' <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl>

Keyl ma albo zdrowo nar膮bane pod kopu艂膮, albo szuka frajer贸w.

http://www.k-meyl.de/go/Primaerliteratur/Scalar-Waves.pdf

Ciekawe wnioski facet wyci膮ga (Fig.2). Skoro div E=/=0 i jest skalarem, to
mamy do czynienia z fal膮 skalarn膮. Strach si臋 ba膰, taki IDIOTYZM!!

MH

To jest kr贸tka praca w kt贸rej prof. Meyl nie przedstawia wszystkich przes艂anek, wi臋cej tu:
http://www.scribd.com/doc/31566320/Meyl-Scalar-Waves-First-Tesla-Physics

PS. Je艣i w艂adze wojskowe ro偶nych pa艅stw posiadaj膮 bro艅 opart膮 na tej teorii (tzw. bro艅 ostateczn膮!) to nie jest 偶adna bzdura. Podejrzewam, 偶e prof. Meyl nie jest nawet tw贸rc膮 tej teorii tylko kim艣, przez kogo odbywa si臋 kontrolowany przeciek.

PS^2. Ciekawe dlaczego panowie szukaj膮cy w kontrze do wersji oficjalnej przyczyn katatrofy smole艅skiej nie uwzgl臋dnili opcji u偶ycia broni skalarnej? To by IMHO t艂umaczy艂o pewne historie ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 14:42:53
Autor: MH
> [...]

To jest kr贸tka praca w kt贸rej prof. Meyl nie przedstawia wszystkich przes艂anek, wi臋cej tu:

Dzi阫i za link!!  No chyba nie s眃zisz,縠 po秝i阠 A tyle czasu, 縠by ca硂舵
owego pdf'a przeczyta. Ot, tak 'przekartkowa砮m' sobie i... trafiam na stron
Nr 42. Pomijam fakt, 縠 przedstawione r. Maxwella dotycz o秗odka izotropowego
(r體nania 3.3 - 3.6). OK, bazujmy na tym!! Meyl robi na tej samej stronie
KOMPROMITUJE ZA疎NIE : (wzory 3.7 <=> 3.7*). To dotyczy tylko przestrzeni,
w kt髍ej wyst阷uje brak 砤dunk體 swobodnych, b眃 warunk體 BRZEGOWYCH, gdzie
nast阷uje ich 'neutrlizacja' (elektryczne zwarcie p蟪przestrzeni - pro禼iej
m體i眂 metalizacja powierzchni dowolnego materia硊, w kt髍ym wyst阷uj no秐iki
swobodne (砤dunku)).

A teraz jeszcze raz o tym samym, tylko z troszeczk innego punktu widzenia..

Lata 60-te,70-te ubieg砮go wieku..  Egzaminy wst阷ne na Wy縮ze Uczelnie..
10+ kandydat體 na jedno miejsce..  Dzisiaj jest lepiej!! 10+ "uczelni" na
jednego, kt髍y jeszcze st眃 nie zwia , a owe "uczelnie" s dofinansowywane z
Twojej i mojej kieszeni. A przy okazji, wykorzystuj眂 wt髍ny analfabetyzm w
zakresie PODSTAWOWEGO opanowania nauk 禼is硑ch, takie cwaniaki jak Meyl mog
egzystowa.. A gawied kupuje te 'sensacyjki' i pierdzieli o "spisku".

Daleko nie trzeba szuka!!  B眃 co b眃 w tytule w眛ka jest "DO
OBSERWATORA".. Wszak nie kto inny, w wielu w眛kach upiera si, 縠 jednostk
mocy jest JOUL, a nie WATT!! Chcia mnie zabi wiatr體 o mocy ile秚am
"疷L覹"..  No cyba,縠 chcia na mnie nas砤 疷LI...

MH
[...]

Hmm, tu racj mo縠sz mie!! statnio kie秏y z Womdusiem 硂kowitkem w砤snej
roboty ko秚owali, to秏y za popitkem wody s akwariuma pociongli. Womdu siem
SKALARKIEM zakstusi, ale wko馽u go pse砶no !!

Data: 2012-03-27 14:52:58
Autor: Obserwator
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa(a): Daleko nie trzeba szuka!!  B眃 co b眃 w tytule w眛ka jest "DO
OBSERWATORA".. Wszak nie kto inny, w wielu w眛kach upiera si, 縠 jednostk
mocy jest JOUL, a nie WATT!! Chcia mnie zabi wiatr體 o mocy ile秚am
"疷L覹"..  No cyba,縠 chcia na mnie nas砤 疷LI...

