"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora

Data: 2012-03-27 12:28:33
Autor: MH
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a):
Proponuję wygóglać "Scalar Waves" by Konstantin Meyl. Książka jest za frik
o, można ją przeczytać jako ebook. To jest tłumaczony z niemieckiego podręczn
ik dla inżynierów, kto studiował fizykę, ten zrozumie.

=================

Keyl ma albo zdrowo narbane pod kopu, albo szuka frajerw.

http://www.k-meyl.de/go/Primaerliteratur/Scalar-Waves.pdf

Ciekawe wnioski facet wyciga (Fig.2). Skoro div E=/=0 i jest skalarem, to
mamy do czynienia z fal skalarn. Strach si ba, taki IDIOTYZM!!

MH

Data: 2012-03-27 15:24:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 14:28. carbon entity ' MH' <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl>

Keyl ma albo zdrowo narąbane pod kopułą, albo szuka frajerów.

http://www.k-meyl.de/go/Primaerliteratur/Scalar-Waves.pdf

Ciekawe wnioski facet wyciąga (Fig.2). Skoro div E=/=0 i jest skalarem, to
mamy do czynienia z falą skalarną. Strach się bać, taki IDIOTYZM!!

MH

To jest krótka praca w której prof. Meyl nie przedstawia wszystkich przesłanek, więcej tu:
http://www.scribd.com/doc/31566320/Meyl-Scalar-Waves-First-Tesla-Physics

PS. Jeśi władze wojskowe rożnych państw posiadają broń opartą na tej teorii (tzw. broń ostateczną!) to nie jest żadna bzdura. Podejrzewam, że prof. Meyl nie jest nawet twórcą tej teorii tylko kimś, przez kogo odbywa się kontrolowany przeciek.

PS^2. Ciekawe dlaczego panowie szukający w kontrze do wersji oficjalnej przyczyn katatrofy smoleńskiej nie uwzględnili opcji użycia broni skalarnej? To by IMHO tłumaczyło pewne historie ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 14:42:53
Autor: MH
> [...]

To jest krótka praca w której prof. Meyl nie przedstawia wszystkich przesłanek, więcej tu:

Dziki za link!!  No chyba nie sdzisz,e powic A tyle czasu, eby cao
owego pdf'a przeczyta. Ot, tak 'przekartkowaem' sobie i... trafiam na stron
Nr 42. Pomijam fakt, e przedstawione r. Maxwella dotycz orodka izotropowego
(rwnania 3.3 - 3.6). OK, bazujmy na tym!! Meyl robi na tej samej stronie
KOMPROMITUJCE ZAOENIE : (wzory 3.7 <=> 3.7*). To dotyczy tylko przestrzeni,
w ktrej wystpuje brak adunkw swobodnych, bd warunkw BRZEGOWYCH, gdzie
nastpuje ich 'neutrlizacja' (elektryczne zwarcie pprzestrzeni - prociej
mwic metalizacja powierzchni dowolnego materiau, w ktrym wystpuj noniki
swobodne (adunku)).

A teraz jeszcze raz o tym samym, tylko z troszeczk innego punktu widzenia..

Lata 60-te,70-te ubiegego wieku..  Egzaminy wstpne na Wysze Uczelnie..
10+ kandydatw na jedno miejsce..  Dzisiaj jest lepiej!! 10+ "uczelni" na
jednego, ktry jeszcze std nie zwia , a owe "uczelnie" s dofinansowywane z
Twojej i mojej kieszeni. A przy okazji, wykorzystujc wtrny analfabetyzm w
zakresie PODSTAWOWEGO opanowania nauk cisych, takie cwaniaki jak Meyl mog
egzystowa.. A gawied kupuje te 'sensacyjki' i pierdzieli o "spisku".

Daleko nie trzeba szuka!!  Bd co bd w tytule wtka jest "DO
OBSERWATORA".. Wszak nie kto inny, w wielu wtkach upiera si, e jednostk
mocy jest JOUL, a nie WATT!! Chcia mnie zabi wiatrw o mocy iletam
"ULW"..  No cyba,e chcia na mnie nasa ULI...

MH
[...]

Hmm, tu racj moesz mie!! ostatnio kiemy z Womdusiem okowitkem wasnej
roboty kotowali, tomy za popitkem wody s akwariuma pociongli. Womdu siem
SKALARKIEM zakstusi, ale wkocu go psekno !!

Data: 2012-03-27 14:52:58
Autor: Obserwator
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa(a): Daleko nie trzeba szuka!!  Bd co bd w tytule wtka jest "DO
OBSERWATORA".. Wszak nie kto inny, w wielu wtkach upiera si, e jednostk
mocy jest JOUL, a nie WATT!! Chcia mnie zabi wiatrw o mocy iletam
"ULW"..  No cyba,e chcia na mnie nasa ULI...

