Depardieu

Data: 2011-01-09 22:58:56
Autor: Feromon
Depardieu
Witam!
Dawniej na film.onet.pl 艂atwiej by艂o znale藕膰, teraz jakie艣 posiekane...
Chodzi mi o tytu艂 filmu z J.Depardieu kt贸ry widzia艂em u znajomych
na satelicie w ubieg艂膮 sobot臋. Depardieu by艂 w wieku plusminus jak
nakr臋ca艂 film o swojej c贸rce nastolatce - i jak jej pilnowa艂 przed ch艂opcami - ale tytu艂u te偶 nie pami臋tam.
By艂a kolacja, nie wypada艂o mi gapi膰
si臋 w TV, ale film by艂 o francuskich g贸rnikach, ich morderczej pracy
i pocz膮tkach marksizmu. Ci臋偶ki i smutny film. Chc臋 go obejrze膰
w ca艂o艣ci.

Jaki tytu艂?

Feromon

Data: 2011-01-10 00:01:23
Autor: frank drebin
Depardieu
Feromon wrote:
[...]

primo: z tym wiekiem to mia艂e艣 racj臋

secundo: http://www.filmweb.pl/film/Tata+i+ma艂olata-1994-7799

tertio: http://www.filmweb.pl/film/Germinal-1993-5811

quatro: http://tinyurl.com/24ycjcd by艂o w pierwszym linku.

quinto: nie ma za co ;)
--
Nigdy nie k艂贸膰 si臋 z g艂upcem, ludzie mog膮 nie dostrzec r贸偶nicy.

Data: 2011-01-10 00:14:26
Autor: Feromon
Depardieu

U偶ytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:igdeo4$2ddk$1news.ett.com.ua...
Feromon wrote:
[...]

Ad. quinto - jest za co, dzi臋kuje
mo偶e gdybym wpisa艂
depardieu miners movie
nie by艂oby za co, ale pisa艂em po polsku.
Dawniej znajdowa艂em to na film.onet.pl ale teraz "poprawili" stron臋
i ju偶 nie potrafi臋.

Ad. primo - z wiekiem szukanie przychodzi mi coraz gorzej ;))

Ad. secundo - jakbym p贸艂 godziny pog艂贸wkowa艂, to bym przypomnia艂, ale
nie rozwi膮za艂o by to sprawy "Germinal"

Teraz tylko namierzy膰 Germinal i 偶ycie stanie si臋 prostsze...
Dzi臋kuj臋!

Feromon

Data: 2011-01-10 16:37:36
Autor: frank drebin
Depardieu
Feromon wrote:
[...]

widzia艂em na ipla, ale nie wiem na jakich zasadach to dzia艂a. Tzn. p艂atne czy nie.