***************************

facet, takimi wlasnie bredzeniami siebie dyskwalifikujesz...
Niestety kiedys udawadnial ci Hans Kloss, ze nie masz racji. On tez mial
pojecie o matematyce i fizyce. Twoje slabe ego, nie pozwolilo ci przyznac mu
racje. Zaczles go pozniej w pijanym widzie notorycznie atakowac personalnie i
chamsko na tej grupie.

Nie potrafisz zrozumiec, ze to jest infantylne i glupie??

Data: 2012-03-27 16:55:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
wtorek, 27 marca 2012 16:42. carbon entity ' MH' <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl>

Dzi臋ki za link!!  No chyba nie s膮dzisz,偶e po艣wi臋c臋 A呕 tyle czasu, 偶eby
ca艂o艣膰 owego pdf'a przeczyta膰. Ot, tak 'przekartkowa艂em' sobie i...
trafiam na stron臋 Nr 42. Pomijam fakt, 偶e przedstawione r. Maxwella
dotycz膮 o艣rodka izotropowego (r贸wnania 3.3 - 3.6). OK, bazujmy na tym!!
Meyl robi na tej samej stronie KOMPROMITUJ膭CE ZA艁O呕ENIE : (wzory 3.7 <=>
3.7*). To dotyczy tylko przestrzeni, w kt贸rej wyst臋puje brak 艂adunk贸w
swobodnych, b膮d藕 warunk贸w BRZEGOWYCH, gdzie nast臋puje ich 'neutrlizacja'
(elektryczne zwarcie p贸艂przestrzeni - pro艣ciej m贸wi膮c metalizacja
powierzchni dowolnego materia艂u, w kt贸rym wyst臋puj膮 no艣niki swobodne
(艂adunku)).

Hm... b臋d臋 musia艂 si臋 temu jeszcze raz przyjrze膰.  --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 15:29:50
Autor: mkarwan
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jksf2n$o0f$3node2.news.atman.pl...
PS. Je艣i w艂adze wojskowe ro偶nych pa艅stw posiadaj膮 bro艅 opart膮 na tej teorii
(tzw. bro艅 ostateczn膮!) to nie jest 偶adna bzdura.

Kt贸re pa艅stwa j膮 maj膮?
Masz na to jakie艣 dowody?
Prosz臋 o linki.

Data: 2012-03-27 15:40:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 15:29. carbon entity 'mkarwan' <mkarwan@poczta.onet.pl>

[...]

To si臋 HAARP nie chce wyg贸gla膰?

A o innych te偶 s膮 pog艂oski...
http://iron-eagles.tripod.com/emweapons.htm      (Sowieci)
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=46668

"Demony" to przy tym bajeczki dla grzecznych dzieci.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 15:46:46
Autor: u2
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
W dniu 2012-03-27 15:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
To si HAARP nie chce wyg骻la?

A o innych te s pog硂ski...
http://iron-eagles.tripod.com/emweapons.htm      (Sowieci)
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=46668

"Demony" to przy tym bajeczki dla grzecznych dzieci.

No nie. Wlasnie, ze najstarszniejsza bron wynalezli jankesi, truja
rakiem wszystkich niewygodnych dyktatorow. Chavez o tym wspominal. Nie
ma powodu, aby mu nie wierzyc zobacz jak biedaczek wyglada. Puta tez za
dobrze nie wyglada ;)

Data: 2012-03-27 15:54:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 15:46. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

[...]

HAARP te偶 jankeski jest... na samym pocz膮tku wspomnia艂em. O tej drugiej broni chemicznej to te偶 s艂ysza艂em ju偶 co nieco. Wi臋c lepiej nie podskaskiwa膰, bo jeszcze nas otruj膮 ;(

PS. A Polacy to  zawsze z motyk膮 na s艂o艅ce, z konikami na czo艂gi. Jak w Krojantach, nie tak daleko dworku hrabi贸w H. gdzie par臋 lat temu mnie z koleg膮 zaprosili. Nowego i ma艂ego, stary komuna zabra艂a.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 14:02:49
Autor: Obserwator
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a):

HAARP te jankeski jest... na samym pocz眛ku wspomnia砮m. O tej drugiej broni chemicznej to te s硑sza砮m ju co nieco. Wi阠 lepiej nie podskaskiwa, bo jeszcze nas otruj ;(

************************************
kiedys propaganda bolszewicka straszyla jankeska stonka ziemniaczana, a teraz
idzie z postepem i straszy HAARP i truciem *nowotworam* - sa tacy jak widac co nadal te brednie kupuja:))

Na raka najlepsza jest homeopatia i krople homeopatyczne Bacha:))))))

Data: 2012-03-27 14:06:39
Autor: Obserwator

Obecna propaganda Putina tez straszyla jankesami, jak diablem wcielonym. To m.innymi dzieki straszeniu jankeskim zagrozeniem, udalo sie jeszcze raz wygrac Putinowi.