***************************

facet, takimi wlasnie bredzeniami siebie dyskwalifikujesz...
Niestety kiedys udawadnial ci Hans Kloss, ze nie masz racji. On tez mial
pojecie o matematyce i fizyce. Twoje slabe ego, nie pozwolilo ci przyznac mu
racje. Zaczles go pozniej w pijanym widzie notorycznie atakowac personalnie i
chamsko na tej grupie.

Nie potrafisz zrozumiec, ze to jest infantylne i glupie??

Data: 2012-03-27 16:55:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
wtorek, 27 marca 2012 16:42. carbon entity ' MH' <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl>

Dzięki za link!!  No chyba nie sądzisz,że poświęcę AŻ tyle czasu, żeby
całość owego pdf'a przeczytać. Ot, tak 'przekartkowałem' sobie i...
trafiam na stronę Nr 42. Pomijam fakt, że przedstawione r. Maxwella
dotyczą ośrodka izotropowego (równania 3.3 - 3.6). OK, bazujmy na tym!!
Meyl robi na tej samej stronie KOMPROMITUJĄCE ZAŁOŻENIE : (wzory 3.7 <=>
3.7*). To dotyczy tylko przestrzeni, w której występuje brak ładunków
swobodnych, bądź warunków BRZEGOWYCH, gdzie następuje ich 'neutrlizacja'
(elektryczne zwarcie półprzestrzeni - prościej mówiąc metalizacja
powierzchni dowolnego materiału, w którym występują nośniki swobodne
(ładunku)).

Hm... będę musiał się temu jeszcze raz przyjrzeć.  --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 15:29:50
Autor: mkarwan

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:jksf2n$o0f$3node2.news.atman.pl...
PS. Jeśi władze wojskowe rożnych państw posiadają broń opartą na tej teorii
(tzw. broń ostateczną!) to nie jest żadna bzdura.

Które państwa ją mają?
Masz na to jakieś dowody?
Proszę o linki.

Data: 2012-03-27 15:40:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 15:29. carbon entity 'mkarwan' <mkarwan@poczta.onet.pl>

[...]

To się HAARP nie chce wygóglać?

A o innych też są pogłoski...
http://iron-eagles.tripod.com/emweapons.htm      (Sowieci)
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=46668

"Demony" to przy tym bajeczki dla grzecznych dzieci.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 15:46:46
Autor: u2
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
W dniu 2012-03-27 15:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
To si HAARP nie chce wyggla?

A o innych te s pogoski...
http://iron-eagles.tripod.com/emweapons.htm      (Sowieci)
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=46668

"Demony" to przy tym bajeczki dla grzecznych dzieci.

No nie. Wlasnie, ze najstarszniejsza bron wynalezli jankesi, truja
rakiem wszystkich niewygodnych dyktatorow. Chavez o tym wspominal. Nie
ma powodu, aby mu nie wierzyc zobacz jak biedaczek wyglada. Puta tez za
dobrze nie wyglada ;)

Data: 2012-03-27 15:54:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 15:46. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

[...]

HAARP też jankeski jest... na samym początku wspomniałem. O tej drugiej broni chemicznej to też słyszałem już co nieco. Więc lepiej nie podskaskiwać, bo jeszcze nas otrują ;(

PS. A Polacy to  zawsze z motyką na słońce, z konikami na czołgi. Jak w Krojantach, nie tak daleko dworku hrabiów H. gdzie parę lat temu mnie z kolegą zaprosili. Nowego i małego, stary komuna zabrała.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 14:02:49
Autor: Obserwator
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a):

HAARP te jankeski jest... na samym pocztku wspomniaem. O tej drugiej broni chemicznej to te syszaem ju co nieco. Wic lepiej nie podskaskiwa, bo jeszcze nas otruj ;(

************************************
kiedys propaganda bolszewicka straszyla jankeska stonka ziemniaczana, a teraz
idzie z postepem i straszy HAARP i truciem *nowotworam* - sa tacy jak widac co nadal te brednie kupuja:))

Na raka najlepsza jest homeopatia i krople homeopatyczne Bacha:))))))

Data: 2012-03-27 14:06:39
Autor: Obserwator

Obecna propaganda Putina tez straszyla jankesami, jak diablem wcielonym. To m.innymi dzieki straszeniu jankeskim zagrozeniem, udalo sie jeszcze raz wygrac Putinowi.

