Deore 2012

Data: 2012-08-13 12:27:27
Autor: Łasic
Deore 2012
Ehh.. tak się zastanawiam czy jest sens pchania takiego osprzętu do mojej wielce przeciętnej ramy. Chyba lepiej będzie na początek wymienić koła na takie 3 komorowe, kapslowane, na lepszych niż podstawowe shimano, piastach. Bo to co mam teraz założone to, pożal się Boże, jednokomorowa bida z nędzą :/ Jak tak poczytałem forum to dochodzę do wniosku że napęd to raczej powinien być ostatni w kolejce do wymiany.

Data: 2012-08-14 06:08:33
Autor: kamil/Endurorider.pl
Deore 2012
--

Te koła są najciekawszą propozycją pod względem ceny do jakości wedug mnie http://endurorider.pl/2009/01/mach-1-exe/ U znajomych jeździ tego 4 komplety i nic się nie dzieje zarówno z wersją bez tarcz (Novatec) jak i pod tarcze (Joy tech) Kupowane za ok 200 komplet :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Deore 2012