Ujwaniono nagrania jak Putin z czarnym *diablem* - Obama sobie przyjaznie gaworzyli:))

Data: 2012-03-27 16:17:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
wtorek, 27 marca 2012 16:06. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

Ujwaniono nagrania jak Putin z czarnym *diablem* - Obama sobie przyjaznie
gaworzyli:))

Z tow. Obananem jest c贸艣 do rzeczy w kwestii rogacizny...
Tyko 偶e czarny nie ma tu nic do rzeczy. Gdyby艣 wa艣膰 to napisa艂 w murzynowie, to by wy艣miali wa膰pana, bo u nich diabe艂 jest... _bia艂y_  !!!     :)))

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 16:12:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
wtorek, 27 marca 2012 16:02. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl>

[...]

Co艣 tak my艣l臋, 偶e wa艣膰 b臋dziesz jednym z pierwszych, na kt贸rym oni (jedni lub drudzy) wypr贸buj膮 te bronie ;)

Ja ju偶 od paru miesi臋cy rozgl膮daam si臋, czy kto艣 nie ma na mnie bu艂garskiego parasola, mimo 偶e z moimi pogl膮dami mog臋 si臋 czu膰 wzgl臋dnie bezpiecznie. Ale tam, na zimne dmucha膰 i przyjacio艂om r贸wnie jak wrogom w g艂臋bi duszy nie dowierza膰! Kret mo偶e by膰 wsz臋dzie, nawet w najbli偶szym otoczeniu.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 14:25:06
Autor: Obserwator
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a): Co tak my秎, 縠 wa舵 b阣ziesz jednym z pierwszych, na kt髍ym oni (jedni lub drudzy) wypr骲uj te bronie ;)

Ja ju od paru miesi阠y rozgl眃aam si, czy kto nie ma na mnie bu砱arskiego parasola, mimo 縠 z moimi pogl眃ami mog si czu wzgl阣nie bezpiecznie. Ale tam, na zimne dmucha i przyjacio硂m r體nie jak wrogom w g酬bi duszy nie dowierza! Kret mo縠 by wsz阣zie, nawet w najbli縮zym otoczeniu*

*******************************
zamiast wymyslac, przeczytaj co ci napisal MH. Facet jak jest czezwy, potrafi
o fizyce i matematyce napisac sensownie. Na tym sie zna, lepiej ode mnie.
Ja jestem chemikiem i interesuje sie tylko fizyka i biochemia hobbystycznie.

 Ja go nie lubie, bo to agresywny cham i prymityw, ale to nie powod aby
kwestionowac jego znajomosc fizyki. Ty jestes tylko humanista, wiec mozesz wierzyc w rozne pierdoly.
Ale zaprzeczajac faktom i lekcewazac opinie osob ktore teoretycznie maja wieksza od ciebie wiedze, po prostu sie osmieszasz.

Data: 2012-03-27 14:26:07
Autor: Obserwator
ups; popinkolilo mi sie : trzezwy.

Data: 2012-03-27 16:39:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
wtorek, 27 marca 2012 16:25. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

[...]

Nie zaprzeczam i nie lekcewa偶臋. Kolega MH zobaczy艂 偶eczego艣 baakuje na pierwszy rzut oka. I rzeczywi艣cie tam czego艣 brakuje. Ale w innej pracy s膮 inne przes艂anki, pasuj膮ce do teorii. No i pytanie czy one j膮 uzupe艂niaj膮, sam si臋 b臋d臋 musia艂 przekona膰. Mia艂em zreszt膮 dwa i p贸艂 roku fizyki na UWr w tym elektromagnetyzm, wi臋c mniej wi臋cej rozumiem te r贸wnania. Oczywi艣cie "mniej wi臋cej" oznaczabardzo daleko od "doskonale" i mam twego 艣wiadomo艣膰, ale je偶eli nie znjd臋 sprzeczno艣ci we wnioskach, to wyja艣nienie o istnieniu w rzeczywisto艣ci takiego rozi膮zania jakie przewidywa艂a dot膮d wy艂膮cznie teoria uznam za wiarygodne. Na pierwszy rzut oka zrest膮 tak jest...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 16:18:04
Autor: u2
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
W dniu 2012-03-27 15:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
PS. A Polacy to  zawsze z motyk na s硂馽e, z konikami na czo砱i. Jak w Krojantach, nie tak daleko dworku hrabi體 H. gdzie par lat temu mnie z koleg zaprosili. Nowego i ma砮go, stary komuna zabra砤.

W Krojantach ? To ani chybi wies. Gdyby w Croyantach to byloby co
innego. Widac, zes cham, bo z chamami sie zadajesz :)

Data: 2012-03-27 16:30:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 16:18. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

W Krojantach ? To ani chybi wies. Gdyby w Croyantach to byloby co
innego. Widac, zes cham, bo z chamami sie zadajesz :)

W miejscowo艣ci Krojant毛 (Krojanten).
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krojanty

I nie m贸w 偶le prosz臋 o szlachcie Prus Kr贸lewskich jak hrabiowie H. i hrabiowie U. To nie s膮 chamy, ale wierni byli Rzeczypospolitej nawet w trakcie nazistowskiego najazdu deklarowali si臋 jako Polacy a nie volksdeutsche.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 16:45:16
Autor: u2
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
W dniu 2012-03-27 16:30, Jakub A. Krzewicki pisze:
I nie m體 縧e prosz o szlachcie Prus Kr髄ewskich jak hrabiowie H. i hrabiowie U. To nie s chamy, ale wierni byli Rzeczypospolitej nawet w trakcie nazistowskiego najazdu deklarowali si jako Polacy a nie volksdeutsche.

Skoro piszesz same inicjaly to widac, ze dawno skazani i pierdza w
pierdlu :)

Data: 2012-03-27 16:59:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 16:45. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Skoro piszesz same inicjaly to widac, ze dawno skazani i pierdza w
pierdlu :)

Nie, tyko ze wzgl臋du na prywatno艣膰. Znasz przys艂owie po nazwisu to po pysku? Je偶eli napisz臋 np., 偶e hrabia X. choruje na amnezj臋, tak, 偶e nie pami臋ta rzeczy sprzed kilku dni, to przecie偶 nie podam jego imienia i nazwiska, 偶eby nie narusza膰 d贸br osobistych.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 17:14:30
Autor: u2
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
W dniu 2012-03-27 16:59, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie, tyko ze wzgl阣u na prywatno舵. Znasz przys硂wie po nazwisu to po pysku? Je縠li napisz np., 縠 hrabia X. choruje na amnezj, tak, 縠 nie pami阾a rzeczy sprzed kilku dni, to przecie nie podam jego imienia i nazwiska, 縠by nie narusza d骲r osobistych.

Czyli nigdzie nie byles, nic nie widziales.

Data: 2012-03-27 17:45:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 17:14. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Czyli nigdzie nie byles, nic nie widziales.

Gdybym wymieni艂 nazwiska na grupie to by艂bym chamem. Przecie偶 ci panowie za czyn tak haniebny (paszkwilanctwo) nie raczyliby mi w takim wypadku przys艂a膰 sekundant贸w, tylko raczyliby mnie obi膰 w pysk. Noblesse oblige.
Zaufanie to zaufanie. Chcieli mnie nawet z pewn膮 m艂od膮 hrabiank膮 zapozna膰 zachwyceni moimi talentami, ale na szcz臋艣cie do osobistego spotkania nie dosz艂o, zdarzy艂o mi si臋 tylko rozmawia膰 przez telefon. Dowiedzia艂em si臋 jednak od kolegi o jej chrze艣cija艅skich powi膮zaniach, i zacz膮艂em obawia膰 si臋, do czego to mo偶e doj艣膰. Z powodu pewnej przysi臋gi, kt贸r膮 w sekrecie prywatnie z艂o偶y艂em a jej tre艣ci tu raczej nie wyjawi臋, niekt贸re zwi膮zki s膮 dla mnie niemo偶liwe, wi臋c dyskretnie usuna艂em si臋 z widoku tych wielmo偶贸w, nawet wbrew naciskowi mojej w艂asnej rodziny.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 19:09:42
Autor: u2
W dniu 2012-03-27 17:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
Czyli nigdzie nie byles, nic nie widziales.
Gdybym wymieni nazwiska na grupie to by砨ym chamem.

Nie wymieniles wiec jestes chamem, ktory podpiera sie ko-taktami z
rzekomymi hrabiami.