Ujwaniono nagrania jak Putin z czarnym *diablem* - Obama sobie przyjaznie gaworzyli:))

Data: 2012-03-27 16:17:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
wtorek, 27 marca 2012 16:06. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

Ujwaniono nagrania jak Putin z czarnym *diablem* - Obama sobie przyjaznie
gaworzyli:))

Z tow. Obananem jest cóś do rzeczy w kwestii rogacizny...
Tyko że czarny nie ma tu nic do rzeczy. Gdybyś waść to napisał w murzynowie, to by wyśmiali waćpana, bo u nich diabeł jest... _biały_  !!!     :)))

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 16:12:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
wtorek, 27 marca 2012 16:02. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl>

[...]

Coś tak myślę, że waść będziesz jednym z pierwszych, na którym oni (jedni lub drudzy) wypróbują te bronie ;)

Ja już od paru miesięcy rozglądaam się, czy ktoś nie ma na mnie bułgarskiego parasola, mimo że z moimi poglądami mogę się czuć względnie bezpiecznie. Ale tam, na zimne dmuchać i przyjaciołom równie jak wrogom w głębi duszy nie dowierzać! Kret może być wszędzie, nawet w najbliższym otoczeniu.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 14:25:06
Autor: Obserwator
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a): Co tak myl, e wa bdziesz jednym z pierwszych, na ktrym oni (jedni lub drudzy) wyprbuj te bronie ;)

Ja ju od paru miesicy rozgldaam si, czy kto nie ma na mnie bugarskiego parasola, mimo e z moimi pogldami mog si czu wzgldnie bezpiecznie. Ale tam, na zimne dmucha i przyjacioom rwnie jak wrogom w gbi duszy nie dowierza! Kret moe by wszdzie, nawet w najbliszym otoczeniu*

*******************************
zamiast wymyslac, przeczytaj co ci napisal MH. Facet jak jest czezwy, potrafi
o fizyce i matematyce napisac sensownie. Na tym sie zna, lepiej ode mnie.
Ja jestem chemikiem i interesuje sie tylko fizyka i biochemia hobbystycznie.

 Ja go nie lubie, bo to agresywny cham i prymityw, ale to nie powod aby
kwestionowac jego znajomosc fizyki. Ty jestes tylko humanista, wiec mozesz wierzyc w rozne pierdoly.
Ale zaprzeczajac faktom i lekcewazac opinie osob ktore teoretycznie maja wieksza od ciebie wiedze, po prostu sie osmieszasz.

Data: 2012-03-27 14:26:07
Autor: Obserwator
ups; popinkolilo mi sie : trzezwy.

Data: 2012-03-27 16:39:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
wtorek, 27 marca 2012 16:25. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

[...]

Nie zaprzeczam i nie lekceważę. Kolega MH zobaczył żeczegoś baakuje na pierwszy rzut oka. I rzeczywiście tam czegoś brakuje. Ale w innej pracy są inne przesłanki, pasujące do teorii. No i pytanie czy one ją uzupełniają, sam się będę musiał przekonać. Miałem zresztą dwa i pół roku fizyki na UWr w tym elektromagnetyzm, więc mniej więcej rozumiem te równania. Oczywiście "mniej więcej" oznaczabardzo daleko od "doskonale" i mam twego świadomość, ale jeżeli nie znjdę sprzeczności we wnioskach, to wyjaśnienie o istnieniu w rzeczywistości takiego roziązania jakie przewidywała dotąd wyłącznie teoria uznam za wiarygodne. Na pierwszy rzut oka zrestą tak jest...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 16:18:04
Autor: u2
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
W dniu 2012-03-27 15:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
PS. A Polacy to  zawsze z motyk na soce, z konikami na czogi. Jak w Krojantach, nie tak daleko dworku hrabiw H. gdzie par lat temu mnie z koleg zaprosili. Nowego i maego, stary komuna zabraa.

W Krojantach ? To ani chybi wies. Gdyby w Croyantach to byloby co
innego. Widac, zes cham, bo z chamami sie zadajesz :)

Data: 2012-03-27 16:30:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 16:18. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

W Krojantach ? To ani chybi wies. Gdyby w Croyantach to byloby co
innego. Widac, zes cham, bo z chamami sie zadajesz :)

W miejscowości Krojantë (Krojanten).
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krojanty

I nie mów żle proszę o szlachcie Prus Królewskich jak hrabiowie H. i hrabiowie U. To nie są chamy, ale wierni byli Rzeczypospolitej nawet w trakcie nazistowskiego najazdu deklarowali się jako Polacy a nie volksdeutsche.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 16:45:16
Autor: u2
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
W dniu 2012-03-27 16:30, Jakub A. Krzewicki pisze:
I nie mw le prosz o szlachcie Prus Krlewskich jak hrabiowie H. i hrabiowie U. To nie s chamy, ale wierni byli Rzeczypospolitej nawet w trakcie nazistowskiego najazdu deklarowali si jako Polacy a nie volksdeutsche.

