Deore xt w rowerze z marketu ?

Data: 2012-05-12 21:33:09
Autor: biodarek
Deore xt w rowerze z marketu ?
W dniu 2012-05-12 18:42,  g-jaro pisze:
Witam,

Zupełnie przypadkiem zajrzałem dziś do Aldi'ego i wpadłem na taki o to bicykl:

http://tinyurl.com/d6lkna9

Rama pospawana całkiem porządnie, bagażnik nie wygląda na druciany.
Z tyłu Deore XT, klamkomanetki ALivio, opony jakieś z systemem
antyprzebiciowym (czyli kto wie, czy nie jakie Schwalbe bez napisu). V-ki
Alhonga przynajmniej nie wytłoczki z blachy.

Ja wiem, że może to nie rewelacja ale za 1111 zł to chyba dramatu nie ma ? Do
tego bogata gwarancja, którą być może jest szansa realizować w systemie
"marketowym" czyli w razie grubego problemu wymiana lub zwrot kasy .
Za choćby Kross'a trzeba zapłacić dużo więcej a Deorki nie uświadczy.

Powozi ktoś czymś takowym ?

Wg mnie, to firmie składającej udało się kupić okazyjnie trochę starych części z wyprzedaży. Pytanie, czy są to części pierwszej jakości. Są manetki Alivio (w sumie dobre) ale 8-rzędowe. Nowe są chyba 9-biegowe. Ta przerzutka XT, to tak na pobudzenie śliny. Nic nie piszą o tylnej piaście. Słowo "regulacja" przy amortyzatorze SRSuntour, to nieporozumienie. Zamiast "hamulce aluminiowe" wolałbym w tym miejscu nazwę konkretnej firmy. Gdyby opony były od Schwalbe, to raczej miałyby napis. Nie wiem czy stery, to nie klasyczne 1"? Dzisiaj rządzi a-head 1 1/8". Amortyzowana sztyca, to pewnie w przyszłości źródło problemów. Oświetlenie w porządku.

--
biodarek

Data: 2012-05-12 22:23:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Deore xt w rowerze z marketu ?
biodarek, Sat, 12 May 2012 21:33:09 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Ale mimo tego wszystkiego (tzn.: o ile stery są na 1 1/8'') byłbym skłonny
kupić taki rower za taką cenę, bo daje dobry start w dalsze modyfikacje, a
nie kosztuje majątku.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-13 00:33:57
Autor: biodarek
Deore xt w rowerze z marketu ?
[...]

Wybierając kiedyś damkę dla żony postawiłem na lekką ramę i sztywny widelec. A cały osprzęt to raczej niższe grupy Shimano: Altus i Acera. Pamiętam, że wtedy wszedł na rynek Altus 8-rzędowy. Chyba jakieś 6 lat temu. Za ~1400,- na oponach Schwalbe. W wersji cross waży 12kg. To zresztą było główne założenie, bo rower jest noszony po schodach. Ale do czego zmierzam - od początku w rowerze nic nie zostało zmodyfikowane. Po co? Skoro działa?

--
biodarek

Deore xt w rowerze z marketu ?