Dempsey & Makepeace

Data: 2009-03-05 09:05:52
Autor: Mark
Dempsey & Makepeace
Aaa.. jak milo ogladnac serial ktory sie widzialo.. a tam widzialo.
Uwielbialo:) 20 lat temu
Fakt ze z perspektywy czasu.. sposob ogladania sie "nieco zmienia" :) Ale
utwierdizlo mnie to tylko w przekonaniu ze to iz bedac szczylem, kochalem
sie w Makepeace, jest calkiem zrozumiale:)
P.S. Juz zlowiek ni pamieta ze kiedys jakosc obrazu byla AZ TAK znaczaco gorsza:)
A przynajmniej w polskiej TV

--
Mark

Data: 2009-03-05 12:59:38
Autor: frank drebin
Dempsey & Makepeace
Mark wrote:
[...]

uhhh, to byla sztuka.
Serial tez byl bardzo fajny.

--
Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

Data: 2009-03-05 14:02:30
Autor: Mark
Dempsey & Makepeace
Dnia Thu, 5 Mar 2009 12:59:38 +0100, frank drebin napisał(a):

uhhh, to byla sztuka.
Serial tez byl bardzo fajny.

Ano przyjemnie na nia popatrzec..:)
A serial wlasnie zaczalem ogladac, bo sie pojaiwl w sieci.

--
Mark

Data: 2009-03-07 17:25:31
Autor: Przemek Budzyński
Dempsey & Makepeace
Mark <tajny@adres.w.pl> napisał(a):
> [...]

> Serial tez byl bardzo fajny.

Ano przyjemnie na nia popatrzec..:)
A serial wlasnie zaczalem ogladac, bo sie pojaiwl w sieci.

wyszedł na DVD
http://www.empik.com/dempsey-and-makepeace-sezon-i-film,prod6210104,p

Data: 2009-03-08 17:49:33
Autor: Mark
Dempsey & Makepeace
Dnia Sat, 7 Mar 2009 17:25:31 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

http://www.empik.com/dempsey-and-makepeace-sezon-i-film,prod6210104,p

O widzisz, dzieki. A ile sie kiedys naszukalem.
To moze jeszcze ktos wpadnie na pomysl, i wypusci Musashiego na dvd ? Bo
tego nie moge znalezc nigdzie

--
Mark

Data: 2009-03-09 10:12:32
Autor: flower
Dempsey & Makepeace
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]

O widzisz, dzieki. A ile sie kiedys naszukalem.
To moze jeszcze ktos wpadnie na pomysl, i wypusci Musashiego na dvd ? Bo

Ech, marzenie...

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-03-06 09:46:04
Autor: flower
Dempsey & Makepeace
Uzytkownik "frank drebin" <blablabla@wyp.pl> napisal w wiadomosci
Mark wrote:
> [...]
> Ale utwierdizlo mnie to tylko w przekonaniu ze to iz bedac szczylem,
> kochalem sie w Makepeace, jest calkiem zrozumiale:)

Oni naprawde sa (a przynajmniej byli) para; czytalem tez chyba kiedys ze
Dempsey nawet jakas akcje dzika zrobil jak Makepeace rodzila.

--
"Zaluj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-03-06 13:24:04
Autor: Tiber
Dempsey & Makepeace
flower wrote:

[...]

Byli, bo od 1990 (albo 1989 jak upiera się Wiki) są małżeństwem.

--
tbr

Data: 2009-03-08 00:25:44
Autor: Doxent
Dempsey & Makepeace
Fakt ze z perspektywy czasu.. sposob ogladania sie "nieco zmienia" :) Ale
utwierdizlo mnie to tylko w przekonaniu ze to iz bedac szczylem, kochalem
sie w Makepeace, jest calkiem zrozumiale:)

Jakos dla mnie ten serial jak i wiele innych z lat 80-tych to byl wyjatkowy pazdzierz obok Dynastii i pózniejszej troche Santa Barbary. Raczej nie móglbym spokojnie obejrzec nawet fragmentu odcinka. Moze akurat dlatego, ze w dniu kiedy lecial rano (bodajze sroda albo czwartek) zaraz po nim musialem zasuwac do szkoly na lekcje.

Data: 2009-03-08 17:48:25
Autor: Mark
Dempsey & Makepeace
Dnia Sun, 8 Mar 2009 00:25:44 +0100, Doxent napisał(a):

Jakos dla mnie ten serial jak i wiele innych z lat 80-tych to byl wyjatkowy pazdzierz obok Dynastii i pózniejszej troche Santa Barbary.

Tak sie zastanawiam, jakimi to sciezkami podazal Twoj umysl ze w jednym
szeregu ustawil "Dempsey i Makepeace" z Dynastia.

--
Mark

Data: 2009-03-08 20:17:01
Autor: Robson
Dempsey & Makepeace
Mark pisze:
[...]

Pewnie chodzi o uczesanie Evans i Barber :)
http://famous-relationships.topsynergy.com/!photos/Linda_Evans.jpg
http://www.leninimports.com/glynis_barber_gallery_5.jpg

--
==R==