Skoro piszesz same inicjaly to widac, ze dawno skazani i pierdza w
pierdlu :)

Data: 2012-03-27 16:59:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 16:45. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Skoro piszesz same inicjaly to widac, ze dawno skazani i pierdza w
pierdlu :)

Nie, tyko ze względu na prywatność. Znasz przysłowie po nazwisu to po pysku? Jeżeli napiszę np., że hrabia X. choruje na amnezję, tak, że nie pamięta rzeczy sprzed kilku dni, to przecież nie podam jego imienia i nazwiska, żeby nie naruszać dóbr osobistych.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 17:14:30
Autor: u2
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
W dniu 2012-03-27 16:59, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie, tyko ze wzgldu na prywatno. Znasz przysowie po nazwisu to po pysku? Jeeli napisz np., e hrabia X. choruje na amnezj, tak, e nie pamita rzeczy sprzed kilku dni, to przecie nie podam jego imienia i nazwiska, eby nie narusza dbr osobistych.

Czyli nigdzie nie byles, nic nie widziales.

Data: 2012-03-27 17:45:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 17:14. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Czyli nigdzie nie byles, nic nie widziales.

Gdybym wymienił nazwiska na grupie to byłbym chamem. Przecież ci panowie za czyn tak haniebny (paszkwilanctwo) nie raczyliby mi w takim wypadku przysłać sekundantów, tylko raczyliby mnie obić w pysk. Noblesse oblige.
Zaufanie to zaufanie. Chcieli mnie nawet z pewną młodą hrabianką zapoznać zachwyceni moimi talentami, ale na szczęście do osobistego spotkania nie doszło, zdarzyło mi się tylko rozmawiać przez telefon. Dowiedziałem się jednak od kolegi o jej chrześcijańskich powiązaniach, i zacząłem obawiać się, do czego to może dojść. Z powodu pewnej przysięgi, którą w sekrecie prywatnie złożyłem a jej treści tu raczej nie wyjawię, niektóre związki są dla mnie niemożliwe, więc dyskretnie usunałem się z widoku tych wielmożów, nawet wbrew naciskowi mojej własnej rodziny.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 19:09:42
Autor: u2
W dniu 2012-03-27 17:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
Czyli nigdzie nie byles, nic nie widziales.
Gdybym wymieni nazwiska na grupie to bybym chamem.

Nie wymieniles wiec jestes chamem, ktory podpiera sie ko-taktami z
rzekomymi hrabiami.

Data: 2012-03-27 16:13:00
Autor: Grzegorz Z.
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
Jakub A. Krzewicki napisa:

To si HAARP nie chce wyggla?

Odnosz wraenie e dla mkarwana rozstrzygajcym dowodem na prawdziwo
twierdze o istnieniu czego jest istnienie odnonika do danej informacji.

Zatem:

http://www.vismaya-maitreya.pl/zakryte_zagadki_reptilian_humanoid.html

--
"Jak ju nie bd moga sobie sama nala tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjcie na tak sytuacj" M.Czubaszek

Data: 2012-03-27 16:24:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
wtorek, 27 marca 2012 16:13. carbon entity 'Grzegorz Z.' <tictactoe@colleen.org>

Jakub A. Krzewicki napisał:

To się HAARP nie chce wygóglać?

Odnoszę wrażenie że dla mkarwana rozstrzygającym dowodem na prawdziwość
twierdzeń o istnieniu czegoś jest istnienie odnośnika do danej informacji.

Zatem:

http://www.vismaya-maitreya.pl/zakryte_zagadki_reptilian_humanoid.html

Grześ, Vismaya wszystko popieprzyła. Nie dość, że David Icke i Credo Mutwa rzucają wypowiedziasmi wysoce kontrowersyjnymi, to jeszcze na tej stronie to wszystko jest przekręcone. Specjalnie podaeś, żeby sprowadzić teorie spiskowe do absurdu. No i rzucić negatywne świato na broń skalarną. "Gady" sobie mogą być, mogą nie być, to kwestia wiary ze względu na skrajne nieprawdopodobieństwo. Natomiast istnienie HAARP i broni EM to jest kwestia wiedzy. Znanej nielicznym, ale... no i nie kłóci się specjalnie ze zdrowym rozsądkiem, a sporo wyjaśnia, koniec mitów o bożkach hebrajskich.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-27 19:06:05
Autor: Grzegorz Z.
"Demony" to bzdura, Qi to fale skalarne - Do Obserwatora
Jakub A. Krzewicki napisa:

nieprawdopodobiestwo. Natomiast istnienie HAARP i broni EM to jest kwestia wiedzy. Znanej nielicznym, ale... no i nie kci si specjalnie ze zdrowym rozsdkiem, a sporo wyjania, koniec mitw o bokach hebrajskich.

Nie twierdz e HAARPu i broni EMP nie ma. Nawet przecie cos oficjalnie
przyznaj.