Deptanie dolarów...

Data: 2011-02-23 21:26:00
Autor: Krzysztof Tabaczyński
Deptanie dolarów...
Cze¶ć!

Ja też mam pytanie z serii "Jaki to film?".

Mój kolega, Rosjanin z Krasnojarska jako bardzo
młody człowiek widział podobno polski film
w którym była scena jak kilku mężczyzn depta
fałszywe dolary i uczy się angielskich słówek.
Ja nie znam takiej sceny.

Podpowiedzcie, proszę, co to był za film?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Data: 2011-02-23 21:40:57
Autor: aL
Deptanie dolar??w...
W dniu 2011-02-23 21:26, Krzysztof Tabaczyński pisze:
> [...]
> fałszywe dolary i uczy się angielskich słówek.
> Ja nie znam takiej sceny.
>
> Podpowiedzcie, proszę, co to był za film?

http://www.filmweb.pl/film/Lekarstwo+na+miłość-1966-7239
aL

--
A girl phoned me the other day and said... 'Come on over, there's nobody home.'
I went over. Nobody was home.

Data: 2011-02-23 21:52:12
Autor: Krzysztof Tabaczyński
Deptanie dolarów...

Użytkownik "aL" <bigalex@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d6570d6$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
> fałszywe dolary i uczy się angielskich słówek.
> Ja nie znam takiej sceny.
>
> Podpowiedzcie, proszę, co to był za film?

http://www.filmweb.pl/film/Lekarstwo+na+miło¶ć-1966-7239
aL

Tak jest! Bardzo dziękuję!
Czechowicz... Fedorowicz...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Data: 2011-02-23 21:58:25
Autor: jo44
Deptanie dolar??w...
W dniu 2011-02-23 21:40, aL pisze:

 > w ktĂłrym byĹ‚a scena jak kilku mężczyzn depta
 > faĹ‚szywe dolary i uczy siÄ™ angielskich sĹ‚Ăłwek.
 > Ja nie znam takiej sceny.
 >
 > Podpowiedzcie, proszÄ™, co to byĹ‚ za film?

http://www.filmweb.pl/film/Lekarstwo+na+miłość-1966-7239

Dla ścisłości: to nie były dolary a złotówki.
I nie deptali a patynowali. :)

Data: 2011-02-24 03:05:19
Autor: moon
Deptanie dolar??w...
Dnia Wed, 23 Feb 2011 21:58:25 +0100, jo44 napisał(a):

> [...]

 > fałszywe dolary i uczy się angielskich słówek.
 > Ja nie znam takiej sceny.
 >
 > Podpowiedzcie, proszę, co to był za film?

Dla ¶cisło¶ci: to nie były dolary a złotówki.
I nie deptali a patynowali. :)

i nie depta, a depcze.

moon

Data: 2011-02-24 17:32:42
Autor: JanKo
Deptanie dolar??w...
Agent jo44 nadaje:
Dla ścisłości: to nie były dolary a złotówki.
I nie deptali a patynowali. :)

Peter Falk patynował dolary w "Brink's Job" ;-)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HB2YNEL3WKI#t=769s

Data: 2011-02-25 17:55:31
Autor: aL
Deptanie dolar??w...
W dniu 2011-02-24 17:32, JanKo pisze:
Agent jo44 nadaje:
Dla ścisłości: to nie były dolary a złotówki.
I nie deptali a patynowali. :)

Peter Falk patynował dolary w "Brink's Job" ;-)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HB2YNEL3WKI#t=769s

A tu przystępny poradnik dla domowych
uĹĽytkownikĂłw:
http://www.youtube.com/watch?v=XjDSymGHM3M
aL

Data: 2011-02-25 17:57:10
Autor: aL
Deptanie dolar??w...
W dniu 2011-02-23 21:58, jo44 pisze:

> Podpowiedzcie, proszę, co to był za film?

http://www.filmweb.pl/film/Lekarstwo+na+miłość-1966-7239

Dla ścisłości: to nie były dolary a złotówki.
I nie deptali a patynowali. :)

Aye.
aL

Data: 2011-02-25 19:56:16
Autor: Michal Jankowski
Deptanie dolarów...
aL <bigalex@wp.pl> writes:

http://www.filmweb.pl/film/Lekarstwo+na+miło¶ć-1966-7239

Dla ¶cisło¶ci: to nie były dolary a złotówki.
I nie deptali a patynowali. :)
Aye.

A jakich fajnych rozmówek się uczyli... Gdzie¶ koło 6 minuty:
http://www.youtube.com/watch?v=35fahUy42jE

  MJ

Data: 2011-02-25 20:37:23
Autor: aL
Deptanie dolar??w...
aL<bigalex@wp.pl>  writes:

http://www.filmweb.pl/film/Lekarstwo+na+miłość-1966-7239

Dla ścisłości: to nie były dolary a złotówki.
I nie deptali a patynowali. :)
Aye.

A jakich fajnych rozmówek się uczyli... Gdzieś koło 6 minuty:
http://www.youtube.com/watch?v=35fahUy42jE

- No, kochany, jak ty im będziesz ciągle dorzucał nowe, to oni
   nigdy tego nie spatynujÄ….
- Trudno. Ja dzisiaj muszę jeszcze zrobić 3 miliony, a już czwarta
   godzina. Ja po nocach tu siedzieć nie bÄ™dÄ™.

Jak tu nie kochać tego filmu.
aL