Data: 2012-03-27 16:13:00
Autor: Grzegorz Z.
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
Jakub A. Krzewicki napisa:

To si HAARP nie chce wyg骻la?

Odnosz wra縠nie 縠 dla mkarwana rozstrzygaj眂ym dowodem na prawdziwo舵
twierdze o istnieniu czego jest istnienie odno秐ika do danej informacji.

Zatem:

http://www.vismaya-maitreya.pl/zakryte_zagadki_reptilian_humanoid.html

--
"Jak ju nie b阣 mog砤 sobie sama nala tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj禼ie na tak sytuacj" M.Czubaszek

Data: 2012-03-27 16:24:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 16:13. carbon entity 'Grzegorz Z.' <tictactoe@colleen.org>

Jakub A. Krzewicki napisa艂:

To si臋 HAARP nie chce wyg贸gla膰?

Odnosz臋 wra偶enie 偶e dla mkarwana rozstrzygaj膮cym dowodem na prawdziwo艣膰
twierdze艅 o istnieniu czego艣 jest istnienie odno艣nika do danej informacji.

Zatem:

http://www.vismaya-maitreya.pl/zakryte_zagadki_reptilian_humanoid.html

Grze艣, Vismaya wszystko popieprzy艂a. Nie do艣膰, 偶e David Icke i Credo Mutwa rzucaj膮 wypowiedziasmi wysoce kontrowersyjnymi, to jeszcze na tej stronie to wszystko jest przekr臋cone. Specjalnie podae艣, 偶eby sprowadzi膰 teorie spiskowe do absurdu. No i rzuci膰 negatywne 艣wiato na bro艅 skalarn膮. "Gady" sobie mog膮 by膰, mog膮 nie by膰, to kwestia wiary ze wzgl臋du na skrajne nieprawdopodobie艅stwo. Natomiast istnienie HAARP i broni EM to jest kwestia wiedzy. Znanej nielicznym, ale... no i nie k艂贸ci si臋 specjalnie ze zdrowym rozs膮dkiem, a sporo wyja艣nia, koniec mit贸w o bo偶kach hebrajskich.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 19:06:05
Autor: Grzegorz Z.
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
Jakub A. Krzewicki napisa:

nieprawdopodobie駍two. Natomiast istnienie HAARP i broni EM to jest kwestia wiedzy. Znanej nielicznym, ale... no i nie k丑ci si specjalnie ze zdrowym rozs眃kiem, a sporo wyja秐ia, koniec mit體 o bo縦ach hebrajskich.

Nie twierdz 縠 HAARPu i broni EMP nie ma. Nawet przecie cos oficjalnie
przyznaj.

Data: 2012-03-27 13:12:52
Autor: mkarwan
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jks55t$dj4$1node2.news.atman.pl...
Proponuj臋 wyg贸gla膰 "Scalar Waves" by Konstantin Meyl. Ksi膮偶ka jest za friko,
mo偶na j膮 przeczyta膰 jako ebook. To jest t艂umaczony z niemieckiego podr臋cznik
dla in偶ynier贸w, kto studiowa艂 fizyk臋, ten zrozumie.

M贸j znajomy (i wsp贸艂autor) z uniwersytetu technicznego w Darmstadt, prof. Gerhard Bruhn, ma za swoje hobby tropienie takich pseudonaukowc贸w i publiczne obna偶anie ich przekr臋t贸w.
W swojej witrynie ( http://www.mathematik.tu-darmstadt.de/~bruhn/ ) bierze on na tapet臋 szalbierstwa homeopat贸w (co nie znaczy, 偶e sama idea homeopatii jest fa艂szywa), tw贸rc贸w perpetum mobile, wynalazc贸w urz膮dze艅 produkuj膮cych 鈥瀌armow膮 energi臋鈥, oraz 鈥瀠czonych鈥 reprodukuj膮cych odkrycie genialnego wynalazcy Nicola Tesli - 鈥瀙od艂u偶ne fale elektromagnetyczne鈥.
Z ciekawo艣ci przyjrza艂em si臋 jednemu takiemu przypadkowi. Rzecz idzie o 鈥瀘dkryciu鈥 in偶yniera Konstantina Meyla, profesora uniwersytetu w Furtwangen. ( http://www.hs-furtwangen.de/studierende/fakultaeten/computer-electrical-engineering.html )
Konstanin Meyl odkry艂 i sprzedaje ( http://www.meyl.eu/go/index.php?dir=10_Home&page=1&sublevel=0 ) urz膮dzenie do przesy艂ania 鈥瀙od艂u偶nych fal elektromagnetycznych鈥 (scalar waves) oparte, jak twierdzi, na odkryciu Nicola Tesli.
Urz膮dzenie kosztuje 鈥瀓edynie鈥 9.860,00 EUR. Mniejszy pakiecik do samodzielnego zbudowania i eksperymentowania mo偶na kupi膰 tylko za 800 EUR.
Za艣 DVD z konferencji jak膮 mia艂 profesor Meyl par臋 lat temu w Waszyngtonie ("The First Nikola Tesla Energy Science Conference & Exposition" on 8-9 November 2003 ) kosztuje ju偶 tylko 25 EUR.
Na video widzimy demonstracj臋 urz膮dzenia przesy艂aj膮cego 鈥瀎ale skalarne鈥: http://arkadiusz-jadczyk.org/images/meyl0.jpg

Sygna艂y przechodz膮 ze sfery po lewj do sfery prawej. Co wi臋cej, jak to demonstruje Meyl, nie da si臋 ich ekranowa膰. Nawet klatka Faradaya nie pomo偶e: http://arkadiusz-jadczyk.org/images/meyl1.jpg

Sygna艂y, w dodatku, rozchodz膮 sie 鈥瀞zybciej ni偶 艣wiat艂o鈥.
Dlaczego?
Profesor meyl wyja艣nia dlaczego: urz膮dzenie po lewej emituje sygna艂y o cz臋sto艣ci 4.7 Mhz, za艣 sygna艂 odbierany ma cz臋sto艣膰 7.0 Mhz.
Rachunek jest prosty: 7.0/4.7=1.5 鈥 czyli sygna艂y rozchodz膮 si臋 z pr臋dko艣ci膮 p贸艂tora razy wi臋ksz膮 od pr臋dko艣ci 艣wiat艂a!!!
Jednak prof. Meyl nie pokaza艂 na video wszystkiego.
Prywatna fundacja 鈥濱nstitut f眉r Gravitationsforschung鈥 (IGF) ( http://www.goede-stiftung.org/ ) zakupi艂a urz膮dzenie Meyla i przeprowadzi艂a niezale偶ne badania, kt贸rych wyniki opublikowa艂a. Ot贸z urz膮dzenie to wygl膮da tak: http://arkadiusz-jadczyk.org/images/meyl2.jpg

Czego Meyl nie pokaza艂 na video, to przew贸d 艂膮cz膮cy nadajnik z odbiornikiem.
W czasie konferencji przew贸d ten najwyra藕niej ukrywa艂 si臋 pod serwet膮 lub zwisa艂 za sto艂em. Sze艣ciu autor贸w pracy krytycznej (T. Junker, C. Schmelzer, T. Senkel, H. Weidner, P. Winkels, E. Zentgraf) z IGF konkluduje tak:

鈥濳eine der Hypothesen, die nach Prof. Meyl mit dem Experimentierset experimentell nachpr眉fbar sind, k枚nnen von uns best盲tigt werden.
Die Effekte, die Prof. Meyl beschrieben hat, k枚nnen alle im Rahmen der klassischen Elektrodynamik durch stehende Wellen auf einer Lecher-Leitung erkl盲rt werden.鈥

Kr贸tko:

鈥炁籥dna z hipotez prof. Meyla nie potwierdzi艂a si臋 w naszych eksperymentach.
Wszystkie zaobserwowane efekty mo偶na wyja艣ni膰 w ramach klasycznej elektrodynamiki.鈥

藕r贸d艂o http://arkadiusz.jadczyk.salon24.pl/66353,pseudonauka

Data: 2012-03-27 13:22:07
Autor: Grzegorz Z.
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
The evidence claimed for this theory is that 4,000 Jews who supposedly
worked at the WTC failed to report for work on 11 September because they
had been forewarned by the Israeli intelligence service, Mossad.

However, the figure appears to be based on a statement made by the Israeli
foreign minister that about 4,000 Israelis were in the cities under attack
at the time. More than one in ten of those who died on 9/11 were Jewish.

http://www.guardian.co.uk/world/2011/sep/05/9-11-conspiracy-theories-debunked

Data: 2012-03-30 20:08:08
Autor: pluton
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
Proponuj wyg骻la "Scalar Waves" by Konstantin Meyl. Ksi笨ka jest za
friko,

Ale przecie w smole駍ku do samolotu strzelali z fal wektorowych ("Vector
Waves" )?

Nullification

"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora