Demotywator

Data: 2010-10-27 08:28:48
Autor: bans
Demotywator
http://demotywatory.pl/2205547/67-- mezczyzn

Zaraz ktoś tu na pewno znajdzie mnóstwo plusów takiego rozwiązania ;)

--
bans

Data: 2010-10-27 08:11:58
Autor: 2late
Demotywator
On 27/10/2010 7:28 AM, bans wrote:
http://demotywatory.pl/2205547/67-- mezczyzn

Zaraz ktoś tu na pewno znajdzie mnóstwo plusów takiego rozwiązania ;)

No na pewno lest lepsze od poziomki.
Bo masz lepszy punkt widzenia no i dupa nie boli.
;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-10-27 09:18:09
Autor: bans
Demotywator
W dniu 2010-10-27 09:11, 2late pisze:

No na pewno lest lepsze od poziomki.

Można by to nazwać od jakiegoś zwisającego owocu ;)

--
bans

Data: 2010-10-27 09:51:35
Autor: Krees
Demotywator
bans <goc@o2.pl> napisał(a):
http://demotywatory.pl/2205547/67-- mezczyzn

Zaraz ktoś tu na pewno znajdzie mnóstwo plusów takiego rozwiązania ;)

Zaraz ktoś tu na pewno walnie "inteligentnie" że byyyyło, albo że suuuuuchar ;).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-10-27 13:18:20
Autor: Fabian
Demotywator
W dniu 27.10.2010 11:51, Krees pisze:
bans <goc@o2.pl> napisał(a):
http://demotywatory.pl/2205547/67-- mezczyzn

Zaraz ktoś tu na pewno znajdzie mnóstwo plusów takiego rozwiązania ;)

Zaraz ktoś tu na pewno walnie "inteligentnie" że byyyyło, albo że suuuuuchar ;).

I miał by racje, jak by tak napisał. Wydaje mi się, że nawet nie raz
już. Więc mógłby napisać: było, że było.

Fabian.

Data: 2010-10-27 13:55:19
Autor: Krees
Demotywator
Fabian <fabian@niematakiegoadresu.pl> napisał(a):
W dniu 27.10.2010 11:51, Krees pisze:
> bans <goc@o2.pl> napisał(a): > >> http://demotywatory.pl/2205547/67-- mezczyzn

I miał by racje, jak by tak napisał.

I tak, i nie. Dla jednego było, dla innego nie. Nie każdy śledzi precla
codziennie i non stop, nie każdy jest nolajfem ;). Są tacy, którzy wolą
jeździć na rowerze, zamiast wgapiać się w monitor.
Zwłaszcza, kiedy jesień taka piękna :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-10-27 19:02:27
Autor: Kacper Perschke
Demotywator
Dnia 27.10.2010 Krees <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał/a:
http://demotywatory.pl/2205547/67-- mezczyzn
[...]
Zaraz ktoś tu na pewno walnie "inteligentnie" że byyyyło, albo że
suuuuuchar ;).
I miał by racje, jak by tak napisał.

I tak, i nie. Dla jednego było, dla innego nie.

I trzeba powtarzać? Może jakiś automacik w perlu skrobnę do powtarzania?

Nie każdy śledzi precla codziennie i non stop, nie każdy jest nolajfem ;).

Potrzeba i wystarczy http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/topics cbdo.

Zwłaszcza, kiedy jesień taka piękna :).

Piękna.

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Data: 2010-10-27 20:12:53
Autor: Krees
Demotywator
Kacper Perschke <zbp.yvnzt@rxupferc.ercpnx> napisał(a):

I trzeba powtarzać? Może jakiś automacik w perlu skrobnę do powtarzania?

Jeśli odczuwasz taką wewnętrzną potrzebę i Ci to w czymś pomoże - skrobnij :D.

> Nie każdy śledzi precla codziennie i non stop, nie każdy jest nolajfem ;).

Potrzeba i wystarczy http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/topics cbdo.

I co w związku z tym? Jeśli przez tydzień kogoś nie było na preclu to ma
obowiązek prześledzić całą historię precla wytworzoną w tym czasie? A jeśli
absencja trwała miesiąc? Pół roku? ;)

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-10-28 08:06:44
Autor: bans
Demotywator
W dniu 2010-10-27 22:12, Krees pisze:

I co w związku z tym? Jeśli przez tydzień kogoś nie było na preclu to ma
obowiązek prześledzić całą historię precla wytworzoną w tym czasie? A jeśli
absencja trwała miesiąc? Pół roku? ;)

Daj spokój, on tego nie pojmie, dla niektórych 24h bez internetu to powód do samobójstwa...

http://komixxy.pl/329355/Nalog

--
bans

Data: 2010-10-28 10:25:51
Autor: Fabian
Demotywator
bans <goc@o2.pl> napisał(a):
http://demotywatory.pl/2205547/67-- mezczyzn

Zaraz ktoś tu na pewno znajdzie mnóstwo plusów takiego rozwiązania ;)

Zaraz ktoś tu na pewno walnie "inteligentnie" że byyyyło, albo że suuuuuchar
;).

[...]

Trzeba odbębnić swoje, żeby mieć na czym jeździć, a jak można przy
okazji zajrzeć na grupę ... ;)

Fabian.

Demotywator