Depozyty czy rachunki walutowe

Data: 2010-10-13 10:05:58
Autor: NZSNNW
Depozyty czy rachunki walutowe
Gdzie obecnie warto zdeponowac Euro?

Nie wiem, czy w mojej sytuacji lepszy jest rachunek, czy lepiej otwierac depozyty:

Niewielkie kwoty, nieregularne wplaty niewielich sum raz-dwa razy w miesiacu.
Wyplaty - nie potrafie przewidziec, na teraz nie potrzebuje wyplacac, a raczej odkladac.

Jaki bank prowadzi najkorzystniejszy rachunek lub lokate? Sa takie rachunki bez oplat dobrze oprocentowane?

W jakich bankach korzystacie z rachunkow i lokat dla Euro?

NZS

Data: 2010-10-13 10:17:38
Autor: MarekZ
Depozyty czy rachunki walutowe

Użytkownik "NZSNNW" <nieznamsienicniewiemWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6a48.00000076.4cb56866@newsgate.onet.pl...

OKO ING a'vista 0,5%

Getin lokata 3M 2,0%
Getin lokata 6M 2,25%
Getin lokata 12M 2,5%

Data: 2010-10-13 10:23:31
Autor: wiatrak

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:i93p5f$r0h$1srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]

W getinie obsługa kont walutowych tylko w placówce.
Zobacz na Aliora.
http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/lokaty

wiatrak

Data: 2010-10-15 08:58:04
Autor: Strachu S.
> [...]

> Getin lokata 6M 2,25%
> Getin lokata 12M 2,5%
W getinie obsługa kont walutowych tylko w placówce.

Przy tych szlonych oprocentowaniach dla 100 czy 200 UERO nie bardzo się nawet opłaca wychodzić z domu by zalozyc lokate, a pozniej nagle w potrzebie jechac ja zerwac.

Strachu S.

Data: 2010-10-13 13:00:43
Autor: Krzysztof

"NZSNNW" <nieznamsienicniewiemWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:6a48.00000076.4cb56866newsgate.onet.pl...
[...]

Teraz zdecydowanie Alior dla lokat na 180-dni z kap. dzienna bez 'belki' na inne terminy tradycyjne lokaty w Getinie, ale tu zawsze obsluga tylko w placowce a u Aliora mozesz robic wszystko przez net.

Depozyty czy rachunki walutowe