Deore xt w rowerze z marketu ?

Data: 2012-05-13 10:54:51
Autor: PeJot
Deore xt w rowerze z marketu ?
W dniu 2012-05-12 18:42,  g-jaro pisze:
Witam,

Zupełnie przypadkiem zajrzałem dziś do Aldi'ego i wpadłem na taki o to bicykl:

http://tinyurl.com/d6lkna9

Rama pospawana całkiem porządnie, bagażnik nie wygląda na druciany.
Z tyłu Deore XT, klamkomanetki ALivio, opony jakieś z systemem
antyprzebiciowym (czyli kto wie, czy nie jakie Schwalbe bez napisu). V-ki
Alhonga przynajmniej nie wytłoczki z blachy.

Typowe zestawienie roweru marketowego - rzucające się w oczy elementy są wyższej klasy, zaś to czego *nie widać* niekoniecznie.

Ja wiem, że może to nie rewelacja ale za 1111 zł to chyba dramatu nie ma ?

Ale szału też nie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem